• Tien (of meer) personen van compleet verschillende leeftijden worden na een grote explosie van T.B.R.B labs(Testing Bureau of the Reinforcement of Biology) wakker in een ruimte, allemaal op een bed. Ze zijn naar T.B.R.B labs gebracht nadat ze allemaal buiten westen waren geraakt door de klap die de explosie gemaakt heeft. Al snel na het ontwaken komt dokter . . . naar de groep toe en vertelt ze dat de groep met een reden naar T.B.R.B labs is gebracht; ze hebben stuk voor stuk een super kracht gekregen. De reacties van de personen zijn verschillend, de een vind het geweldig en de ander geeft de schuld aan T.B.R.B labs en keert zich tegen hun. De goede personen moeten worden getraind nadat de slechte er vandoor zijn gegaan om wraakplannen te smeden. Kunnen de slechte personen op tijd worden gestopt door de goede, of is het binnenkort het einde van T.B.R.B labs.

    —— Invullijst

    • Naam/Bijnaam
    * Gebruik niet al te unieke namen: wees realistisch.
    • Leeftijd
    * Liever ook mensen boven de 18 en niet jonger dan 16
    • Kracht
    * Hierbij komt altijd een behoorlijke zwakte kijken welke je goed helder uit moet werken.
    • Persoonlijkheid
    • Uiterlijk
    * Gebruik unieke faceclaims: we zien al genoeg super bekende mensen.
    • Extra
    * Maak je personage niet te dramatisch: geef ze wat leuks mee als extra.

    —— Personages:
    Super mensen

    Goed:
    Mannen: VOL
    Jimmie "Jim" Emmerson - Flashing - Super snelheid
    Micah Mendoza - Beckendorf - Zintuigen
    Thomas "Tommy" Christopher Speirs - Lensherr - Telekinese

    Vrouwen: VOL
    Emily Jane Moran - Little_Liars - Hydrokinese
    Zoë Meadows - Nereid - Pyrokinese

    Slecht:
    Mannen: 2/3
    - Phxntasia - Onzichtbaarheid
    - Lensherr - Regenereren
    Vrouwen: VOL
    - Hecuba - Hallucinatie
    Lilith ''Lily'' Tiffany Briar Montgomery - Fortis - Elektriciteit

    Doktoren en Professoren

    Mannen: 2
    Ernest Fletcher - Wrestler - Professor
    Vrouwen: 2
    Cissy - Dokter
    2/3 = 2 of 3

    —— Krachten
    Elke kracht kan maximaal één keer gebruikt worden.
    Manipulation
    • Elektriciteit
    • Schaduwen
    • Pyrokinese (de kracht om vuur te maken)
    • Hydrokinese (de kracht om water te besturen)
    • Wind
    • Zwaartekracht (denkt hierbij dat de persoon kan vliegen)
    • Hallucinatie (tegenstander laten hallucineren)

    Bovenmenselijk
    • Kracht
    • Snelheid
    • Zintuigen (denk hierbij aan gehoor, reuk, smaak en zicht)
    • Super slim

    Extra
    • Conjuration (creëren van voorwerpen)
    • Helen (ook leven af nemen valt hieronder)
    • Regenereren (snel van wonden herstellen)
    • Onzichtbaarheid (voor een bepaalde tijd)
    • Teleportatie (alleen als de plek gezien kan worden kan de persoon erheen)
    • Telekinese (voorwerpen beheersen met gedachten)
    • Shattering (exploderen van voorwerpen)
    • Mimicry (tijdelijk overnemen van andermans kracht)
    • Steel body


    —— Regels:
    • Minimaal 200 woorden per post. Af toe een paar woorden minder is niet erg, maar wijk niet te ver af.
    • Maximaal 2 personages, maar zorg ervoor dat je er geen verwaarloosd. Twijfel je, doe het dan niet.
    • Wees beleefd tegen elkaar. Ruzies tolereer ik niet, als dit gebeurd krijgen beiden een waarschuwing.
    • Nadat iemand vier dagen, nadat zij/haar tegenspeler iets geschreven heeft, niet in het topic heeft gereageerd wordt er een bericht gestuurd.
    - geen reactie op het bericht = automatisch na 24 uur uit het RPG. Bij reactie binnen 24 een post plaatsen.
    • Liever eerst reserveren voor je - je rol maakt. Ik wil overzicht houden.
    • Topics worden alleen geopend door Padeladelalala of Beckendorf
    • OOC (out of character) tussen haakjes of in het praattopic.

    —— Afspeellijsten:
    Hero's
    Superhero - Simon Curtis
    Hero - Nickelback
    Waiting for superman - Daughtry
    Angel with a shotgun - The Cab
    Superheroes - The Script
    3 Doors Down - Kryptonite
    Superwoman - Alicia Keys
    Hall Of Fame - The Script feat. will.i.am

    Villains
    Had Enough - Breaking Benjamin
    Voices - Rev Theory
    We Are One - 12 Stones
    Die Trying - Art of Dying
    Behind Blue Eyes - Limp Bizkit
    Headstrong - Trapt
    Numb - Linkin Park

    —— Topics
    Praattopic 1
    Speeltopic 1

    [ bericht aangepast op 9 april 2015 - 16:06 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Padeladelalala schreef:
    (...)

    Voor de hero's of villains? ;p

    p.s I love that song


    Hero's ofcourse :Y)


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ik ga voor een professor. ;D Morgen kan ik er waarschijnlijk aan beginnen.


    I'm your little ray of pitch black.

    Er zijn nog genoeg plaatsen vrij!

    - Als ik iemand vergeten ben er bij te zetten, meld me dit dan alsjeblieft!


    Ich liebe dich 27.12.23

    Hmm, is shapeshifting of sensory scrying (het kunnen waarnemen met de zintuigen van een ander maar voor maar heel even) toegestaan? Zo niet dan wil ik graag onzichtbaarheid.

    Ik denk trouwens nog na of ik nog liedjes weet (;


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Ik begin vanavond met mn character, eerst nog even doodgaan (lees economie en kcv leren)


    Spinning around, I'm weightless.

    Phxntasia schreef:
    Hmm, is shapeshifting of sensory scrying (het kunnen waarnemen met de zintuigen van een ander maar voor maar heel even) toegestaan? Zo niet dan wil ik graag onzichtbaarheid.

    Ik denk trouwens nog na of ik nog liedjes weet (;


    Welke vorm van shapeshiften? In dieren? Want dat wil ik liever niet.
    En wat denk je met sensory scrying te kunnen doen? (:


    Ich liebe dich 27.12.23

    Padeladelalala schreef:
    (...)

    Welke vorm van shapeshiften? In dieren? Want dat wil ik liever niet.
    En wat denk je met sensory scrying te kunnen doen? (:


    Het dient eigenlijk als een soort zwakkere versie van mind control en daarnaast zou je het kunnen gebruiken als een soort spionage of zoiets. Maar als je het liever niet hebt dan neem ik onzichtbaarheid, dat vind ik ook geen probleem (;

    [ bericht aangepast op 31 maart 2015 - 19:59 ]


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Phxntasia schreef:
    (...)

    Het dient eigenlijk als een soort zwakkere verzie van mindcontrol en daarnaast zou je het kunnen gebruiken als een soort spionage of zoiets. Maar als je het liever niet hebt dan neem ik onzichtbaarheid, dat vind ik ook geen probleem (;


    Ja, dan geef ik je liever onzichtbaarheid, hahah


    Ich liebe dich 27.12.23

    Padeladelalala schreef:
    (...)

    Ja, dan geef ik je liever onzichtbaarheid, hahah


    Is goed, dan zal ik m'n rol morgen maken

    [ bericht aangepast op 31 maart 2015 - 20:01 ]


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell


    — Naam. —
          Ernest Fletcher.
                Uiteraard moeten ze hem Dokter Fletcher noemen, dus zijn voornaam is niet relevant.

    — Leeftijd. —
          48 jaar.

    — Persoonlijkheid. —
          • Achterdochtig. •
                Misschien door middel van het vak, misschien door middel van wat hij gezien heeft of misschien toch wel door zijn verleden – vertrouwen zal je echt op de oude manier moeten verdienen bij deze man. Evenals respect, maar dat zou je jaren moeten kosten. Voordat hij iemand voor de volle honderd procent kan vertrouwen zal diegene hem duidelijk moeten laten weten wáárom hij dat eigenlijk zou moeten doen.
          • Ingenieus. •
                Fletcher bewijst maar weer dat je als professor niet alleen over jouw bepaalde expertise hoeft te weten, dat je je horizon best wel eens mag verbreden. Natuurlijk is deze man al bijna vijftig, en heeft hij daardoor al het een en ander gezien, gelezen en gehoord. Zijn intelligentie kent grenzen, maar verwacht niet dat je die snel kunt aantreffen, aangezien hij het nooit eerlijk toe zal kunnen geven – dat als het zo ver weet te komen tenminste.
          • Eigenzinnig. •
                Koppigheid is toch echt wel een belangrijke eigenschap van Fletcher. Hij heeft zijn eigen leven en zijn eigen gebruiken daarin. Hij heeft er vooral een hekel aan wanneer jonge betweters eens even alles aan hem uit willen leggen. Je zou hem eigenlijk wel een koppige oude man kunnen noemen, aangezien dat toch echt wel een van zijn vreselijke kwaliteiten is. Het ergste is echter dat hij zich er totaal niet van bewust is, of het kan hem gewoon niets schelen.
          • Kalm. •
                Fletcher is dan wel geen gemakkelijke man in de omgang, maar hij weet zijn innerlijke rust toch echt wel vaak te gebruiken – zelfs wanneer alles dreigt verkeerd te gaan. Eigenlijk zou je beter kunnen zeggen dat hij het probeert, en het zo nu en dan eens lijkt te werken. Zijn zelfbeeld is misschien nog niet altijd even realistisch als hij zichzelf laat denken. Hij is echter wel een kei in dingen rustig uit te leggen, hoe ongeïnteresseerd een ander ook lijkt.
          • Leidinggevend. •
                Wanneer de leiding uit zijn handen wordt genomen kan hij nogal wispelturig uit de hoek komen. Hij weet wat hij wil, en hij weet hoe het moet. Zodra hij dat niet weet zal hij overleggen met iemand, maar hij zal zichzelf altijd superieur voelen door middel van alle kennis die door zijn hoofd dwaalt, en daarbij komt kijken dat hij dus zichzelf als de ultieme leider zal zien, aangezien in zijn ogen niemand aan hem kan tippen.
          • Nors. •
                Fletcher’s uiterlijk zal dit waarschijnlijk vooral doen, maar zelf kan hij er eigenlijk ook wat van, vooral wanneer het overduidelijk niet zijn dag is. Het komt er eigenlijk op neer dat je maar geluk moet hebben wanneer je interactie hebt met deze man. De ene dag is hij behulpzame man en de andere een norse oude man. Het ligt er vaak ook aan hoe mensen hem aanspreken, of wie het is die voor hem staat.

    — Uiterlijk. —
          Grijzig haar, grijze baard, dikke (haast) grijze wenkbrauwen – wat verwacht je anders van een oude man? Zijn bruine ogen hebben een lichtere kleur dat vroeger waarschijnlijk aantrekkelijk geweest moest zijn, evenals zijn brede bouw van zijn lichaam dat achter een pak verborgen zit.

    — Extra. —
          Fletcher heeft veel prijzen gewonnen om zijn werk, en is daar dan ook onwijs trots op. Wanneer hij de kans krijgt zal hij over elke kleine prijs zo’n half uur kunnen praten.


    I'm your little ray of pitch black.

Mochten we nog mannelijke villians tekort komen, ik voel mij zeer geroepen :Y)


"At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

Lensherr schreef:
Mochten we nog mannelijke villians tekort komen, ik voel mij zeer geroepen :Y)


Haha ik zat er ook aan te denken :p

Met welke kracht? :Y)


Ich liebe dich 27.12.23

Is Fletcher zo goed?


I'm your little ray of pitch black.

Wrestler schreef:
Is Fletcher zo goed?


Thuis zet ik hem er bij (:


Ich liebe dich 27.12.23

Yo, krijgen jullie ook zo'n rare layout?
En nee, dat is geen grap :')


To the stars who listen — and the dreams that are answered