• Voor mijn opleiding moet ik stage lopen en vandaag heb ik dus te horen gekregen dat wordt gestopt. Oftewel volgende week is mijn laatste week en dan ook nog maar een dag.

    Het is een lang verhaal en ik kan het niet zeggen dat het de schuld van mijn stage is, maar aan de andere kant ben ik best wel boos en verdrietig. Dus ben ik ook wel boos op sommige mensen op mijn stageplek. Dat kwam waarschijnlijk door het gesprek waarin het mij werd verteld en omdat het nu allemaal ineens heel snel gaat.

    Daarnaast heb ik al heel lang het gevoel dat ik faal, met verschillende dingen en dit is dan (een soort) bevestiging, dus ik voel mij nogal rot. En het liefst wil ik nu huilen (terwijl ik dat echt bijna nooit doe) en natuurlijk ook liever niet morgen naar stage gaan, omdat ik morgen iedereen moet vertellen dat ik weg ga.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Physics is awesome

    Wat rot zeg. Hoe reageerden ze gisteren op stage?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Deadshot schreef:
    Wat rot zeg. Hoe reageerden ze gisteren op stage?


    Ik heb het de mensen op stage niet verteld, twee wisten het al en een daarvan is ziek en de ander is ziek naar huis gegaan. Ik heb het aan een iemand vertelt, die vond het rot voor mij en vond dat het mijn eigen schuld is, iets waar ik geen behoefte aan had om te horen.

    Mijn stagebegeleidster zei dat ze het fijn vond dat ik er was. Iets wat ik raar vind want tijdens het gesprek zei zij dat het teveel energie kostte om mij te begeleiden, maar ze is wel blij dat ik er dan ben. Het zal wel aan mij liggen.


    Physics is awesome

    Wat vervelend om te horen, vooral omdat het je zoveel doet dat je ermee moet stoppen. Bestaat er geen optie om feedback te krijgen, zodat je tenminste weet hoe je jezelf kunt verbeteren?


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Is het heel raar dat ik niet duidelijk word uit de tekst hoe en waarom? :l


    Ich liebe dich 27.12.23

    Flashing schreef:
    Is het heel raar dat ik niet duidelijk word uit de tekst hoe en waarom? :l


    Nee. Ik heb het zelfde.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Flashing schreef:
    Is het heel raar dat ik niet duidelijk word uit de tekst hoe en waarom? :l

    The same.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Melitta schreef:
    Wat vervelend om te horen, vooral omdat het je zoveel doet dat je ermee moet stoppen. Bestaat er geen optie om feedback te krijgen, zodat je tenminste weet hoe je jezelf kunt verbeteren?


    Ja, ze willen mij verbeterpunten mee geven. Ook mede voor mijn nieuwe stage.


    Physics is awesome

    Flashing schreef:
    Is het heel raar dat ik niet duidelijk word uit de tekst hoe en waarom? :l


    Wat is dan onduidelijk voor jou?


    Physics is awesome