• In dit topic werd opgemerkt dat het de laatste tijd behoorlijk stil is op Quizlet en dat er veel minder actieve users zijn. Daaruit vloeide het idee om eens wat meer reclame te gaan maken voor deze geweldige site, zodat het straks niet ophoudt te bestaan.

    SPECS stelde voor om een poster te maken. Mocht iemand het leuk vinden dan kan hij deze ophangen in de bieb of bij andere gelegenheden, zoals bijvoorbeeld het Questival. De poster kan ook heel makkelijk via Facebook en andere social media worden verspreid, want het trekt altijd meer aandacht dan alleen een paar reclameregeltjes.

    Zijn er mensen die het leuk vinden om een aantrekkelijke poster te maken, die een beetje laat zien wat er zoal op Quizlet te doen is? (:
    We kunnen een poll maken van de posters, maar ieder kan natuurlijk ook gewoon gebruiken wat hem of haar uitkomt. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    MT. ;3


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    MT. ;3

    Assassin schreef:
    MT. ;3


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Assassin schreef:
    MT. ;3


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Niemand die ons wil helpen?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik wil wel iets proberen ^^
    Heb alleen geen idee wat je er op wilt? Een paar screenshots van de site ofzo?


    take me back to the basics and the simple life

    Het moet gewoon laten zien wat Q is. Dus dat kan met trefwoorden, met screenshots, met tekst .... net wat jou aantrekkelijk lijkt. ;D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Deadshot schreef:
    Het moet gewoon laten zien wat Q is. Dus dat kan met trefwoorden, met screenshots, met tekst .... net wat jou aantrekkelijk lijkt. ;D


    Aha, ik zal even kijken ^^
    Verticaal denk ik?


    take me back to the basics and the simple life

    De meeste posters zijn verticaal ja, maar ik denk dat het niet heel erg veel uitmaakt. Het gaat toch om de inhoud. ;D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Deadshot schreef:
    De meeste posters zijn verticaal ja, maar ik denk dat het niet heel erg veel uitmaakt. Het gaat toch om de inhoud. ;D


    Okayy ^^


    take me back to the basics and the simple life

    Assassin schreef:
    MT. ;3


    Treat people with kindness

    wel een leuk idee (:



    Het is niet het beste ooit :') Maar ik heb iets falends geprobeerd ^^


    take me back to the basics and the simple life

    Yetti schreef:



    Het is niet het beste ooit :') Maar ik heb iets falends geprobeerd ^^


    Ik vind hem wel leuk hoor! :)


    Treat people with kindness

    Yetti schreef:



    Het is niet het beste ooit :') Maar ik heb iets falends geprobeerd ^^


    Aah wat goed om laat zien wie je bent onder het logo terug te zien


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."