• Aardappel.

[ bericht aangepast op 5 april 2015 - 19:04 ]

"At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

Yetti schreef:
    (...)

I AM HAPPY. EN NOG ALTIJD VERBAASD. BUT HAPPYYYYYYYY

Verbaasd? What's up? ;3

26 - 02 - '16

Guys. Some advice? And love to Xantha.

Sidera nostra contrahent solem lunamque

Sadist schreef:

I am very loveable.

Sadist schreef:

Ik had je topic al gezien ;3
    Maar ik vrees dat ik heel erg moet gaan graven in kennis die jaren geleden verloren is gegaan, omdat ik maar bar weinig weet van geschiedenis. Het verhaal lijkt me leuk om te lezen tho ;3

26 - 02 - '16

Ocelot schreef:
    (...)

Verbaasd? What's up? ;3

Ik had vandaag dus trainingspakkenwedstrijd aka eerste outdoor-wedstrijd van het jaar, atletiek, en heb drie pr's gehaald, en ben eerste geworden. Ik win serieus nooit wat, maar met looponderdelen haal je meer punten binnen dan met stoot/werp onderdelen, so yeah. En ja, we mochten dus zelf kiezen welke onderdelen we deden haha.

Met hoog: 1.40 became 1.45 ^^, daarmee 2e van de negen
    Met sprint (80m): 12.04 s became 11.91 s ^^, daarmee 1e in de serie, en volgesmij 2e totaal van de 10
    Met horde (tot mijn grote verbazing): 15.62 s, en daarmee eerste van de 6

And I was like: Wutt?

take me back to the basics and the simple life

Ocelot schreef:
    (...)

Ik had je topic al gezien ;3
    Maar ik vrees dat ik heel erg moet gaan graven in kennis die jaren geleden verloren is gegaan, omdat ik maar bar weinig weet van geschiedenis. Het verhaal lijkt me leuk om te lezen tho ;3
    Hehe dankje. Ik krijg al mijn ideeën in mijn slaap. Ze onthouden is dan weer wat anders.

Sidera nostra contrahent solem lunamque

Yetti schreef:
    (...)

Ik had vandaag dus trainingspakkenwedstrijd aka eerste outdoor-wedstrijd van het jaar, atletiek, en heb drie pr's gehaald, en ben eerste geworden. Ik win serieus nooit wat, maar met looponderdelen haal je meer punten binnen dan met stoot/werp onderdelen, so yeah. En ja, we mochten dus zelf kiezen welke onderdelen we deden haha.

Met sprint (80m): 12.04 s became 11.91 s ^^, daarmee 1e in de serie, en volgesmij 2e totaal van de 10

Gefeliciteerd! ;D

26 - 02 - '16

Sadist schreef:
    (...)Hehe dankje. Ik krijg al mijn ideeën in mijn slaap. Ze onthouden is dan weer wat anders.

Haha, ik ken het. Ik heb van die dagdromen, maar ja, daar onthoud ik ook bijna niets van.

26 - 02 - '16

Ocelot schreef:
    (...)

Gefeliciteerd! ;D

Thanks ^^
    Maar ik win dus echt nooit iets haha. De eerste keer in de nu ruim zes en een half jaar dat ik iets won, was afgelopen oktober hahaha, derde plek clubkampioenschappen :') van de vier, maar wel met 2 punten verschil op nmmr 2 en iets van 30 op de eerste so yeah, t was toen een vijfkamp

Gefeliciteerd Leo ^^

Yetti schreef:
    (...)

Thanks ^^
    Maar ik win dus echt nooit iets haha. De eerste keer in de nu ruim zes en een half jaar dat ik iets won, was afgelopen oktober hahaha, derde plek clubkampioenschappen :') van de vier, maar wel met 2 punten verschil op nmmr 2 en iets van 30 op de eerste so yeah, t was toen een vijfkamp

Ik ken het. Ik win over het algemeen nooit iets. Verder doe ik niet aan sporten of zo. Als er bijvoorbeeld een prijsvraag is, win ik ook nooit iets.

26 - 02 - '16

Ik wil slapen en die droom afmaken.

Ocelot schreef:
    (...)

Ik ken het. Ik win over het algemeen nooit iets. Verder doe ik niet aan sporten of zo. Als er bijvoorbeeld een prijsvraag is, win ik ook nooit iets.

Hahaha, naja ik ben ook gewoon niet supergoed ofzo :') Naja, stiekem nog best wel :') Maar Jeez, Lotte was echt lekker bezig met hoog. Die verbeterd dr pr ff van 1.45 naar 1.55 :|

@Xantha: Thanks ^^

Yetti schreef:
    (...)

Ma sneaky little champion, you've proven yourself again! 8D
    Dat is echt geweldig sweetie ^^

I don't know if life is greater than death — but love was more than either

Okay guys, ik ben eruit.
    Ik ben officieel een grotere fan van de Divergent-trilogie dan van de THG-trilogie. Begrijp me niet verkeerd, ik vind THG ook echt awesome, maar Divergent vind ik gewoon net iets cooler.
    Yap, heel logisch.

I don't know if life is greater than death — but love was more than either