• Ik kom weer met een topic over gezondheid, hoor, haha.
    Deze keer gaat het over dagelijks naar school fietsen (in mijn geval 10 km heen en 10 km terug). Ik deed dat eerder nooit, sowieso omdat mijn school eerst op 5 min afstand was, of in een andere provincie en ik dus wel met het ov moest.
    Nu doe ik er even lang over om te fietsen, als wanneer ik met het ov zou gaan. En met het ov is verleidelijk, want het is gratis voor mij als student.
    Maar voor mijn gezondheid/conditie, ga ik met (redelijk) goed weer met de fiets.

    En nu ben ik dus benieuwd welke keuze jullie zouden maken.

    http://www.quizlet.nl/polls/34260/zou-jij-op-de-fiets-gaan-of-niet/
    Willen jullie mijn poll invullen??

    Ik zou het leuk vinden als jullie in dit topic laten weten wat je hebt gekozen en met name, waarom je dat hebt gekozen. Is het omdat je geen energie hebt om 20 km op een dag te fietsen, dat je het ov pakt? Of ben je lui? Of zou je juist wel met de fiets gaan, om dezelfde reden als ik dat doe?

    Dankuwel!

    [ bericht aangepast op 10 april 2015 - 19:37 ]

    Als ik een betere fiets had en mijn tas niet zo zwaar was wel x3


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Trouwens, waarom zou je met het OV gaan, wat vaak langer duurt, in plaats van de fiets. Je fietst zo'n 20 kilometer per uur dus je kunt er binnen een half uur zijn. Vaak doet het OV er langer over (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik deed 14 KM op de fiets maar dat was echt een pokkenstuk om te fietsen. Als het sneeuwde of keihard regende, moest ik met de bus van mijn vader :Y)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Flashing schreef:
    Trouwens, waarom zou je met het OV gaan, wat vaak langer duurt, in plaats van de fiets. Je fietst zo'n 20 kilometer per uur dus je kunt er binnen een half uur zijn. Vaak doet het OV er langer over (:


    Beginpost; Nu doe ik er even lang over om te fietsen, als wanneer ik met het ov zou gaan.


    wat was dit ookalweer

    Whatsapp schreef:
    (...)

    Beginpost; Nu doe ik er even lang over om te fietsen, als wanneer ik met het ov zou gaan.

    Owh ;')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik zou fietsen. Tenzij het heel slecht weer is.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik fiets al vijf jaar lang bijna elke dag bijna 30 km, dusja, ik fiets zo'n afstand gewoon ;')


    Stenenlikker

    Blodsvept schreef:
    Ik fiets al vijf jaar lang bijna elke dag bijna 30 km, dusja, ik fiets zo'n afstand gewoon ;')


    30 is echt veel.
    Heb je bij 10 km niet zo iets van ik wil er nu wel zijn,terwijl je nog 5 moet?

    OV. Ik moet een half uur naar school fietsen, omhoog de heuvels op. Ik doe het wel eens en vaak valt het zelfs wel mee, maar ik vind het zo nasty om helemaal bezweet op school aan te komen. Met beter weer hoef ik in elk geval die dikke winterjas niet meer aan, misschien doe ik het dan vaker.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik hou niet zo van fietsen. Ik zou die afstand eerder lopen eigenlijk.
    Atletiek forever.:Y)


    Queer zijn is gewoon alles

    Krull schreef:
    (...)

    30 is echt veel.
    Heb je bij 10 km niet zo iets van ik wil er nu wel zijn,terwijl je nog 5 moet?


    In het begin had ik daar wel last van ja, maar nu nog nauwelijks, maar denk dat dat gewenning is.
    Al merk ik wel dat na een periode van niet fietsen (vakantie, slecht weer) dat ik het wel weer even zwaar vind, haha.

    Ik moet wel zeggen dat gratis ov erg verleidelijk klinkt, haha. Ik ga niet standaard met ov omdat het te duur is...

    [ bericht aangepast op 11 april 2015 - 10:40 ]


    Stenenlikker

    Ik zou zeker weten met de fiets gaan. Ik ging toen ik op de middelbare zat altijd met de fiets. Ik hoefde maar 5 á 10 minuten te fietsen, maar nu ik een opleiding doe, mis ik het fietsen echt. Ik doe er nu, volgens google maps, anderhalf uur over als ik zou gaan fietsen. Dit betekent dat ik om 7 uur weg moet als ik half 9 moet beginnen en dat doe ik met het ov ook. Dus in principe maakt het niet uit, maar anderhalf uur fietsen is me toch te ver.


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Fietsen.
    Ik fiets zelf namelijk elke dag 6 kilometer naar school, heen en terug. Maar kan ook kiezen om met de tram te gaan (duurt wel iets langer).
    Maar ik haat het Openbaar Vervoer. Ik verveel me dood en wordt er te snel misselijk van x)

    En daarbij is fietsen erg ontspannend en begin je iets relaxer aan school. Tenzij je te last vertrekt en je heel hard moet fietsen x)


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ik zou met het OV gaan, want mijn moeder heeft me verboden om te fietsen. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik zou het afwisselen. Op lekkere warme dagen met veel zon met de fiets en als het wat minder weer is met het ov :)


    Treat people with kindness