Hee ik heb een probleem met mijn telefoon. Hij dort het eigenlijk helemaal prima zolang ik oordopjes gebruik maar hij doet het nu al een aantal dagen niet als ik die er uit haal. Naast het wifi icoontje staat dan nog steeds het hoofdtelefoontje en hij doet maar bepaalde geluiden. Bellen gaat niet meer zonder oordopjes en youtube kan ook niet meer. Vooral dit eerste is vrij onhandig want door het gebrek aan geluid krijg ik nu dus ook al een aantal dagen klachten dat er niet opgenomen wordt als ik word gebeld.
Ik weet niet wat ik moet doen. Ik heb mijn telefoon al een aantal keer opnieuw opgestart, ik heb de batterij er uit getrokken en ook al een aantal keer het oordopje er in en uit gedaan. Ik heb het geld niet om het te laten maken en ik heb gewoon een telefoon nodig, al is het maar voor mijn moeders gemoedsrust.
Ik kan overigens zelfs als ik wel merk dat er gebeld wordt nog niet bellen zonder oordopjes, aangezien ik dus niks hoor.
I'm so scared of being alone, yet I constantly push people away and never let anyone in.