• In dit topic werd opgemerkt dat het de laatste tijd behoorlijk stil is op Quizlet en dat er veel minder actieve users zijn. Daaruit vloeide het idee om eens wat meer reclame te gaan maken voor deze geweldige site, zodat het straks niet ophoudt te bestaan.

    SPECS stelde voor om een poster te maken. Mocht iemand het leuk vinden dan kan hij deze ophangen in de bieb of bij andere gelegenheden, zoals bijvoorbeeld het Questival. De poster kan ook heel makkelijk via Facebook en andere social media worden verspreid, want het trekt altijd meer aandacht dan alleen een paar reclameregeltjes.

    Zijn er mensen die het leuk vinden om een aantrekkelijke poster te maken, die een beetje laat zien wat er zoal op Quizlet te doen is? (:
    We kunnen een poll maken van de posters, maar ieder kan natuurlijk ook gewoon gebruiken wat hem of haar uitkomt. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    HalfBloodPrince schreef:
    (...)

    Aah wat goed om laat zien wie je bent onder het logo terug te zien


    Haha, dank je ^^
          Ik vond het wel logisch om er onder te zetten, het is immers wel hoe Q zichzelf ook aanprijst ^^


    take me back to the basics and the simple life

    Yetti schreef:
    (...)

    Haha, dank je ^^
          Ik vond het wel logisch om er onder te zetten, het is immers wel hoe Q zichzelf ook aanprijst ^^


    Precies!! Oja ik was er nog vergeten bij te zetten dat ik hem leuk vind :Y)

    [ bericht aangepast op 3 april 2015 - 13:55 ]


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HalfBloodPrince schreef:
    (...)

    Precies!! Oja ik was er nog vergeten bij te zetten dat ik hem leuk vind :Y)


    Haha, dankje ^^ c:


    take me back to the basics and the simple life

    Ik vind hem ook leuk! Alleen heeft de screenshot niet het standaard thema van Q, haha. Met de zwarte achtergrond.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik vind hem ook leuk! Alleen heeft de screenshot niet het standaard thema van Q, haha. Met de zwarte achtergrond.


    Yeah haha, ik zal ff kijken of ik die aan kan passen ^^


    take me back to the basics and the simple life

    Ik vind hem er aantrekkelijk en duidelijk uitzien! Super! (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Deadshot schreef:
    Ik vind hem er aantrekkelijk en duidelijk uitzien! Super! (:


    Dankjee ^^


    take me back to the basics and the simple life

    Ik wil wel wat proberen!
    Geweldig idee (:


    Life is a beautiful struggle

    Mijn creatie (:


    Het is een beetje saai dus ik denk dat ik nog een andere ga maken, maar hoop dat deze ook al wel leuk is!


    Life is a beautiful struggle

    ik vind hem leuk! lekker vrolijk!


    Every villain is a hero in his own mind.

    Deadshot schreef:
    ik vind hem leuk! lekker vrolijk!


    This^^


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik vind hem ook leuk!


    Your make-up is terrible


    nog één!
    Ik zie nu pas dat ik de .nl ben vergeten maar dat verander ik nog wel een keer als ik tijd heb :-)


    Life is a beautiful struggle

    Deze is echt tof!


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Vedere schreef:


    nog één!
    Ik zie nu pas dat ik de .nl ben vergeten maar dat verander ik nog wel een keer als ik tijd heb :-)


    Deze vind ik echt superleuk :3


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain