• Hey!

    Aangezien ik ga proberen om actiever te zijn, heb ik besloten een nieuwe story te gaan schrijven. Helaas kan ik niets met photoshops, dus bedacht ik me om hier een cover aan te vragen.

    Het verhaal:

    Het jaar 2121. Na de laatste oorlog, heeft men besloten dat alles anders moest. Bij de geboorte krijgt een kind een speciale behandeling, die ervoor zorgt dat kinderen dezelfde kledingssmaak en karakter krijgen. Mensen van de oude grade moesten verplicht hun geuheugen laten wissen, en ondergingen dezelfde behandeling als de kinderen.
    Als twee wezen elkaar ontmoeten, besluiten ze samen uit te zoeken wie hun ouders zijn. Helaas is er een rede waarom ze wees zijn, een speciale reden. De twee zijn namelijk anders dan de rest van de maatschappij. Op hun zoektocht naar hun ouders komen ze achter de waarheid, maar helaas gaat hun zoektocht niet zonder slag of stoot. De rest van de maatschappij zoekt hen namelijk, en wil ze straffen voor anders zijn...


    De titel is Robots of society. Mijn username hoeft er niet op, aangezien deze wel eens veranderd. Ook moet hij bij voorkeur horizontaal zijn. Ik gebruik Astrid Bergès-Frisbey als faceclaim voor het meisje, en Robbie Amell voor de jongen.
    Als achtergrond zou ik graag iemand met een capuchon op willen, zoiets als dit bijvoorbeeld. Of iemand die een begraafplaats af loopt, zoals hier.

    De sfeer moet duister zijn, en mysterieus. Ik zou graag willen dat de jongen en het meisje zeg maar 'rug aan rug' staan, dus dat ze beiden een andere kant op kijken. Als eventuele extra tekst, zou ik graag de tekst "Dare to be different" erop willen hebben. Het lettertype maakt me niet zo heel veel uit, zo lang het er maar bij past.

    Veel succes, en alvast bedankt!

    Tartle schreef:



    Die vind ik echt heel mooi! :)

    Strikhedonia schreef:
    (...)

    Die vind ik echt heel mooi! :)


    Dankje ^^


    I just caught the wave in your eyes