• Omdat ik zaterdag jarig ben heb ik vandaag en ga k morgen takteren. De kinderen gaan zelf een paashaas maken en krijgen dan een choco ei. Vandaag was al een groot succes op mijn dondergroep. Vooral de eieren zoeken was erg leuk.

    Hieronder dus een foto van het resultaat van de haasjes. De groep is van 2,5 tot 3 jaar oud. En k ben er trots op.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Haha, aww, wat leuk om te zien. (bloos) Ik vind vooral die ene met zijn oren horizontaal over zijn gezicht leuk.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Haha, aww, wat leuk om te zien. (bloos) Ik vind vooral die ene met zijn oren horizontaal over zijn gezicht leuk.
    hajah ik vind ze geweldif. Alles scheef. Ik heb de voetjes wel zelf gedaan omdat die met plakband moesten. Morgen ga ik op de andere peutergriep en de bso ook deze maken. Had teveel kinderen op de bso


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Square schreef:
    Haha, aww, wat leuk om te zien. (bloos) Ik vind vooral die ene met zijn oren horizontaal over zijn gezicht leuk.


    PRECIES DAT LAATSTE.='D Sowieso vet schattig, dus ja.='D


    You were born original, don't die as a copy.

    Gossie, wat schattig!


    26 - 02 - '16

    Heheh we hebben laatst ook Puk zijn gezicht beplakt. Dus een mutsje, mond, neus en ogen. En de resultaten zijn geweldig. Ik snap niet dat er sommige leidsters zijn die alles perfect moeten hebben, dit vind ik juist geweldig. Ik moet zeggen de ouders vonden het heel leuk dat ik het trakteren met knutselen had gecombineerd


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    Heheh we hebben laatst ook Puk zijn gezicht beplakt. Dus een mutsje, mond, neus en ogen. En de resultaten zijn geweldig. Ik snap niet dat er sommige leidsters zijn die alles perfect moeten hebben, dit vind ik juist geweldig. Ik moet zeggen de ouders vonden het heel leuk dat ik het trakteren met knutselen had gecombineerd


    Dat is ook leuk! Erg leuk gedaan en bedacht! (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Aah wat een schattige paashaasjes.


    Can't control my second personality


    en vandaag kreeg ik dit


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Superleuk!


    I hear thunder, but there's no rain.

    Wat lief! !k smelt. c:


    oh darling

    Ahw die haasjes, wat schattig! Zo lief!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly