• Once upon a time in a land far away called ‘The enchanted forest’. A beautifull magical land where everyone seems to have an happy ending. Or not everyone?
    An evil queen cursed everyone by sending them to a new world including herself. A world where she would be the one having a happy ending.





    Welkom in Storybrooke, het kleine onbekende stadje waar iedereen elkaar lijkt te kennen. Je hebt er de bibliotheek, De bekende B&B waar iedereen een ontbijtje, lunch en avondmaaltijd weet mee te pikken, de oude anthiekzaak enzovoort. Het lijkt tot nu toe misschien goed en wel, echter heb je enkel dat gehoord wat mensen denken te weten van Storybrooke. Er is namelijk één klein verschil. De tijd staat er stil, en dat niet alleen. De bewoners hier zijn niet de normaalste. Elk persoon komt namelijk uit een sprookje, ja een sprookje, enkel weten ze dat niet van zichzelf. Het klinkt misschien gek, maar dat zijn de feiten.



    x Rollen x


    Demitrius Mise || Rumpelstilskin || Ainigma || [1.3]

    Joshua Aiden James Mise || The Huntman/ Wolf || Raccoon || [1.3]
    Cordelia Brooke Mays || Red Riding Hood || Constellation ||

    Chiara Jones || Captain Hook || Ainigma || [1.2]
    Max Wood || Peter Pan || The_Glue || [1.5]
    Beau Elliot Trinket || Tinker Bell || Raccoon || [1.7]

    Isabeau Solace || Bontepels || Clarick || [1.1]
    Fa Mei || Mulan || BoromirOfGondor || [1.4]
    Amelia Lynn Montgomery || Ariël || Fortis ||
    Lillian 'Lily' Bouvier || Belle || Little_Liars || [1.3]
    Elle Mera Alda || Esmeralda || Wrestler || [1.4]
    Eleanor Lynn Everett || Kida || HummingBirdx || [1.7]
    Vivian "Viv" Bluetown || Rapunzel || Cissy ||

    Lucrezia Rossini || Prinses Aurora || Alastor || [1.3]
    Prince Perrault || Prince Philip || Wrestler || [1.4]

    Snow White gereserveerd || Phxntasia
    Taylor Daniel Wise || Charming || Clarick || [1.4]

    Alladin gereserveerd || Fairytalest ||


    Rollenlijstje


    Sprookjes identiteit
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis
    Relaties:
    Extra

    Storybrooke identiteit

    Naam:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis
    Relaties:
    Extra

    Let op ! De mensen die ze denken te zijn nu, is het tegenovergestelde van hoe ze waren in hun sprookjes leven, ook uiterlijke kenmerken en relaties zullen veranderen. Het kan dus best dat Snow white een relatie heeft met pinokio of Rood kapje eigenlijk een jongen is. Wees origineel en creatief !


    x Face claims x

    - [FC: Dianna Agron] & [FC: Natalie Dormer] - Bontepels
    -[FC: Emma Watson] - Belle
    -


    x Rules x

    × Minimaal 150 woorden per post.
    × Ruzie en gescheld mag IC, OOC niet.
    × Voorkom buitensluiten.
    × Geen Gary Stu's en Mary Sue's -perfecte personages-..
    × Enkel ik of Constellation openen de nieuwe topics.
    × Denk goed na of je mee wilt doen.
    × Reservaties blijven 3 dagen staan, uitstel met goede reden mogelijk. Tot wanneer je hebt staat achter je reservatie.
    × We willen het liefst deftige rollen en bepalen zelf of een rol wel of niet volledig af is. Is deze binnen drie dagen nog steeds niet voldoende dan vervalt je rol.
    × Wees creatief, je mag heus de sprookjes omdraaien !
    × Max 3 rollen, gelieve ook beide geslachten
    × Hou jongens en meisjes gelijk !
    × Vragen mogen gesteld worden en vooral heb plezier ! :3

    x Storybrooke Rules x

    - Inwoners kunnen de stad niet verlaten, wie dit wel doet moet te gevolgen dragen
    -Daden die tot criminaliteit behoren zijn niet toegestaan, wie dit toch doet word opgepakt

    [ bericht aangepast op 26 april 2015 - 20:50 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Oeh, ik wel wel, maar ik doe al aan meerdere rpg's mee :/. Captain hook of Red Riding Hood. Ik weet het niet. Of Repelsteeltje, ik houd van Repelsteeltje.

    [ bericht aangepast op 19 april 2015 - 10:12 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ainigma schreef:
    Oeh, ik wel wel, maar ik doe al aan meerdere rpg's mee :/. Captain hook of Red Riding Hood. Ik weet het niet. Of Repelsteeltje, ik houd van Repelsteeltje.



    Heheh wie moet ik nu reserveren voor je :') ? Repelsteeltje?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    (...)


    Heheh wie moet ik nu reserveren voor je :') ? Repelsteeltje?



    Doe maar Captain Hook en Repelsteeltje.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ainigma schreef:
    (...)


    Doe maar Captain Hook en Repelsteeltje.


    Okey :3 ! Oh en nog even om te melden, je mag dus je rollen zelf verzinnen, het liefst heb ik zelfs dat ze niet hetzelfde zijn zoals in de serie ^^'


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nvm.

    [ bericht aangepast op 19 april 2015 - 10:33 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Mag ik Bontepels reserveren?


    "Everyone forgets Icarus also flew" - Jack Gilbert

    Ik heb de serie nog nooit gezien (natuurlijk heb ik er wel van gehoord maar ik heb het nog nooit gekeken) maar het lijkt me een heel erg leuk RPG. Is het een probleem dat ik het nog nooit heb gekeken?


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Clarick schreef:
    Mag ik Bontepels reserveren?


    Dat mag ! :3

    @Phxntasia

    Ik denk niet dat dat een probleem is, als je ongeveer weet waarover het gaat is dat voldoende ;3

    [ bericht aangepast op 19 april 2015 - 10:47 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Mag ik prinses aurora reserveren? :)

    [ bericht aangepast op 19 april 2015 - 10:53 ]

    Zou ik Snow White van gender mogen veranderen zodat het een jongen wordt? Zo niet neem ik gewoon Snow White (;


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Phxntasia schreef:
    Zou ik Snow White van gender mogen veranderen zodat het een jongen wordt? Zo niet neem ik gewoon Snow White (;


    Natuurlijk mag dat, maar dan moet je wel rekening houden met de persoon die prince charming zou willen ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    (...)

    Natuurlijk mag dat, maar dan moet je wel rekening houden met de persoon die prince charming zou willen ^^


    Okay! Komt goed (:


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Ik ga Captain Hook genderbenden als dat mag ^^.


    We've lived in the shadows for far too long.


    Sprookjes identiteit

    Naam: Isabeau maar ze staat later bekend als Bontepels.

    Leeftijd: 19

    Karakter: Na jarenlang prinses zijn geweest is Isabeau het niet gewend om ergens voor te hoeven werken en vergeet soms hoe zwaar het leven kan zijn. Haar tijd als werkster op de boerderij heeft dit een beetje veranderd maar als ze zich ergens voor in moet zetten neigt ze ertoe om erover te klagen en zeggen dat ze een prinses is, het is niet zozeer dat ze zich nergens voor in wil zetten maar ze is het nog steeds niet echt gewend. Isabeau is ijdel, ze is zich ervan bewust dat ze mooi is en ze heeft te horen gekregen dat de prinses er het best uit moet zien in een groep mensen.
    Ondanks haar oppervlakkigheid is Isabeau geen leeghoofd, ze heeft een goed hoofd op haar schouders en een aanleg voor politiek en diplomatie. Ze heeft een talent voor ontdekken wat andere mensen willen en dit in haar eigen voordeel gebruiken en dat ze daarnaast een charismatische persoonlijkheid heeft doet ook geen pijn. Ze is een meester in manipulatie en kan mensen overtuigen dat zij hetzelfde willen als zij en ze heeft er niets op tegen haar uiterlijk uit te buiten om haar zin te krijgen.

    Uiterlijk: [FC: Dianna Agron] Isabeau is een uitzonderlijke schoonheid. Ze heeft goudblonde krullen die ze het liefst los draagt maar als de situatie er om vraagt zal ze het toch opsteken. Haar ogen zijn groen met met een beetje champagne erdoorheen. Isabeau heeft een gemiddelde lengte en heeft een slank maar toch vrouwelijk figuur. Isabeau is zich ervan bewust dat ze er goed uitziet en besteed altijd veel aandacht aan haar uiterlijk, ze houdt van sieraden en mooie jurken en het was moeijlijk voor haar dit achter te laten.

    Geschiedenis: Isabeau's moeder overleed toen ze jong was en Isabeau's vader beloofde niet te hertrouwen tenzij hij een vrouw vond die even mooi was als zijn overleden vrouw. Na enkele jaren ging de koning opzoek naar een vrouw omdat hij alleen een dochter had en een koninkrijk had een prins nodig om de troon te erven maar hij kon niemand vinden die even mooi was dan Isabeau's moeder. Isabeau groeide op in het evenbeeld van haar moeder en haar vader kreeg het idee met zijn eigen dochter te trouwen. Isabeau bedacht een list om aan de koning te kunnen ontsnappen, voordat ze met hem zou trouwen wilde ze een jurk zo mooi als het licht van de zon, een jurk zo mooi als het licht van de maan en sterren en een jurk van dierenhuiden. Toen ze de jurken in ontvangst had genomen vluchtte ze gekleed in de jurk gemaakt van dierenhuiden. Ze vond werk op een boerderij en door haar jurk werd ze al snel Bontepels genoemd. Toen de prins naar het dorp kwam trok ze haar jurk van zonlicht aan en trad hem tegemoet waarna de hij haar bijna onmiddellijk ten huwelijk vroeg.

    Relaties:

    Belle -
    Captain Keiera Rhoden Hook - Vage kennissen
    Maisie -
    Darren -
    Rumplestiltskin -
    Prinses Aurora -
    Fa Mulan -
    La Esmeralda -
    Prince Phillip -
    Peter Pan -
    Tinker Bell -
    Kidagakash ''Kida'' Nedahk -



    Storybrooke identiteit

    Naam: Isabeau Solace, ze wordt meestal Beau genoemd.

    Karakter: Beau is een overlever, ze is vastbesloten om in leven te blijven en uiteindelijk iets van zichzelf te maken maar beseft zich dat ze daarvoor niet altijd een persoon met een hoge morele standaard kan zijn - overleving komt eerst. Jaren op de straat hebben haar gehard, ze heeft geleerd dat je niets moet verwachten van de wereld en dat als je iets wilt je er zelf voor zal moeten vechten. Beau is niet iemand die veel blijk geeft van haar emoties, ze heeft jaren geleden een muur opgetrokken waar je bijna onmogelijk doorheen kan komen.Waar ze vroeger iemand was die met iedereen vriendschap kon sluiten en snel mensen vertrouwde is ze nu iemand die niemand binnenlaat, ze is een keer een slachtoffer geworden van haar eigen goede vertrouwen en naïviteit en ze zal het geen tweede keer worden. Hoewel het al jaren geleden is dat Beau voor haar vader op de vlucht is geslagen is ze nog steeds bang dat hij haar op een dag zal vinden en ze weer haar moeders plaats in moet nemen waardoor ze zeer wantrouwend naar vreemdelingen.

    Uiterlijk: [FC: Natalie Dormer] Beau is een mooi meisje maar op de straat leven heeft zijn tol geëist. Ze heeft lang blond haar dat meestal donker van het vet is en altijd slordig zit. Onder bleekblauwe ogen heeft ze donkere ringen als gevolg van voortdurend slaapgebrek. In de jaren op de straat is Beau vermagerd en waar ze ooit een mooi gevuld meisje was zie kan je haar ribben nu bijna tellen. Voordat ze op de straat terecht kwam ging Beau bijna altijd netjes gekleed en lachte ze veel, nu draagt ze wat ze te pakken kan krijgen - je ziet haar nooit zonder haar leren jas - en lacht ze bijna nooit meer. Als klein meisje was Beau er altijd trots op dat ze zoveel op haar moeder leek maar sinds haar vader naar haar ging kijken alsof ze haar moeder was wilde ze er zo anders mogelijk uitzien waardoor ze nu nog altijd een deel van haar hoofd scheert.

    Geschiedenis: Beau werd geboren als Isabeau is het enigste kind van Charles en Elise Solace. Toen ze acht jaar oud was overleed haar moeder waarna haar vader zich in zijn werk stortte en hoewel hij zijn dochter alles gaf wat haar hartje begeerde had hij nooit een echte band met haar. Hoe ouder ze werd hoe meer Beau op haar moeder ging lijken en het begon haar vader ook op te vallen. Ze was vijftien toen haar vader haar voor het eerst zoende, hij had gedronken en ze dacht dat het een eenmalige vergissing was maar hij begon zich steeds meer te gedragen alsof ze zijn vrouw was en niet zijn dochter, hij zoende haar, gebruikte haar moeders naam en gaf haar voortdurend bloemen en sieraden cadeau maar hoewel zijn gedrag haar ongemakkelijk deed voelen zei ze er nooit iets over. Vijf maanden nadat zijn gedrag was veranderd werd ze door haar vader verkracht, ze rende diezelfde nacht nog weg. Beau woonde in een groot huis aan de rand van Storybrooke, vanaf de dag dat Beau gevlucht heeft haar vader zijn gezicht niet meer in Storybrooke laten zien maar Beau is nog altijd bang dat ze hem tegen het lijf zal lopen.

    Relaties:
    Lillian 'Lily' Bouvier -
    Chiara Jones - Vrienden
    Cordelia Brooke Mays -
    Joshua Aiden James Mise -
    Demitrius Mise -
    Lucrezia Rossini -
    Fa Mei -
    Elle Mera Alda -
    Prince Perrault -
    Max Wood -
    Beau Elliot Trinket -
    Eleanor Lynn Everett -

    [ bericht aangepast op 25 april 2015 - 20:06 ]


    "Everyone forgets Icarus also flew" - Jack Gilbert

    Ainigma schreef:
    Ik ga Captain Hook genderbenden als dat mag ^^.


    Tuurlijk! :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH