• Once upon a time in a land far away called ‘The enchanted forest’. A beautifull magical land where everyone seems to have an happy ending. Or not everyone?
    An evil queen cursed everyone by sending them to a new world including herself. A world where she would be the one having a happy ending.





    Welkom in Storybrooke, het kleine onbekende stadje waar iedereen elkaar lijkt te kennen. Je hebt er de bibliotheek, De bekende B&B waar iedereen een ontbijtje, lunch en avondmaaltijd weet mee te pikken, de oude anthiekzaak enzovoort. Het lijkt tot nu toe misschien goed en wel, echter heb je enkel dat gehoord wat mensen denken te weten van Storybrooke. Er is namelijk één klein verschil. De tijd staat er stil, en dat niet alleen. De bewoners hier zijn niet de normaalste. Elk persoon komt namelijk uit een sprookje, ja een sprookje, enkel weten ze dat niet van zichzelf. Het klinkt misschien gek, maar dat zijn de feiten.



    x Rollen x


    Demitrius Mise || Rumpelstilskin || Ainigma || [1.3]

    Joshua Aiden James Mise || The Huntman/ Wolf || Raccoon || [1.3]
    Cordelia Brooke Mays || Red Riding Hood || Constellation ||

    Chiara Jones || Captain Hook || Ainigma || [1.2]
    Max Wood || Peter Pan || The_Glue || [1.5]
    Beau Elliot Trinket || Tinker Bell || Raccoon || [1.7]

    Isabeau Solace || Bontepels || Clarick || [1.1]
    Fa Mei || Mulan || BoromirOfGondor || [1.4]
    Amelia Lynn Montgomery || Ariël || Fortis ||
    Lillian 'Lily' Bouvier || Belle || Little_Liars || [1.3]
    Elle Mera Alda || Esmeralda || Wrestler || [1.4]
    Eleanor Lynn Everett || Kida || HummingBirdx || [1.7]
    Vivian "Viv" Bluetown || Rapunzel || Cissy ||

    Lucrezia Rossini || Prinses Aurora || Alastor || [1.3]
    Prince Perrault || Prince Philip || Wrestler || [1.4]

    Snow White gereserveerd || Phxntasia
    Taylor Daniel Wise || Charming || Clarick || [1.4]

    Alladin gereserveerd || Fairytalest ||


    Rollenlijstje


    Sprookjes identiteit
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis
    Relaties:
    Extra

    Storybrooke identiteit

    Naam:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis
    Relaties:
    Extra

    Let op ! De mensen die ze denken te zijn nu, is het tegenovergestelde van hoe ze waren in hun sprookjes leven, ook uiterlijke kenmerken en relaties zullen veranderen. Het kan dus best dat Snow white een relatie heeft met pinokio of Rood kapje eigenlijk een jongen is. Wees origineel en creatief !


    x Face claims x

    - [FC: Dianna Agron] & [FC: Natalie Dormer] - Bontepels
    -[FC: Emma Watson] - Belle
    -


    x Rules x

    × Minimaal 150 woorden per post.
    × Ruzie en gescheld mag IC, OOC niet.
    × Voorkom buitensluiten.
    × Geen Gary Stu's en Mary Sue's -perfecte personages-..
    × Enkel ik of Constellation openen de nieuwe topics.
    × Denk goed na of je mee wilt doen.
    × Reservaties blijven 3 dagen staan, uitstel met goede reden mogelijk. Tot wanneer je hebt staat achter je reservatie.
    × We willen het liefst deftige rollen en bepalen zelf of een rol wel of niet volledig af is. Is deze binnen drie dagen nog steeds niet voldoende dan vervalt je rol.
    × Wees creatief, je mag heus de sprookjes omdraaien !
    × Max 3 rollen, gelieve ook beide geslachten
    × Hou jongens en meisjes gelijk !
    × Vragen mogen gesteld worden en vooral heb plezier ! :3

    x Storybrooke Rules x

    - Inwoners kunnen de stad niet verlaten, wie dit wel doet moet te gevolgen dragen
    -Daden die tot criminaliteit behoren zijn niet toegestaan, wie dit toch doet word opgepakt

    [ bericht aangepast op 26 april 2015 - 20:50 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ainigma schreef:
    (...)

    Ja, dat zou wel kunnen^^. Dan zal ik dat erbij zetten.


    Dan zouden we er ook eventueel een soort van nja niet echt vader-dochter, maar wel zo'n relatie waarin hij er alles aan doet om haar niet hurt te zien, van maken? Een soort van als in de serie, maar zonder het liefdes gedeelte.


    Sounds good!

    Ja, sure. Eerder een close vriendenband of zo'n overbeschermende broer-achtig iets dus x)


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Iemand enige relaties met Elle of Prince? c: Ze staan open voor alles!
    Wat ikzelf zoek, maar wat geen pré heeft.
    » Elle zoekt nog bedpartners, toekomst, verleden of misschien een fuckbuddy (met eventueel een relatiemogelijkheid).
    » Prince zoekt een aantal vrienden, en als ik het goed begrepen had zouden hij en Aurora hier ook een relatie aangaan?


    I'm your little ray of pitch black.

    Wrestler schreef:
    Iemand enige relaties met Elle of Prince? c: Ze staan open voor alles!
    Wat ikzelf zoek, maar wat geen pré heeft.
    » Elle zoekt nog bedpartners, toekomst, verleden of misschien een fuckbuddy (met eventueel een relatiemogelijkheid).
    » Prince zoekt een aantal vrienden, en als ik het goed begrepen had zouden hij en Aurora hier ook een relatie aangaan?


    Ik heb wel een goed idee. Ik mail je zo meteen, al moet ik wel eerst mijn personage beschrijving afmaken.


    Geloof niet alles wat je denkt

    Wrestler schreef:
    Iemand enige relaties met Elle of Prince? c: Ze staan open voor alles!
    Wat ikzelf zoek, maar wat geen pré heeft.
    » Elle zoekt nog bedpartners, toekomst, verleden of misschien een fuckbuddy (met eventueel een relatiemogelijkheid).
    » Prince zoekt een aantal vrienden, en als ik het goed begrepen had zouden hij en Aurora hier ook een relatie aangaan?


    Ik heb Josh voor Elle eventueel?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    (...)

    Ik heb Josh voor Elle eventueel?


    Als eenmalig iets, of iets dat tijdelijk lijkt, maar blijvende bedpartner? c: Ik heb verder nog niets gelezen van zijn karakter, dus ik weet verder niet echt hoe hij is.

    [ bericht aangepast op 20 april 2015 - 17:31 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Wrestler schreef:
    (...)

    Als eenmalig iets, of iets dat tijdelijk lijkt, maar blijvende bedpartner? c: Ik heb verder nog niets gelezen van zijn karakter, dus ik weet verder niet echt hoe hij is.


    Ik zal zo eens kijken om zijn karalter uit te schrijven, maar zijn Storybrooke karakter word echt totaal anders dan wie hij werkelijk is. Ik zie Josh wel aan als iemand die eerder iets eenmalig zal doen al lijkt een fwb ook wel iets voor hem ^^' ik zal het anders zo eens bekijken.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik ga toch voor Alladin ^^


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    Ik had een vraagje, namelijk: veel van jullie hebben meer dan 3 foto's bij hun personage beschrijving staan, hoe kan dat?


    Geloof niet alles wat je denkt

    Constellation schreef:
    Ik had een vraagje, namelijk: veel van jullie hebben meer dan 3 foto's bij hun personage beschrijving staan, hoe kan dat?


    IMG in hoofdletters zetten ipv kleine letters.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ainigma schreef:
    (...)

    IMG in hoofdletters zetten ipv kleine letters.


    Dankjewel ^-^


    Geloof niet alles wat je denkt

    Het praattopic staat online!


    Geloof niet alles wat je denkt

    Ik maak straks/morgen mijn karakter af.


    Geloof niet alles wat je denkt

    Constellation schreef:
    Ik maak straks/morgen mijn karakter af.


    Maar ik ben vreselijk benieuwd. Haha.

    [ bericht aangepast op 20 april 2015 - 20:57 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Fairytalest schreef:
    Ik ga toch voor Alladin ^^


    Oh hier heb ik overheen gelezen, Is goed ik zet het er zo bij :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH



    Sprookjes identiteit


    Naam: Peter Pan
    Leeftijd: 14 jaar, maar niemand weet hoelang hij al 14 is.
    Karakter: Peter is een wat op zichzelf staande jongen. Eigenlijk is hij het liefst alleen en heeft hij moeite om mensen te vertrouwen. Dit veranderde toen hij Tink ontmoette. Toen hij het elfje ontmoette leerde hij toch mensen te vertrouwen, samen met Tink heeft hij de Lost Boys gevonden. Peter is erg veranderd in de jaren, nu is hij een vrolijke jongen, druk en rebels. Hij trekt zich weinig aan van volwassenen en doet meestal alleen waar hij zelf zin in heeft. Toch bekommerd hij zich om zijn vrienden, als zij in de problemen komen, zorgt Peter dat hij ze er weer uit krijgt, wat het ook kost.
    Uiterlijk: Peter heeft bruin haar, bruine ogen en is dun gebouwd. Zijn kleren zijn wat versleten, maar passen wel bij hem. Vaak heeft hij wel wat vuil op zijn gezicht, handen of ergens anders op zijn lichaam. Het woord 'schoon' komt niet in zijn woordenboek voor. Je ziet wel aan zijn houding dat hij de leiding heeft over the Lost Boys.
    Geschiedenis: Peter's geheugen begint in Neverland. De eerste herinnering die hij heeft is dat hij in Neverland aankwam. Hij was 14 jaar, zoals hij nu nog steeds is. Al snel leerde hij het eiland kennen, en de verschillende mensen die erop leefden. Of er omheen. De zeemeerminnen, maar ook de Indianen en de piraten. Peter ontdekte dat hij kon vliegen en ontmoette de Elfjes. Daar ontmoette hij ook Tinker Bell. Een elfje wat door de andere elfjes verstoten was omdat hij niet meer kon vliegen. Peter ving hem om, geloofde in hem. Tinker kreeg zijn vleugels terug.
    Peter ontdekte dat hij terug kon naar de echte wereld. Hij kon mensen meenemen naar Neverland. Zo nam hij kinderen mee en er ontstond een groepje; The Lost Boys. Dit groepje was de voornaamste reden dat hij ruzie kreeg met Hook. De capitein van the Jolly Roger.
    De vrouw wilde de kinderen hebben, maar Peter bleef hij dwarsbomen. Hij begon het te zien als een spel.
    Relaties: Komt
    Extra:



    Storybrooke identiteit


    Naam: Max Wood
    Karakter: Max is een vriendelijke jongen, wel wat gesloten en hij vind het soms moeilijk om mensen te vertrouwen. Hij kan het beste omgaan met dieren in plaats van mensen. Tegen mensen probeert hij wel aardig te doen, maar hij kan soms wat bot uit de hoek komen als hij mensen op afstand wilt houden.
    Hij kan soms wat onhandig zijn en sarcastische opmerkingen op de verkeerde momenten plaatsen. Toch kan hij mensen dicht bij zich laten en echt bevriend raken. Soms duurt dit lang, soms is dit binnen een kwartier gedaan. Natuurlijk zal hij bij zijn vrienden ook nog steeds even lomp in de omgang zijn als bij anderen, en daardoor heeft hij ook al veel vrienden kwijt geraakt.
    Uiterlijk: Max heeft bruin haar, bruine ogen en een lichte huid. Hij is lang, gespierd en aan de dunne kant. Hij is vrijwel altijd te zien in een donkerblauwe/zwarte spijker broek, een simpel shirt met een geruite blouse erover heen. Zwarte sneakers en een paar armbandjes om zijn armen maken het af. Soms, als Max' stemming te heftig wordt, lijkt het alsof zijn ogen van kleur veranderen. Zijn bruine ogen worden dan mosgroen.
    Geschiedenis: Max werd 17 jaar geleden geboren, als enige zoon van Danny en Eloïse Wood. Hij ging naar de basisschool in Storybrooke en viel niet heel erg op in de klas. Hij had een fijne jeugd, tot zijn ouders het kleine stadje uit moesten voor hun werk. Max heeft ze beide niet meer gezien, maar dankzij de mensen in Storybrooke mist hij ze niet heel erg meer. Natuurlijk mist hij ze nog wel, maar hij stort niet in.
    Relaties: Komt
    Extra:

    [ bericht aangepast op 25 april 2015 - 21:02 ]


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep