• Geen ideeee waar dit topic hoort.

    Ik ben vandaag wegens pijnklachten naar een gynaecoloog geweest. Daar konden ze op het eerste gezicht niets vinden, ook al zijn er wel twee onderzoeken gedaan. Als daar niets uitkomt, word ik door verwezen naar een seksuoloog.

    Is er toevallig iemand die hier ervaring mee heeft? Het gros van jullie is daar vast te jong voor, maar wie weet, iemand van de wat oudere generatie. Ik heb namelijk echt geen idee wat ik ervan moet verwachten en hoewel ik er niet bang voor ben, zie ik er ook niet bepaald naar uit. :')

    Een PB sturen mag natuurlijk ook altijd. Ik kan me voorstellen dat dit niet bepaald een onderwerp is dat je met Jan en allemaal wilt delen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Een goede vriendin van me is seksuoloog, nou ja, was ervoor aan het studeren. Ze vertelde me altijd verhalen - niet over wat er daarbinnen aan toe ging - en zei vooral dat het voor de seksuoloog soms ongemakkelijker was dan voor de patiënten. Ik heb zelf ook advies aan haar gevraagd, meerdere malen, en ze kon het altijd echt geweldig uitleggen en me vertellen dat ik/mijn lichaam toch niet zo vreemd in elkaar zit als het over lijkt te komen. Het is gewoon echt een soort van opstelling als bij een psycholoog eigenlijk, jij verteld je problemen en je krijgt een professioneel advies. Ze vond het erg leuk om te doen omdat het écht mensen kon helpen. Ondertussen zijn we geen vrienden meer, maar heb er wel veel van geleerd. Het is niet zo eng als het allemaal klinkt.


    I'm your little ray of pitch black.

    Ik heb daar zelf geen ervaring mee – ik ben ten slotte redelijk jong ^^ – maar ik weet dat mijn zus naar eentje is toegegaan/doorverwezen. Ze zei zelf dat ze eerst heel nerveus was maar dat degene die haar ‘behandelde’ zich erg professioneel opstelde en dat het na een tijdje niet meer ongemakkelijk was. Verder heeft ze me er niet veel over verteld – dat hoef ik ook niet te weten. :')

    [ bericht aangepast op 30 maart 2015 - 17:25 ]


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Markey schreef:
    Ik heb daar zelf geen ervaring mee – ik ben ten slotte redelijk jong ^^ – maar ik weet dat mijn zus naar eentje is toegegaan/doorverwezen. Ze zei zelf dat ze eerst heel nerveus was maar dat degene die haar ‘behandelde’ zich erg professioneel opstelde en dat het na een tijdje niet meer ongemakkelijk was. Verder heeft ze me er niet veel over verteld – dat hoef ik ook niet te weten. :')


    Heeft het haar wel geholpen? :'p


    Every villain is a hero in his own mind.

    Wrestler schreef:
    Een goede vriendin van me is seksuoloog, nou ja, was ervoor aan het studeren. Ze vertelde me altijd verhalen - niet over wat er daarbinnen aan toe ging - en zei vooral dat het voor de seksuoloog soms ongemakkelijker was dan voor de patiënten. Ik heb zelf ook advies aan haar gevraagd, meerdere malen, en ze kon het altijd echt geweldig uitleggen en me vertellen dat ik/mijn lichaam toch niet zo vreemd in elkaar zit als het over lijkt te komen. Het is gewoon echt een soort van opstelling als bij een psycholoog eigenlijk, jij verteld je problemen en je krijgt een professioneel advies. Ze vond het erg leuk om te doen omdat het écht mensen kon helpen. Ondertussen zijn we geen vrienden meer, maar heb er wel veel van geleerd. Het is niet zo eng als het allemaal klinkt.


    Oké, dat scheelt. Al heb ik niet echt behoefte aan een psycholoog, maar goed. :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik heb nu een vak seksuologie en heb wel redelijk wat geleerd over wat een seksuoloog doet. Dus als je vragen hebt, kun je me altijd pb'en (:


    I am an idiot, I move.