Awe schreef:
(...) Ma sneaky little champion, you've proven yourself again! 8D
Dat is echt geweldig sweetie ^^
Hehe, thank you darling ^^ Ik ben nog steeds facking verbaast.I mean,, Lotte sprong 1.55 en heeft dr pr dus met 10 cm verbeterd o.0 Maar aan de andere kant, looponderdelen leveren meer punten op :') als je ze goed doet dan haha
Hehe, thank you darling ^^ Ik ben nog steeds facking verbaast.I mean,, Lotte sprong 1.55 en heeft dr pr dus met 10 cm verbeterd o.0 Maar aan de andere kant, looponderdelen leveren meer punten op :') als je ze goed doet dan haha
Uhu.
Nah, niet bij mij :') Zet mij niet op atletiek en ik zal het gelukkigste mens op aarde zijn :')
I don't know if life is greater than death — but love was more than either
Awe schreef: Okay guys, ik ben eruit.
Ik ben officieel een grotere fan van de Divergent-trilogie dan van de THG-trilogie. Begrijp me niet verkeerd, ik vind THG ook echt awesome, maar Divergent vind ik gewoon net iets cooler.
Yap, heel logisch.
Ik kan ook officieel meedelen (het kan me niet schelen dat jullie protest bieden) dat ik verslaafd ben geraakt aan Jamie Bell :'D
Sadist schreef:
(...) Ik kan ook officieel meedelen (het kan me niet schelen dat jullie protest bieden) dat ik verslaafd ben geraakt aan Jamie Bell :'D
Ik kan officieel mededelen dat ik een zwak heb voor George Luz.
"At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."
Sadist schreef:
(...) Ik kan ook officieel meedelen (het kan me niet schelen dat jullie protest bieden) dat ik verslaafd ben geraakt aan Jamie Bell :'D
Yeah, I'm obsessed with Kai Parker/Chris Wood.
#sorrynotsorry