• Once upon a time in a land far away called ‘The enchanted forest’. A beautifull magical land where everyone seems to have an happy ending. Or not everyone?
    An evil queen cursed everyone by sending them to a new world including herself. A world where she would be the one having a happy ending.





    Welkom in Storybrooke, het kleine onbekende stadje waar iedereen elkaar lijkt te kennen. Je hebt er de bibliotheek, De bekende B&B waar iedereen een ontbijtje, lunch en avondmaaltijd weet mee te pikken, de oude anthiekzaak enzovoort. Het lijkt tot nu toe misschien goed en wel, echter heb je enkel dat gehoord wat mensen denken te weten van Storybrooke. Er is namelijk één klein verschil. De tijd staat er stil, en dat niet alleen. De bewoners hier zijn niet de normaalste. Elk persoon komt namelijk uit een sprookje, ja een sprookje, enkel weten ze dat niet van zichzelf. Het klinkt misschien gek, maar dat zijn de feiten.



    x Rollen x


    Demitrius Mise || Rumpelstilskin || Ainigma || [1.3]

    Joshua Aiden James Mise || The Huntman/ Wolf || Raccoon || [1.3]
    Cordelia Brooke Mays || Red Riding Hood || Constellation ||

    Chiara Jones || Captain Hook || Ainigma || [1.2]
    Max Wood || Peter Pan || The_Glue || [1.5]
    Beau Elliot Trinket || Tinker Bell || Raccoon || [1.7]

    Isabeau Solace || Bontepels || Clarick || [1.1]
    Fa Mei || Mulan || BoromirOfGondor || [1.4]
    Amelia Lynn Montgomery || Ariël || Fortis ||
    Lillian 'Lily' Bouvier || Belle || Little_Liars || [1.3]
    Elle Mera Alda || Esmeralda || Wrestler || [1.4]
    Eleanor Lynn Everett || Kida || HummingBirdx || [1.7]
    Vivian "Viv" Bluetown || Rapunzel || Cissy ||

    Lucrezia Rossini || Prinses Aurora || Alastor || [1.3]
    Prince Perrault || Prince Philip || Wrestler || [1.4]

    Snow White gereserveerd || Phxntasia
    Taylor Daniel Wise || Charming || Clarick || [1.4]

    Alladin gereserveerd || Fairytalest ||


    Rollenlijstje


    Sprookjes identiteit
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis
    Relaties:
    Extra

    Storybrooke identiteit

    Naam:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis
    Relaties:
    Extra

    Let op ! De mensen die ze denken te zijn nu, is het tegenovergestelde van hoe ze waren in hun sprookjes leven, ook uiterlijke kenmerken en relaties zullen veranderen. Het kan dus best dat Snow white een relatie heeft met pinokio of Rood kapje eigenlijk een jongen is. Wees origineel en creatief !


    x Face claims x

    - [FC: Dianna Agron] & [FC: Natalie Dormer] - Bontepels
    -[FC: Emma Watson] - Belle
    -


    x Rules x

    × Minimaal 150 woorden per post.
    × Ruzie en gescheld mag IC, OOC niet.
    × Voorkom buitensluiten.
    × Geen Gary Stu's en Mary Sue's -perfecte personages-..
    × Enkel ik of Constellation openen de nieuwe topics.
    × Denk goed na of je mee wilt doen.
    × Reservaties blijven 3 dagen staan, uitstel met goede reden mogelijk. Tot wanneer je hebt staat achter je reservatie.
    × We willen het liefst deftige rollen en bepalen zelf of een rol wel of niet volledig af is. Is deze binnen drie dagen nog steeds niet voldoende dan vervalt je rol.
    × Wees creatief, je mag heus de sprookjes omdraaien !
    × Max 3 rollen, gelieve ook beide geslachten
    × Hou jongens en meisjes gelijk !
    × Vragen mogen gesteld worden en vooral heb plezier ! :3

    x Storybrooke Rules x

    - Inwoners kunnen de stad niet verlaten, wie dit wel doet moet te gevolgen dragen
    -Daden die tot criminaliteit behoren zijn niet toegestaan, wie dit toch doet word opgepakt

    [ bericht aangepast op 26 april 2015 - 20:50 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    (...)

    Logisch gezien is dat Prince Philip niet? :3



    Ja klopt, maar aangezien prince philip iemand speelt weet ik niet of diegene een relatie/diegene is die haar wakker kust wilt met Aurora.
    En ik ben niet zo iemand die dat snel zou vragen, beetje onzeker/verlegen enz. ;p

    Alastor schreef:
    (...)


    Ja klopt, maar aangezien prince philip iemand speelt weet ik niet of diegene een relatie/diegene is die haar wakker kust wilt met Aurora.
    En ik ben niet zo iemand die dat snel zou vragen, beetje onzeker/verlegen enz. ;p


    Gewoon vragen :3 Je hoeft echt niet onzeker te zijn hier ! ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ainigma schreef:
    (...)

    Dit is serie related, vandaar onder een spoiler.
    Dit is zeer awkward aangezien ik een diehard Rumbelle shipper ben.


    Ik heb Rumpel/Mr. Mise of Hook/Chiara?


    Serie related!
    Stiekem ship ik dat dus ook xd


    Hmm...Belle zelf is wat rustiger en Lillian is meer iemand die meer is van ik probeer van alles uit..

    Sprookjes/spoiler/serie related iets
    Rumplestiltskin speelt in meerdere sprookjes een rol. Zo is hij ook de krokodil uit Peter Pan en het beest uit Belle en het Beest. Daarnaast is hij met bijna elk sprookjesfiguur wel op de een of andere manier verbonden geweest.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Hé, is het goed als ik Mulan's storybrooke personage de sheriff van Storybrooke maak? Of wil iemand anders die?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    BoromirOfGondor schreef:
    Hé, is het goed als ik Mulan's storybrooke personage de sheriff van Storybrooke maak? Of wil iemand anders die?


    Voor mij is dit geen probleem ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Little_Liars schreef:
    (...)

    Serie related!
    Stiekem ship ik dat dus ook xd


    Hmm...Belle zelf is wat rustiger en Lillian is meer iemand die meer is van ik probeer van alles uit..

    Sprookjes/spoiler/serie related iets
    Rumplestiltskin speelt in meerdere sprookjes een rol. Zo is hij ook de krokodil uit Peter Pan en het beest uit Belle en het Beest. Daarnaast is hij met bijna elk sprookjesfiguur wel op de een of andere manier verbonden geweest.


    Bij mij Is Hook zo van 'ik ga al deze dingen doen'. En Chiara juist totaal niet. Dus op zich zou Chiara die vriendin kunnen zijn die alles een slecht idee lijkt te vinden en lillian in de gate wil houden?
    En als Hook en Belle hebben ze geen relatie? Of heb jij iets in gedachte?

    Serie related stuff:
    Rumpel en Belle zou ik wel op zijn minst iets voor willen verzinnen, al is het maar een deal. Want ik denk dat hij nu iets te oud Is voor haar.

    Dat vond ik wel een van de leukste dingen aan de serie. Dat ze alles bij elkaar hebben laten komen en dat ze zo veel personages op een andere manier hebben verwerkt in verschillende verhalen. Met 'crocodile skin' en 'you're nothing but a beast'. Ik vond het heel clever bedacht.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Alastor schreef:
    (...)


    Ja klopt, maar aangezien prince philip iemand speelt weet ik niet of diegene een relatie/diegene is die haar wakker kust wilt met Aurora.
    En ik ben niet zo iemand die dat snel zou vragen, beetje onzeker/verlegen enz. ;p


    Ik ben er wel voor in bepaalde dingen te maken als in het sprookje, dus I'm in. En gewoon vragen dat vind niemand erg hoor. c: Ik zal morgen - wanneer zowel Phillip als Esmeralda klaar zijn - eens even alles doorlezen. ;D


    I'm your little ray of pitch black.

    Ainigma schreef:
    (...)

    Bij mij Is Hook zo van 'ik ga al deze dingen doen'. En Chiara juist totaal niet. Dus op zich zou Chiara die vriendin kunnen zijn die alles een slecht idee lijkt te vinden en lillian in de gate wil houden?
    En als Hook en Belle hebben ze geen relatie? Of heb jij iets in gedachte?

    Serie related stuff:
    Rumpel en Belle zou ik wel op zijn minst iets voor willen verzinnen, al is het maar een deal. Want ik denk dat hij nu iets te oud Is voor haar.

    Dat vond ik wel een van de leukste dingen aan de serie. Dat ze alles bij elkaar hebben laten komen en dat ze zo veel personages op een andere manier hebben verwerkt in verschillende verhalen. Met 'crocodile skin' en 'you're nothing but a beast'. Ik vond het heel clever bedacht.


    Ik denk dat Chiara en Lillian dat wel kunnen zijn ja x)
    Misschien dat ze als Hook eens Belle heeft moeten redden of zo van een van haar bemanningsleden die haar wat aan wilde doen omdat ze tegen hem opbotstte of zo en hij mega agressief was xd

    Serie related
    Drieëntwintig en eenenveertig is erg uit elkaar ja xd.
    Maybe dat we een deel van The Beast shit kunnen doen?
    Rumple ontvoerde haar vader en shit en zij ging bij hem schoonmaken in het hugeeeeee huis zodat haar vader vrij was?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded


    Sprookjes identiteit

    Naam: Daniel

    Leeftijd: 27

    Karakter: Het grootste gedeelte van zijn leven heeft Daniel te horen gekregen dat hij verantwoordelijk is voor het welzijn van de mensen in zijn koninkrijk en dat een koning of een prins faalt wanneer zijn mensen lijden en hij niets doet of niets kan doen om hun lijden te verminderen. Als gevolg hiervan zet hij zich altijd in voor de mensen die hij tegenkomt - zeker de zwakkere - maar hij neemt zich ook een hoop schuld op de schouders die niet van hem is. In zijn verantwoordelijkheidsgevoel cijfert Daniel zichzelf soms weg en hij heeft dan andere mensen nodig die hem eraan herinneren dat hij ook voor zichzelf moet zorgen en hem er soms gewoonweg toe dwingen om voor zichzelf te laten zorgen. Ondanks zijn serieuze instelling zijn er ook momenten waarin Daniel zich
    zorgeloos kan voelen en alleen maar van het leven geniet. In deze momenten word het beste uit het leven halen alles voor hem, hij is dan geneigd vriendschap te sluiten met volledige vreemden, is soms roekeloos met geld en over het algemeen frivool.
    Daniel wisselt zo snel tussen zijn serieuze en zijn frivole buien dat je er haast een whiplash van kan krijgen, zijn frivole buien gaan vaak gepaard met slapeloosheid waardoor hij zijn geduld afneemt en hij snel geprikkeld is en boos wordt.

    Uiterlijk: [MC: Max Irons] Taylor is iets langer dan de gemiddelde man en jaren van training hebben hem gespierd gemaakt. Hij heeft de donkere krullen van zijn vader geërfd en houdt deze kort en van zijn moeder heeft hij een paar storm grijze ogen gekregen. Hoewel Taylor het geen probleem vindt om zich net aan te kleden als de gelegenheid erom vraagt - wat vaker gebeurd dan hij zou willen - maar in het dagelijks leven gaat hij het liefst zo simpel mogelijk gekleed en het is een look die hem goed staat.

    Geschiedenis: Daniel is het enigste kind van koning Sebastian en diens vrouw koningin Aylee. Hij groeide op in een erg warme familie, hij was het belangrijkste in zijn ouders leven en toen hij iets ouder werd leerde zijn vader hem alles waarvan hij dacht dat Daniel het nodig had, krijgskunst, jagen, politiek, wetgeving, diplomatiek enzovoorts. Het is traditioneel dat de toekomstige koning een reis maakt door de zijn eigen en de omliggende koninkrijken te maken. Daniel had het geweldig naar zijn zin op zijn reis die hij samen met een paar van zijn beste vrienden maakte toen hij op een dag de zeven dwergen bij de kist van Snow white aantrof en hij was betoverd door de schoonheid van de ogenschijnlijk dode jongeman. Toen Daniel Snow white kuste werd Snow white wakker en ze leefde nog lang en gelukkig. (word in overleg met Phxntasia veranderd)

    Relaties:
    Belle
    Captain Keiera Rhoden Hook
    Maisie
    Darren
    Rumplestiltskin
    Prinses Aurora
    Fa Mulan
    La Esmeralda
    Prince Phillip
    Peter Pan
    Tinker Bell
    Kidagakash ''Kida'' Nedahk

    Extra:





    Storybrooke identiteit

    Naam: Taylor Daniel Wise

    Karakter: Taylor is een open en expressief persoon, hij is een verschrikkelijk slechte leugenaar en neemt daarom nooit de moeite om te liegen. Hij is open over zijn gevoelens en zijn mening maar doet altijd zijn best om niemand te kwetsen. Taylor gaat altijd uit van het goede in mensen en is daardoor ook erg snel in het vertrouwen van mensen, hij iemand die snel en vaak vergeeft. Omdat hij zo gevoelig, open en goed van vertrouwen is laat Taylor zich open voor een heleboel pijn en is het makkelijk om gebruik van hem te maken. Na jaren van moeizame zondagochtend brunches hoopt Taylor nog steeds dat zijn relatie met zijn vader kan verbeteren wat voortdurend voor nieuwe teleurstelling zorgt. Taylor is iemand die zich het lot van de mensen om hem heen aantrekt en heeft een heldencomplex wanneer het op het helpen van mensen aangaat, hij heeft altijd het idee dat hij mensen moet redden. Omdat hij zichzelf opzet voor zoveel teleurstelling, pijn en falen is Taylor geneigd om in melancholische of depressieve buien te vallen waarin het voor hem onmogelijk is om buiten alle pijn en verdriet in de wereld te kijken, tijdens deze buien is hij ook geneigd om te gaan drinken.

    Uiterlijk: [MC: Max Irons] Taylor is gezegend met goede genen en is een bijzonder knappe jongeman. Hij heeft donkerblonde krullen die hij kort houdt. Zijn ogen zijn storm grijs en vol emotie, aan alleen zijn ogen kan je aflezen wat Taylor op dat moment voelt. Met 1,86 is Taylor aan de lange kant maar niet veel langer dan normaal, hij is duidelijk gespierd maar niet overdreven. Taylor is niet ijdel, hij is zich er van bewust dat hij er goed uitziet maar neemt zelden de tijd om er op zijn best uit te zien. Hij gaat meestal gekleed in een donkere spijkerbroek met een donkere bloes. Hoe zeer hij ook zijn best deed om schoon te houden, Taylors handen worden vrijwel altijd gesierd door verfresten of houtschoolvlekken die hem intussen niet eens meer opvallen zolang hij zijn handen na het werk wast.

    Geschiedenis: Taylor groeide op in privilege, hij is het enigste kind van een van de meest welvarende echtparen in Storybrooke. Hij was zijn ouders oogappel en ze gaven hem alles wat zijn hartje begeerde. Toen hij zeventien was kwam Taylor uit als homoseksueel wat zijn relatie met zijn vader heel moeizaam maakte en de dag dat hij achttien werd ging hij - met financiële hulp van zijn ouders - op zichzelf wonen en werd zijn contact met zijn vader veelal beperkt tot de brunch op zondag, Taylor's grote spijt is dat hij zijn moeder hierdoor ook minder vaak ziet.

    Relaties:
    Lillian 'Lily' Bouvier
    Chiara Jones
    Cordelia Brooke Mays
    Joshua Aiden James Mise
    Als kinderen waren ze hechte vrienden maar nadat Taylor uit de kast kwam mocht Joshua niet meer met hem omgaan en verwaterde hun contact. Ze zijn nog steeds vriendelijk maar niet meer echt vrienden.
    Demitrius Mise
    Lucrezia Rossini
    Fa Mei
    Elle Mera Alda
    Taylor en Elle zijn hechte vrienden en Taylor is later bij haar ingetrokken.
    Prince Perrault
    Max Wood
    Beau Elliot Trinket
    Eleanor Lynn Everett

    Extra: Ondanks zijn seksualiteit heeft Taylor's vader hem zijn trustfonds niet ontnomen en Taylor werkt als kunstenaar en als hij met zijn verdiensten niet toekomt vult hij het aan met geld uit het trustfonds. Hij heeft de weelderigheid waarin hij is opgegroeid opgegeven en leeft heel bescheiden.

    [ bericht aangepast op 25 april 2015 - 21:35 ]


    "Everyone forgets Icarus also flew" - Jack Gilbert

    Mag ik Kida reserveren?


    Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

    Little_Liars schreef:
    (...)

    Ik denk dat Chiara en Lillian dat wel kunnen zijn ja x)
    Misschien dat ze als Hook eens Belle heeft moeten redden of zo van een van haar bemanningsleden die haar wat aan wilde doen omdat ze tegen hem opbotstte of zo en hij mega agressief was xd

    Serie related
    Drieëntwintig en eenenveertig is erg uit elkaar ja xd.
    Maybe dat we een deel van The Beast shit kunnen doen?
    Rumple ontvoerde haar vader en shit en zij ging bij hem schoonmaken in het hugeeeeee huis zodat haar vader vrij was?


    Ja, dat zou wel kunnen^^. Dan zal ik dat erbij zetten.


    Dan zouden we er ook eventueel een soort van nja niet echt vader-dochter, maar wel zo'n relatie waarin hij er alles aan doet om haar niet hurt te zien, van maken? Een soort van als in de serie, maar zonder het liefdes gedeelte.

    [ bericht aangepast op 19 april 2015 - 22:59 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Sprookjes identiteit

    Naam: Fa Mulan
    Leeftijd: 20
    Karakter: Mulan is een dappere vrouw, die nooit zou stoppen met vechten voor waar ze in gelooft of de mensen waar ze van houdt. Helaas zorgt dat wel eens voor dat haar geliefden daaronder leidden, omdat ze zich altijd in het gevaar gooit. Mulan is koppig en ze zet altijd door. Ze raakt gefrustreerd als dingen niet gaan zoals ze wil. Mensen die haar voor de eerste keer ontmoeten, onderschatten haar nog wel eens. Ze is een excellente vechter en zal altijd trouw blijven aan haar vrienden en familie. In haar vrije tijd geniet ze van vrijheid en ontdekt ze graag alles in de Enchanted Forest. Ze heeft zo'n beetje elk koninkrijk gezien, en heeft een excellent gevoel voor richting. Ze kan lang overleven in de wildernis, maar zal ook een avond in een herberg niet afslaan. Ze is niet de meeste sociale persoon, en observeert mensen liever van een afstandje. Maar als ze vriendschap sluit met iemand, zal dat ook altijd zo blijven.
    Uiterlijk:
    Mulan is een knappe vrouw, maar haar kledingkeuze is vooral gebaseerd op hoe goed ze erin kan vechten. Vaak draagt ze ook een helm, zodat mensen haar in eerste instantie niet herkennen als vrouw. Ze merkt dat ze dan serieuzer wordt genomen. In haar vrije tijd draagt ze het liefst mannenkleren, omdat ze een hekel aan jurken heeft.


    Geschiedenis: Mulan's vader werd opgeroepen om the enchanted forest te beschermen tegen trollen en andere vijanden. Hij was echter gewond geraakt in een eerdere oorlog, en Mulan was vastbesloten om hem te vervangen. Toen ze dat aan haar vader vertelde, weigerde hij haar echter te laten gaan. Toch besloot ze in het geheim te gaan, vermomd als man, onder de naam Ping. Terwijl ze haar training doorliep, reisde haar vader haar achterna en hij zag hoe goed ze was. Toen besloot hij haar te laten gaan. Na 2 jaar in het leger werd ze benoemd als generaal, en op dat punt biechtte ze haar geheim op. Ze werd ontslagen uit het leger, en nu zwerft ze door het bos om monsters te verslaan die de vrede komen verstoren.
    Relaties: (Mulan heeft Aurora ontmoet toen de prinses in mannenkleren ging paardrijden. Ze kunnen het goed vinden.)
    Extra: -

    Storybrooke identiteit

    Naam: Fa Mei
    Karakter: Mei is net als Mulan een dappere vrouw, die trouw is aan haar familie en vrienden. Toch is ze koppig en doortastend. Ze verveelt zich soms een beetje in het kleine Storybrooke, en ze droomt weleens van de buitenwereld. Toch houdt iets haar steeds weer tegen, en ze kan maar niet ontdekken wat. In haar vrije tijd doet ze aan zwaardvechten en ze heeft dan ook een indrukwekkende collectie oude zwaarden. Ze leest graag mythen en verhalen over dappere krijgers en avonturiers. Mei heeft altijd het laatste woord, en laat zich niet intimideren door de criminelen in Storybrooke. Ondanks dat ze toch wel een beetje een band krijgt met de vaste bajesklanten, wil ze graag dat er rechtvaardigheid in het kleine stadje is. Met stelen kom je niet zomaar weg!

    Uiterlijk:

    Mei maakt niet zo druk om haar uiterlijk. Liever draagt ze een comfortabele outfit waarin ze haar werk goed kan doen. Ze heeft wel werkkleding, maar dat draagt ze niet, omdat iedereen haar wel kent als de sheriff. In een jurkje zou je haar niet zo snel zien.


    Geschiedenis: Mei is al zolang ze zich kan herinneren sheriff in het kleine plaatsje Storybrooke. Het is niet het meest spannende baantje, omdat de gemiddelde inwoner geen moorden pleegt. Daarom houdt ze zichzelf helaas vooral bezig met kleine boetes en administratieve zaken. Toch is ze een goed getrainde vrouw, en ze kan in actie komen wanneer er echt iets aan de hand is in het vredige stadje. Maar wanneer zou dat nu ooit gebeuren?
    Relaties: (Mulan en Aurora zijn vrienden)
    Extra: -


    Ik heb de vriendschap met Aurora nog even tussen haakjes gezet, maar het leek me wel dat die twee vrienden zouden kunnen worden.

    [ bericht aangepast op 25 april 2015 - 12:49 ]


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Hummingbird, Kida is voor jou. Ik pas morgen wel alles aan c; oh en als iemand een soort relatie wilt met Darren/Joshua just ask c;


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH


    • SPROOKJE. •

    — Naam. —
          La Esmeralda.

    — Leeftijd. —
          Zestien jaar.

    — Karakter. —
          • Behoedzaam. •
                Esmeralda was niet zo’n heldin als het aankwam op vertrouwen, eigenlijk vertrouwde ze enkel op haarzelf, en meer niet. Tot er bepaalde personen in haar leven kwamen waar ze wel in moest geloven.
          • Intelligent. •
                De jongedame was intelligent, en dan hebben we het vooral over problemen oplossen en innovatief zijn. Ze had geen opleidingen gehad, dus haar intelligentie kende uiteraard grenzen.
          • Leidinggevend. •
                Esmeralda was niet graag iemand die de touwtjes aan anderen wilde geven, aangezien het een belangrijk deel was dat met het vertrouwen in anderen te maken had. Zij wilde de keuzes maken.
          • Moedig. •
                Ze was niet bang om een gevecht aan te gaan of haar mening te laten horen aan de verkeerde personen. Deze jongedame was niet bang om haarzelf en haar daden te bewijzen.

    — Uiterlijk. —
          • Gezicht. •
                Esmeralda heeft een getinte huidskleur, grote groene ogen en volle rode lippen van nature. Een smalle neus en volle zwarte wenkbrauwen maken het plaatje af en geven haar – vreemd genoeg – een knappe uitstraling.
          • Haar. •
                Haar haren zijn lang, gitzwart en bevatten een natuurlijke krul / slag. Er zit altijd een violetkleurige band als een haarband doorheen wat de zwarte kleur nog meer naar voeren doet laten komen.
          • Lichaam. •
                Esmeralda heeft een slank postuur met wat bredere schouders en heupen – wat toch wel bij haar tintje past. Ook heeft ze lange slanke benen en armen. Haar borsten hebben een verleidelijke grootte.
          • Kleding. •
                Deze jongedame was altijd gekleed in een paarse jurk met goude en witte accenten. Haar sierraden waren van het goud dat ze had verdiend van muziek maken en dansen op straat.

    — Geschiedenis. —
          Er is niet veel bekend van Esmeralda, behalve dat haar ouders niet meer in haar leven zijn.

    — Relatie. —
          • Quasimodo. •
                Esmeralda had niet door dat hij haar als meer zag, maar zij heeft hem altijd gezien als één vriend, en uiteindelijk haar beste vriend.
          • Phoebus. •
                De soldaat die haar vertrouwen uit het niets wist te winnen, wat enkele emoties bij haar opgeroepen had. Uiteindelijk belanden ze in een relatie.
          • Djali. •
                Een geit die haar op een dag achtervolgde, en die ze eigenlijk niet wilde gaan. Is altijd bij haar.




    • STORYBROOK. •

    — Naam. —
          Elle Mera Alda.

    — Leeftijd. —
          Drieëntwintig jaar.

    — Karakter. —
          • Charmant. •
                Elle is eigenlijk nog enkele stappen verder dan charmant. Ze weet haar lichaam in ieders bed te krijgen, man of vrouw. Misschien zou je het ook wel verleidelijk kunnen noemen, maar het geld voor ieder persoon — deze jongedame zal altijd gezien worden als een vriendelijk en sociaal persoon, al valt dat eigenlijk best wel mee. Mensen vergeten haar niet snel, en dat heeft dus niet enkel met haar uiterlijk te maken.
          • Sluw. •
                Deze jongedame is slim, maar ze gebruikt het voor andere doeleinden dan enkel voor haar goede kwaliteiten, maar ook voor de slechte. Ze is niet altijd even beleefd om voor een vrijgezel te gaan, en soms moet ze daarmee erg sluwe manieren bedenken om eroverheen te praten of nou juist snel denken voor een andere oplossing. Over het algemeen heeft ze het allemaal wel goed onder de knie, en merken mensen het niet.
          • Volhardend. •
                Elle is simpel op dit vlak. Als zij weet dat zij gelijk heeft, zal de ander niet winnen. Als ze ongelijk heeft zal ze dat dan weer wel eerlijk toe durven geven. Het kan echt tot op het punt komen dat Elle er helemaal klaar mee is en een vriendschap kapot gaat als de ander te koppig is om zijn of haar fout toe te geven. Dat dit dus geen geweldige karaktereigenschap is lijkt zowel haar als anderen om haar heen erg logisch.
          • Prikkelbaar. •
                Wanneer deze jongedame haar dag niet heeft dan is ze beter te vermijden, en dat weten haar vrienden maar al te goed. Dit gebeurd niet vaak, maar zo nu en dan is ook zij er schuldig aan. Ze kan ook erg prikkelbaar worden wanneer er een gevoelig onderwerp aangesneden wordt, en daarbij kan ze soms erg wispelturig uit de hoek komen, al is de keuze niet echt héél groot — tranen of woede.
          • Beschermend. •
                Elle heeft mensen waar ze om geeft, en daar is ze erg beschermend over. Ze weet dat zij het ook voor zichzelf op kunnen nemen, maar zal het altijd blijven proberen. Dit vooral wanneer de mensen zelf niet in de buurt zijn en zij zichzelf daarom niet kunnen verdedigen. Ook is Elle iemand die hen ervan zou proberen te behoeden als ze weet dat zij fouten gaan maken, en dat terwijl ze er zelf een bloedhekel aan heeft als anderen dat bij haar doen.
          • Introvert. •
                Misschien vreemd vergeleken met de verdere karaktereigenschappen, maar het liefst is Elle alleen wanneer al haar behoeftes voorzien zijn. Ze trekt zich graag terug in haar huisje met een leuke film, serie, goed boek of iets dergelijks. Ze kan erg goed tegen socializen, maar er moet wel tijd voor rust zijn in haar leven, anders zou het haar toch best wel eens te veel kunnen worden, wat haar erg snel prikkelbaar zou kunnen maken.
          • IJverig. •
                Elle kan beschreven worden als ijverig op twee verschillende manieren, qua uiterlijk is ze erg ijverig, maar op haar werkvlak nog velen malen erger. Deze jongedame is erg ambitieus en is echt iemand die achter haar dromen aan wil gaan om ze realiteit te maken in plaats van er simpelweg over te blijven dromen. Het is een vechter, en daarom vind ze geregeld dat ze haar pleziertjes verdiend, en daar gaat ze dan ook voor.
          • Kwetsbaar. •
                Buiten alles om blijkt deze jongedame eigenlijk toch wel erg gevoelig en kwetsbaar, al zal ze zich zo niet openstellen tegenover anderen — tenzij er echt geen andere mogelijkheid is uiteraard. Uiteindelijk wil ze ook gewoon wat iedereen wil, alleen hebben bij Elle haar dromen voorrang, wat voor haar ook niet altijd even makkelijk blijkt te zijn. Haar ware vrienden zullen deze emotie zelfs niet — vaak — hebben gezien, aangezien ze er moeite mee heeft.

    — Uiterlijk. —
          • Gezicht. •
                Elle heeft een vriendelijke en vrolijke uitdrukking op haar gezicht, wat mensen de illusie geeft dat ze open is, wat totaal het tegenovergestelde blijkt te zijn. Haar iets wat grote ogen, die soms wat kleiner lijken, hebben een groene kleur, al draagt ze haast altijd bruine contactlenzen - de groene ogen doen haar teveel aan een slechte herinnering denken. Haar neus is slank, en haar wenkbrauwen netjes bijgewerkt. Haar wimpers zijn met mascara toch echt wel behoorlijk lang, wat haar ogen echt op laat vallen. Foundation of blush hoeft Elle niet te dragen, aangezien haar huid egaal is uit zichzelf. Lippenstift ook niet, aangezien haar lippen al een wat rode / roze kleur hebben.
          • Haar. •
                Van nature heeft Elle lange zwarte lokken, maar eigenlijk heeft ze dat al sinds haar zestiende niet meer. Ze vond het saai, dus koos ze voor een bruine kleur, waar soms een rode gloed in te vinden is, met een blonde dip dye. Ze heeft ze haast altijd los en met een wilde slag en / of krullen, maar soms zitten ze in een (visgraat)vlecht of een staart. Soms vlecht ze bepaalde gedeeltes in, aangezien ze daar nu erg mee bezig is. Ze zitten haast nooit in een knot, of ze moet dan echt haast hebben gehad.
          • Lichaam. •
                Elle's slanke postuur met overduidelijke vrouwelijke vormen — borsten, billen, heupen — maakt haar erg aantrekkelijk en doet haar exotischer overkomen dan ze eigenlijk is. Haar lange slanke benen, slanke armen en magere vingers met nep nagels doen haar verzorgd over laten komen. Verder heeft ze wat bredere schouders, en dat is eigenlijk ook wel het enige waar deze jongedame onzeker over is, dat is tenminste het enige dat zij ziet als minpuntje aan haarzelf.
          • Kleding. •
                Qua kleding draagt deze jongedame eigenlijk haast alles dat in de mode is, en waar zij zichzelf prettig in voelt. Ze valt dus wel erg op, aangezien ze zichzelf niet zo standaard kleed. Het is dan weer niet zo dat ze van die vreemde en overdreven outfits draagt die je op de catwalk ziet, maar voor de rest hoef je eigenlijk nergens meer voor te schrikken, want Elle draagt het.

    — Geschiedenis. —
          Eigenlijk niets specifieks, ze weet enkel dat haar ouders haar op jonge leeftijd hebben achtergelaten bij haar oma, die enkele jaren later overleden was. Haar oma was vriendelijk, maar niet geweldig. Elle was op een jonge leeftijd al zelfstandig, en daar had ze dan ook helemaal geen problemen mee, zo leefde ze het liefst. Liefde heeft ze wel gekend, al kan ze naar haar mening goed genoeg zonder.
          Elle heeft een periode een hekel gehad aan alleen zijn, en heeft zo haar karakter gekweekt waar ze in principe haar lichaam gebruikt om niet alleen te zijn, en dat ze er seks voor terug krijgt is iets waar zij heel goed mee kan leven, aangezien je best eens zou kunnen zeggen dat deze jongedame een verslaving heeft.

    — Relatie. —
         

    — Extra. —
          • Werk. •
                Elle is dol op alles wat met mode te maken heeft, en draagt zelf daarom ook altijd wat in is. Ze heeft een kledingwinkel in Storybrooke en is al druk bezig de tweede te openen, en zit zelf na te denken over een mannenzaak erbij. Haar zaken gaan goed, vooral omdat ze er eigenlijk van alles verkoopt, ook schoenen, sieraden, tassen en dergelijke.
          • Hobby. •
                Dit ligt vooral aan haar bui. Wanneer ze bijvoorbeeld alleen wil zijn zie je haar met wat lekkers te eten op de bank, en zal ze iets in de vorm van vermaak in haar buurt hebben. Wanneer ze niet alleen wil zijn zal je haar bij haar vrienden vinden of in iemands bed.

    [ bericht aangepast op 20 april 2015 - 15:02 ]


    I'm your little ray of pitch black.



    • SPROOKJE. •

    — Naam. —
          Prince Phillip.

    — Leeftijd. —
          Twintig jaar ongeveer?

    — Karakter. —
          • Stoutmoedig. •
                Dat Phillip lef had was overduidelijk te merken aan de dingen die hij deed om bij zijn ware liefde te komen. Zijn moed kende geen grenzen, wat hij als een normale eigenschap zag.
          • Gemakkelijk. •
                Gemakkelijk in de omgang vooral, aangezien hij het iedereen zo gemakkelijk mogelijk wilde maken. Hij zag het geluk van anderen liever, dat maakte hem eerder gelukkig dan egoïstisch gedrag.
          • Sluw. •
                Phillip kon mensen manipuleren, en niet in de negatieve zin. Hij heeft vaak creatieve manieren nodig gehad om anderen gelukkig te maken, en daarbij moest hij dingen uithalen met anderen om hen erin te laten geloven.
          • Lieflijk. •
                Er zat geen kwaad bloed in deze jongeman, en dat was overduidelijk te merken. Hij vocht voor iets dat echt was voor hem, en hij wilde het niet verliezen. En hij deed alles om diegene gelukkig te maken.

    — Uiterlijk. —
          • Gezicht. •
                Phillip is in het bezit van een mannelijke kaaklijn, een stel lichtbruine kijkers en een iets wat puntige neus. Ook heeft hij wenkbrauwen die donkerder zijn dan zijn haar is.
          • Haar. •
                Over het haar van deze jongeman is niet onwijs veel te vertellen, behalve dat het altijd perfect lijkt te zitten en het een standaard kleur bruin is, dus eigenlijk gewoon lekker simpel — niets dat al te moeilijk is.
          • Lichaam. •
                Phillip was iets wat gespierd, maar niet te erg. Hij had een normaal postuur, maar door het paardrijden waarschijnlijk wat stevigere benen. Zijn houding was wel altijd perfect recht.
          • Kleding. •
                Een bruine broek, zwarte laarzen en een grijs pantser. Wanneer hij echter op zijn paard zat had hij ook nog eens een rode cape en een rood hoedje aan, om beter op te vallen.

    — Geschiedenis. —
          Gelukkige ouders die hem dwongen met iemand te trouwen, maar hij wilde zelf kiezen. Uiteindelijk bleek het dezelfde persoon te zijn.

    — Relatie. —
          • Aurora. •
                Dit werd uiteindelijk zijn vrouw, al was dat niet altijd even gemakkelijk om die kant op te gaan.



    • STORYBROOK. •

    — Naam. —      
          Prince Perrault.

    — Leeftijd. —
          Vierentwintig jaar.

    — Karakter. —
          • Aanhankelijk. •
                Wanneer hij dol op iemand is, dan zal hij dat duidelijk laten blijken door middel van passie en liefde. Misschien zou je kunnen zeggen dat hij verlatingsangst heeft, en dan op de beste manier die er eigenlijk is. Zijn aanhankelijkheid zou iemand kunnen irriteren, daarom wacht hij op die ene persoon die al zijn slechte eigenschappen kan overleven en ze met open armen ontvangt.
          • Intelligent. •
                Prince is een intelligente jongeman die eigenlijk geen goede uitlaatklep heeft voor die kant van hem, daarom was hij altijd enorm rebels op school. Ze gooiden het daar op concentratieproblemen, maar het was simpelweg omdat de lesstof te simpel voor hem was en hij er geen uitdaging in zag. Zo nu en dan speelt hij een spel op zijn telefoon om zichzelf te bewijzen dat hij het nog heeft.
          • Bescheiden. •
                Zijn kwaliteiten zijn voor hem normaal, of niets bijzonders in ieder geval dus zo geweldig vind hij zichzelf niet. Hij zal daarom nooit pronken met de dingen die hij bereikt, aangezien hij weet dat anderen hem voorgingen en er meer mee bereikt hadden dan hij ooit nog zou kunnen doen. Hier heeft hij zichzelf overig helemaal bij neergelegd en ziet het daarom niet als een obstakel.
          • Imponerend. •
                Prince is een grote jongeman, en daarmee zullen mensen hem snel imponerend vinden, maar zodra ze hem kennen weten ze wel beter — al heeft hij soms toch wel eens momenten waar hij imponerend bij moet zijn om zichzelf wat beter te voelen. Over het algemeen is het eerder een eerste indruk of wanneer hij in een benauwde situatie zit dat je deze eigenschap opmerkt aan hem.
          • Zorgzaam. •
                Deze jongeman zorgt graag voor mensen en dieren — eigenlijk voor alles dat leeft. Als iemand ziek is zie je hem niet ervoor wegrennen maar er voor diegene zijn, mits hij diegene mag. Het is geen ik-breng-je-kippensoep persoon, maar eerder iemand die wat zorgen van je schouders af zou willen halen mits dat nodig was. Degene met wie hij in een relatie zit zou dit goed kunnen waarderen.
          • Trouw. •
                Prince vind vreemdgaan een waar taboe, en zou het nooit over zijn hart kunnen verkrijgen iemand op zo'n egoïstische manier zoveel pijn te verrichten. Misschien is dat omdat hij het zelf heeft meegemaakt, maar hij zou het echt niet willen kunnen. Wanneer hij voor iemand gaat, gaat hij er ook voor de honderd procent voor, niet eens voor een simpele negenennegentig procent.
          • Nieuwsgierig. •
                Wanneer er iets aan de hand is zul je Prince vaak vooraan aantreffen, hij wil graag weten wat er aan de hand is, en houdt er niet van als mensen dingen voor hem verschuilen, vooral niet mensen waar hij van houdt. Hij zal niet doorvragen tot vervelens toe, maar hij zou het wel subtiel op proberen te brengen totdat hij erachter komt — eerder uit zorgen dan uit nieuwsgierigheid in de meeste gevallen.
          • Teder. •
                Prince is een zachtaardig persoon, en zal eerder om anderen geven dan om zichzelf, dat wisten we al. Maar het gaat er ook om dat hij anderen gewoon geen pijn wil verrichten, mits je hem echt onwijs pissig hebt gemaakt óf de mensen pijn hebt gedaan waar hij van houdt — wat maar een klein handje vol is. Dit gebeurd echter niet vaak, dus teder is een van de eigenschappen dat echt opvallend is aan hem.

    — Uiterlijk. —
          • Gezicht. •
                Prince is in het bezit van een mannelijke kaaklijn, een stel bruine kijkers — die lijken te verschillen in het zonlicht, maar eigenlijk gewoon precies dezelfde kleur hebben — en spitse maar wat bredere neus. Zijn donkere en dikke wenkbrauwen vergezeld met zijn waaier aan gitzwarte wimpers zorgen ervoor dat zijn ogen een speciale twinkeling bezitten. Zijn lippen zijn voller, maar ook breder — wat ervoor zorgt dat wanneer hij lacht zijn mond véél te breed is in verhouding met zijn gezicht.
          • Haar. •
                Wanneer hij opstaat staan zijn haren alle kanten op — misschien vooral wanneer hij eens te lui was om zijn wax eruit te halen — maar wanneer ze gedaan zijn dan zitten ze netjes in model. Hun neutrale bruine kleur bezorgd niets specifieks, maar wanneer hij vaak in de zon komt lijkt er een wat blondere gloed op te komen, wat het net wat spontaner laat overkomen.
          • Lichaam. •
                Prince is overduidelijk een van die mannen die traint, en er ook van weet te genieten. Hij heeft een mooie V-vorm, en een afgetraind lichaam — al is dit niet al te overdreven. Zijn armen zijn wat breder, en zijn buikje — die hij vroeger wél had — is er helemaal afgetraind en heeft plaats gemaakt voor een mooi wasbordje dat zichtbaar is, maar niet erg overdreven. Voor de rest zit zijn lengde eigenlijk echt tegen de twee meter, Eén meter zevenennegentig om precies te zijn.
          • Kleding. •
                Een hoodie, een vest, een driedelig pak, een blouse, eigenlijk draagt Prince gewoon hoe hij zich die dag voelt, of waar hij zich prettig in voelt. Wat hij ook aanheeft, meestal gaat het gespaard met oftewel een paar zwarte combat boots óf een paar zwarte, leren Converse schoenen.

    — Geschiedenis. —
          Prince was altijd een geweldig kind waar ze nergens last van hadden, maar toen hij eenmaal op de middelbare kwam begonnen de problemen met zijn "concentratie" — dat was de makkelijke uitweg voor de school — en kreeg hij steeds meer problemen. Uiteindelijk is hij naar Storybrook "verhuisd" — dat zijn de herinneringen toch? — en daar leeft hij nu al een tijdje, en is hij gelukkiger dan ooit.
          Zijn rebelse gedrag is haast helemaal verdwenen toen hij eenmaal van school afging, en er bleef een vriendelijke jongen achter. Zijn complete verandering heeft hem enkel goede dingen beloofd, dus hij kijkt liever niet terug op die tijd.

    — Relatie. —
         

    — Extra. —
          • Werk. •
                Prince werkt in een garage, en staat eigenlijk direct onder de baas, maar aangezien het niet goed met hem gaat is Prince nu eigenlijk fulltime daar aanwezig, en soms wel meer dan vijftig uur per week druk bezig.
          • Hobby. •
                In zijn vrije tijd zal je hem vaak met zijn motor zien, of aan zijn auto zien knutselen waar hij helemaal alleen aan begonnen was — vanaf het absolute begin.

    [ bericht aangepast op 20 april 2015 - 16:03 ]


    I'm your little ray of pitch black.