• Esmee heeft een stem in haar hoofd,Amber. Amber verteld haar wat ze moet doen. daardoor wordt Esmee onhandelbaar en begint ze aan de verkeerde dingen zoals drugs,inbraken en diefstallen. op een dag komt haar moeder hier achter en wordt woedend. het meisje wil niet meer verder maar dan dwingt Amber haar tot iets gruwelijks... het meisje moet haar moeder vermoorden..

    [Titel By MetalMafkees]

    http://www.quizlet.nl/quiz/242615/bloodbound-1/


    We can only learn to love by loving.

    Yeheaahh *voelt zich trots*
    & ik heb het eerste deel al gemaakt. Wacht even, het lijkt me handiger als ik een abo neem >.<


    No growth of the heart is ever a waste

    Yeheaahh *voelt zich trots*
    & ik heb het eerste deel al gemaakt. Wacht even, het lijkt me handiger als ik een abo neem >.<


    gheghe xP
    weetje vnaf vndaag vindk jouw nog genialer dan datk je al vond en k vond je al geniaal [/rare sin]


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    gheghe xP
    weetje vnaf vndaag vindk jouw nog genialer dan datk je al vond en k vond je al geniaal [/rare sin]

    Ik, geniaal? Je hebt de verkeerde voor je. :'] Verstrooid? Chaotisch? Raar? Tekenend onder de maatschappijleerles onder het toeziend oog van de leraar? Ja, dat ben ik. Maar geniaal? x']


    No growth of the heart is ever a waste

    (...)
    Ik, geniaal? Je hebt de verkeerde voor je. :'] Verstrooid? Chaotisch? Raar? Tekenend onder de maatschappijleerles onder het toeziend oog van de leraar? Ja, dat ben ik. Maar geniaal? x']


    das allemaal gwoon geniaal xP

    vindk xP

    ik sat vndaag onder een tafel tijdens een les van scheikunde/natuurkunde/bio [ja da hebbe we allemaal same o_o] djumbo te singe o_o


    We can only learn to love by loving.

    (...)
    das allemaal gwoon geniaal xP
    vindk xP
    ik sat vndaag onder een tafel tijdens een les van scheikunde/natuurkunde/bio [ja da hebbe we allemaal same o_o] djumbo te singe o_o

    Daar was ik nou niet op gekomen x']
    Wij tekenen zeilboten op tafels tijdens de wiskundeles, of eten op plekken waar het niet mar om vervolgens weggestuurd te worden >.< en op het moment heb ik een ongelofelijke emodiscussie met iemand op de msn.


    No growth of the heart is ever a waste

    (...)
    Daar was ik nou niet op gekomen x']
    Wij tekenen zeilboten op tafels tijdens de wiskundeles, of eten op plekken waar het niet mar om vervolgens weggestuurd te worden >.< en op het moment heb ik een ongelofelijke emodiscussie met iemand op de msn.


    ^^ ieeeeeeeeeeeemooo xP

    gheghe ik hb altijd hyperbuien tijdens wiskunde kheb vndaag discussie gevoerd met de leraar omdatk vond dat raam los beter klonk dan raam open xd


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    ^^ ieeeeeeeeeeeemooo xP

    gheghe ik hb altijd hyperbuien tijdens wiskunde kheb vndaag discussie gevoerd met de leraar omdatk vond dat raam los beter klonk dan raam open xd

    Zo ging dat gesprek tussen ons (Ik ben Medusa):
    Always says:
    en onze aldipc in de keuken is kapot
    Medusa (F) says:
    oow oke :'] hoe is ie overleden dan? Tom, je hebt toch niet met scheermesjes lopen spelen? O.o
    Always says:
    hm idd
    Always says:
    pc is leeggebloed
    Always says:
    nee hij start gewoon niet meer op :P
    Medusa (F) says:
    DAMN. Laat het snijwerk nou maar aan de profs over >.<


    No growth of the heart is ever a waste

    Oke, laat ik het vanaf nu maar ONtopic houden :']


    No growth of the heart is ever a waste

    whaha lol en da salk ook doen xP


    We can only learn to love by loving.