• .... zo?

    [ bericht aangepast op 7 april 2015 - 17:40 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Nope. :3


    wat was dit ookalweer

    Ik heb er ook last van. Ook waar je de layout van je post kan aanpassen zie ik die rare dingetjes.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Nope, dat gelukkig niet. Ik heb wel dat ik bij Golden Members geen normaal icoontje meer zie, en als ik een post aan wil passen.

    EDIT: Nu ineens wel. Wat irritant zeg.

    [ bericht aangepast op 7 april 2015 - 19:05 ]


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Het wordt steeds erger, haha.


    Your make-up is terrible

    Nog steeds nergens last van ;x


    26 - 02 - '16

    Hoop dat er snel iets aan gedaan word xd ik heb het werkelijk waar OVERAL. Oh fijn, wou ik er een verwarde smiley achteraan plakken zijn de smileys ook bedekt omg hahaha


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Het wordt inderdaad steeds erger =0. Quizlet stort in elkaar, haha. Het is de icoontjespest D:


    Insanity is all around us.

    Aha, ik dacht dat mijn Firefox het begeven had. :')


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik heb het ook. Dacht eerst dat het aan mijn laptop lag maar heb een Mod even gepbt en die zei dat er al meerdere meldingen waren dus dat waarschijnlijk RUtger bezig was. het is irritant maarja. Zeker in mijn inbox


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Op mijn mobiel heb ik overigens nergens last van.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Nu heb ik het ook :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Deadshot schreef:
    Op mijn mobiel heb ik overigens nergens last van.


    Nevermind :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik heb zowel op mijn telefoon als op de tablet last :')


    take me back to the basics and the simple life

    Het stoort me eigenlijk het meest dat ik zo minder goed kan zien of er nieuwe berichten zijn in een topic of niet. Ik blijf steeds op topics klikken die ik al heb gelezen. :p


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Het stoort me eigenlijk het meest dat ik zo minder goed kan zien of er nieuwe berichten zijn in een topic of niet. Ik blijf steeds op topics klikken die ik al heb gelezen. :p


    Als je naar de actieve topics gaat kun je daar lezen wie de laatste reactie heeft geplaatst. Aan de hand daarvan kun je bepalen of er een nieuwe reactie is of niet. Is helaas niet het geval bij de topichistory.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •