• "This is Ex On The Beach"

    Wat zou er gebeuren als je acht sexy singles op één eiland bij elkaar zet? Deze vrijgezellen verblijven enkele weken in een luxe hotel en worden dagelijks op romantische dates gestuurd. De acht denken dat ze op het eiland zijn op zoek naar liefde, maar daar hebben ze zich goed in vergist. Hun exen verschijnen op het strand en zullen voor de rest van de tijd in dezelfde villa verblijven.
          De regie ligt compleet in de handen van de tablet of terror die de dates aankondigt. Zullen deze dates ervoor zorgen dat er zowel oude als nieuwe liefdes opbloeien? Of zorgt deze tablet slechts voor ruzie en ellende?
          Wees niet bang en ga de confrontatie aan met jouw ex bij Ex on the beach!




    Uitleg over de RPG
    Voor deze RPG heb ik besloten dat iedereen twee rollen neemt. Iedereen speelt een kandidaat en een ex. Hiermee kunnen we buitensluiting zo veel mogelijk voorkomen. Exen worden niet afgesproken, die kies ik d.m.v. loten. Ook hiermee wil ik bewust of onbewust buitensluiten voorkomen. Het is bedoeling dat je een mannelijk en vrouwelijk personage speelt. Je speelt dus bijvoorbeeld aan mannelijke kandidaat en een vrouwelijke ex. Hiermee worden de vrouwen en mannen gelijk gehouden. Er zijn acht kandidaten en acht singles beschikbaar voor deze RPG.
    Voor vragen en opmerkingen staat mijn gastenboek open!

    Rollen
    Vol!
    Kandidaten
    Mannen
    • Dorian Kaeleb Braxton | Wolfstar | Pagina 1.1
    • Zain Eduardo Fransesco Cooper | Dumbledore | Pagina 1.1
    • Daniel Aiden Welsh | Raccoon | Pagina 1.2
    • Caleb Dylan Grant |Cynefin | Pagina 1.4

    Vrouwen
    • Lucia Solana Mail |Recentia | Pagina 1.2
    • Delaney 'Delan/Delly' Genesis Wayne | Alate | Pagina 1.1
    • Nicole Valeriya Romanova | Zamperini | Pagina 1.5
    • Victoria Shelia Pierce | Saith | Pagina 1.11

    Exen
    Mannen
    • Recentia
    • Elijah Jayden Scott | Alate | Pagina 1.2
    • Tyler Damario Castillo-Martínez | Zamperini | Pagina 1.5
    • Saith
    Vrouwen
    • Nina Alyssae Roux Wolfstar | Pagina 1.1
    • Hester Arabella Rutherford | Dumbledore | Pagina 1.3
    • Lilith Ophelia Duchess | Raccoon | Pagina 1.2
    • Reagan Sadie Mitchell | Cynefin | Pagina 1.4


    Invullijstje
    Naam: Volledige naam en eventueel een bijnaam
    Leeftijd: Tussen 21 en 30 jaar
    Woonplaats: Alle kandidaten wonen in Amerika
    Karakter:
    Uiterlijk: FC graag vermelden
    Ex: Deze wordt bekend gemaakt als alle rollen ingevuld zijn
    Reden voor breuk: Dit kun je bespreken met de persoon met wie jouw personage een relatie heeft gehad. Vermeld er ook bij hoelang ze een relatie hadden
    Extra: Alles wat niet bij de bovenste kopjes past


    Faceclaims
    Shia Labeouf door Dumbledore
    Xavier Dolan door Wolfstar



    Regels van deze RPG
    • Minimaal 200 woorden per post
    • Ruzie IC mag, niet OOC
    • Niemand buitensluiten
    • Relaties worden in een speeltopic besproken
    • Geen perfecte personages
    • Reserveringen blijven 2 dagen staan - verlenging aanvragen is toegestaan
    • Ik open de nieuwe topics, behalve als ik anders aangeef
    • Denk goed na of je mee wil doen
    • Have fun


    Het begin:
    De tablet of terror verwelkomt iedereen op het strand. De acht singles arriveren op het eiland en iedereen maakt kennis met elkaar. Op dat moment zullen ze ook te horen krijgen dat ze in Ex on te beach zijn beland. Daarna mogen ze naar de villa gaan. Alle informatie die nog volgt, zal worden gegeven door de tablet of terror.

    Data waarop de exen zullen arriveren
    1. Raccoon - 29 maart
    2. Wolfstar - 31 maart
    3. Zamperini - 2 april
    4. Dumbledore - 4 april
    5. Saith - 6 april
    6. Alate - 8 april
    7. Recentia - 10 april
    8. Cynefin - 12 april
    Als je op die dag niet online kan zijn, mag je ruilen met een andere user. Graag dit even doorgeven!

    [ bericht aangepast op 27 maart 2015 - 16:49 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    • CALEB 'CAL' DYLAN GRANT •


    • "I love women. Why? Dude, they are women." •


    'Ik neem aan van wel,' antwoordt de vrouw en glimlacht charmant. Kort laat ik mijn ogen over haar lichaam glijden en vanbinnen knik ik even goedkeurend, mooi achterwerk en zeker mooie voorgevel. Ik grijns even charmant en neem nog een slok. Wanneer er voetstappen klinken op de houten vlonders onder onze voeten kijk ik even om. Een jongen met donker haar voegt zich bij ons.
    'Dorian, aangenaam,' steekt hij gelijk van wal en steekt zijn hand uit naar de enige vrouw onder ons.
    'Delaney, evenals aangenaam. Alhoewel ik liever Delan heb,' antwoordt ze nonchalant en de andere jongen stelt zich nog even voor als Zain of Zayn, whatever. Stiekem vraag ik me af of je het - hetzelfde spelt als de naam van die One Direction gast, want dan gaat hij me dat nog vaak horen zeggen. Echter wil ik niet al meteen ruzie dus ik houd nog even wijzelijk mijn mond.
    'Oh ja, voor ik het vergeet, ik ben Caleb. Maar je mag me ook wel Cal noemen,' grijns ik even en kijk Delaney vooral aan.
    'Haloa Daniel aangenaam,' klinkt er een opgewekte stem, wederom van achter ons. Ik draai mijn hoofd richting de plek waar het vandaan kwam en zie nog een jongen op ons af komen, waar blijven de meiden? Ik knik hem even toe en noem mijn naam even, voordat ik weer een slok neem uit mijn glas, die inmiddels bijna leeg is.


    I just caught the wave in your eyes


    Nicole Romanova
    "I may be small, but I will kick your ass when I need too..."


    Ik ben geen fan van boten, helemaal niet zelfs. Maar dit voelde toch minder erg, wat denk ik vooral kwam door het feit dat ik enthousiast ben. Ik arriveer al snel op het strand en mijn witte sandaaltjes komen terecht op het warme zand. Ik glimlach even en haal mijn haren uit de knot waar ze al die tijd in hebben gezeten, leek me wel makkelijk. Maar ik wordt het altijd zat als het te lang vast zit. Ik doe snel de luchtige kimono goed, sinds die was afgezakt naar mijn ellebogen, en kijk om me heen. Het was hier prachtig, maar zoiets had ik al verwacht. Ik kijk even of mijn bikini nog goed zit en knik dan. Let's go..
    Een klein groepje viel me al snel op en ik besloot om daar maar heen te gaan. Een paar woorden vang ik op en ik weet bijna zeker dat ik goed zit. Wanneer ik een bloemenketting om me heen krijg en een glas champagne in mijn hand worden mijn gedachtes bevestigd. Ik zit zeker goed. Ik neem een kleine slok van de champagne en loop naar de vijf anderen die er staan. De mannen waren best knap dat moest ik toegeven en de vrouw zag er ook aardig genoeg uit. Dit ging nog leuk worden.. 'Hey,' glimlach ik en stop met lopen wanneer ik bij het groepje ben. 'Ik ben Nicole.' stel ik mezelf voor..


    El Diablo.

    Zodra iedere kandidaat minstens één keer gereageerd heeft, zullen er mensen op date gestuurd worden. Ook heb ik besloten om steeds twee exen tegelijk te laten komen, om het RPG wat sneller van start te laten gaan!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    [Okay ^^ chill]


    I just caught the wave in your eyes

    (Ik ben deze avond weg, maar ik denk tot dan dat niet alle kandidaten hebben gereageerd. Zowel, komt degene met wie Delan op date gaat - de reactie later.)


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Victoria Shelia Pierce


    Ik loop in langzame passen over het strand en voel het hete zand onder mijn voeten branden. Met half dichtgeknepen ogen door de zon tuur ik naar het groepje mensen wat verderop op het strand staat. Ik neem aan dat ze hier om dezelfde reden als mij zijn dus ik loop ook hun richting uit. Ik geniet van de zon en van de hitte en zou het liefste gewoon een tijdje zo lopen omdat het fijn voelt en het ruisen van de zee zo'n vredig gevoel geeft. Een lichte bries waait door mijn haar waardoor het half in mijn gezicht komt te hangen en ik besluit een knot in mijn haar te maken. Ik ademde de zeelucht even diep in waarna ik met grote passen naar het groepje mensen mensen loop, onderweg wordt mijn vermoeden bevestigd omdat ik een glas champagne en een bloemen ketting aangereikt krijg.
    "Hallo," is mijn simpele groet tegen de zes mensen die er staan.
    "Victoria is de naam," voeg ik eraan toe. Ik laat mijn blik even langs de vier mannen, die allemaal best knap waren, en de twee vrouwen glijden. Ze lijken allemaal wel aardig en hun uiterlijk is zeker niet verkeerd.


    -

    [Mt.]


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”



    Zain Eduardo Fransesco Cooper
    “Are you always a smartass?"

    "Nope. Sometimes I'm asleep”



    Uiteindelijk sloot een beeldschone jongedame zich bij ons. Ik moest twee keer knipperen om eens goed naar haar te kijken en ik kon een glimlach niet onderdrukken. Ze was mooi - heel mooi. Ze stelde zichzelf voor als Victoria.
          'Ik ben Zain,' zei ik rustig terwijl ik glimlachte. 'Niet als in Zayn van One Direction. Zain, met een I'
    Dit bedoelde ik ook meteen tegen de rest. Het viel me nog mee dat er geen opmerking over was gemaakt, daarom kon ik maar beter zelf als eerste zijn. Ik haatte het als ik vergeleken werd met die vage zanger van One Direction. Ik nipte van mijn glas en genoot van de champagne. Ik was normaal geen fan van champagne, bier was meer mijn ding, maar dit keer smaakte het goed.
          'Waar kom je vandaan?' vroeg ik aan Victoria, om een gesprek aan te knopen met haar. Ik bekeek haar van top tot teen. Opnieuw dronk ik en dit keer goot ik een flinke slok naar binnen.

    (Een flut stukje, sorry!)

    [ bericht aangepast op 30 maart 2015 - 20:46 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    (Komen de eerste exen niett vandaag?)


    "Satan's friendship reaches to the prison door."


    Delaney Genesis Wayne
    "I'm not a bitch, I just speak my mind. I'm not a slut, I just get every guy I want. I''m not a heartbreaker, I just get bored easily. I'm not cocky, I'm confident."


    Een paar jongens hadden zich al voorgesteld en de ene heette Zayn/Zain, wat me gelijk aan die band deed denken waar alle meisjes voor vielen. "Hallloa, Daniel aangenaam." Grijnzend keek ik naar de jongen die overigens niet verkeerd eruit zag. Vanaf nu besloot ik me enkel maar voor te stellen als Delan, straks zouden ze me bij mijn volledige naam noemen - wat ik niet zo lief had.
          "Oh ja, voor ik het vergeet, ik ben Caleb. Maar je mag me ook wel Cal noemen," zei een jongeman, waar ik me naar toedraaide - en me ogen onderzoekend over zijn lichaam liet glijden. Deze man was helemaal niet verkeerd, waardoor ik hem een vlugge knipoog schonk - zonder het al te erg laten opvallen voor de rest. "Hey, ik ben Nicole," ik slaakte een zucht en draaide me om naar de mooie, jonge vrouw. "Eindelijk is er een tweede van de vrouwen gearriveerd," opperde ik voor ik weer een slok nam van de champagne en het glas daarna terug gaf aan de 'bloemenketting' vrouw.
          Er was nog een jonge vrouw gearriveerd, die er evenals knap uitzag. De man genaamd Zain, geloof ik, knoopte een gesprek met de meid genaamd Victoria aan - waardoor ik me slicht naar Caleb draaide. "En Cal," begon ik met nadruk op zijn bijnaam. "Van welke plaats ben jij gekomen?" Ik sloeg mijn armen over elkaar en bekeek hem met licht getuitte lippen - iets wat ik altijd deed als ik iemand bekeek.

    [ bericht aangepast op 29 maart 2015 - 23:28 ]


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    (Vandaag zouden toch de eerste exen komen? :x)


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    (@Alate, wil je even het praattopic lezen? (: )


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik zal het hier ook even zeggen. Ik wil dat alle kandidaten op z'n minst 1 keer gereageerd hebben. Het topic moet eerst op gang komen voordat de exen komen. Hopelijk begrijpt iedereen dit! Ik zal iedereen op de hoogte houden van de stand van zaken! c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Tablet of terror:


    Welkom allemaal,

    De komende weken zullen jullie doorbrengen op dit prachtige eiland. Jullie zullen verblijven in een luxe villa en jullie worden dagelijks op dates gestuurd. Vandaag zullen alle kandidaten op date gaan.
    Dorian en Nicole, jullie gaan samen picknicken op het strand.
    Zain en Delaney, jullie gaan samen op een overheerlijke massage date.
    Daniel en Lucia, jullie gaan een korte salsacursus volgen.
    Caleb en Victoria, jullie gaan zwemmen met dolfijnen in de zee.

    Geniet ervan, want er staat jullie binnenkort een grote verrassing te wachten.

    (Recentia weet dat ik dit al gepost heb, ze post wanneer ze tijd heeft!)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    Tablet of terror:


    Welkom allemaal,

    De komende weken zullen jullie doorbrengen op dit prachtige eiland. Jullie zullen verblijven in een luxe villa en jullie worden dagelijks op dates gestuurd. Vandaag zullen alle kandidaten op date gaan.
    Dorian en Nicole, jullie gaan samen picknicken op het strand.
    Zain en Delaney, jullie gaan samen op een overheerlijke massage date.
    Daniel en Lucia, jullie gaan een korte salsacursus volgen.
    Caleb en Victoria, jullie gaan zwemmen met dolfijnen in de zee.

    Geniet ervan, want er staat jullie binnenkort een grote verrassing te wachten.


    (Recentia weet dat ik dit al gepost heb, ze post wanneer ze tijd heeft!)



    [krijgen ze dit te horen of op een brief te zien ?]

    [ bericht aangepast op 29 maart 2015 - 20:56 ]


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”