• In een verre toekomst landen 8 buitenaardse wezens op de aarde, ze worden sterren genoemd maar in feite zijn het spirits van een andere planeet. Ze zijn gezonden door de engelen van god en hebben zelf ook vleugels. Ze zijn hier met een doel, het in balans houden van de weegschaal van goed en kwaad. Alleen gebeurde er 1 klein probleempje. Het kristal dat in stond voor hun krachten brak in 8 stukken, onder deze 8 stukken werden 8 krachten verdeeld. Doordat het kristal brak reïncarneerden de sprits in mensenlichamen. Ze werden geboren als babies en wisten niets meer van hun taak. De engelen geloofden dat dit de schuld was van demonen en wilden dan ook zo snel mogelijk de kinderen (ondertussen sterrenkinderen genoemd) op de hoogte brengen van hun taak. Maar daar zat het tweede probleem, de kinderen waren er pas klaar voor op hun 16de en aangezien de spirits niet allemaal op hetzelfde moment geland waren zijn ze ook niet even oud.
    Dan is er nog een laatste probleem, de kinderen kunnen de engelen niet helpen zonder hun krachten en hebben dus de kristallen nodig en niet alle kristallen reageren bij de 1 kind, ieder kind heeft zijn eigen kristal dat almeen bij hem of haar reageert. De tijd dringt want de weegschaal van goed en kwaad begint al lichtjes over te hellen. De kinderen moeten hun hand boven de kristallen houden en als deze van kleur verandert hoort deze bij het kind. De kleur die verschijnt bepaald hun krachten.
    Rood = Vuur.
    Oranje = wijsheid of ook wel de kracht om in de toekomst te kijken.
    Geel = vrolijkheid of ook wel de kracht om gevoelens te veranderen bij anderen.
    Groen = natuur (bloemen, bomen, gras en aarde).
    Blauw = Water.
    Paars = rust of ook wel de kracht om de krachten van anderen uit te schakelen.
    Roze = liefde (in alle mogelijke opzichten).
    Regenboog = geest ofwel de mogelijkheid om alle krachten toe te passen dor de geest te trainen. (Deze kracht is het onhandigst omdat je alle krachten kan gebruiken maar geen enkel tot in de puntjes beheerst)

    Rollen:
    Sterrenkinderen:
    -vuur : gereserveerd door Alastor (vrouwelijk)
    -wijsheid : gereserveerd door Aranyhid (mannelijk)= London
    -vrolijkheid : gereserveerd door Deliva (vrouwelijk)= Adelin
    -natuur : gereserveerd door Exorcizamus (mannelijk)
    -water : gereserveerd door Eruditeiam = Aurora (Aura) (vrouwelijk)
    -rust : gereserveerd door fortis (mannelijk)
    -liefde: gereserveerd door Komikoly (mannelijk)
    -geest: gereserveerd door AmeliaStella (vrouwelijk)= Amarylis

    Demonen:
    -vuur : gereserveerd door Eruditeiam = Carl Devon (mannelijk)
    wijsheid: gereserveerd door Deliva (mannelijk)
    -vrolijkheid: gereserveerd door Amelia Stella (mannelijk)
    -natuur: gereserveerd door Alastor (mannelijk)
    -water : gereserveerd door Exorcizamus (vrouwelijk)
    -Onrust: gereserveerd door Komikoly (vrouwelijk)
    -haat : gereserveerd door Markey (vrouwelijk)
    -geest: gereserveerd door Fortis (vrouwelijk)

    Maar de demonen geven natuurlijk ook niet op en gebruiken de zelfde krachten door de zwarte magie.

    Regels:
    *Er is een volgorde die ik bepaal
    *niemand gaat voor zijn beurt, en remember dat er ook mensen zijn die ook eens veel huiswerk hebben, geef hen dan ook de tijd (maximaal 5 dagen omdat een schoolweek gemiddeld 5 dagen duurt)
    *Iedereen schrijft minstens 3 regels, maar geen te lange stukken want mensen moeten het ook nog kunnen nalezen
    *Iedereen neemt een demon en een sterrenkind
    *Het aantal jongens en meisjes moet in evenwicht zijn, dus 8 jongens en 8 meisjes
    *De bedoeling is om SAMEN fun te hebben, wil je toch iets bespreken over het personage van iemand anders mag dat, zo lang het geen invloed heeft op het verhaal
    *Alles moet fantasy blijven, wapens mogen zolang ook deze bijdragen tot fantasy (en liefst alleen als je personage zijn of haar krachten niet goed beheerst).
    *gsm's, tablets, pc's, geweren niet toe gestaan in het verhaal.

    Invullijstje:
    - Naam:
    - Leeftijd:
    - Innerlijk:
    - Uiterlijk (met en zonder vleugels):
    - Geschiedenis:
    - Zwarte/Witte magie (en dus ook sterrenkind of demon):
    - Kleur kristal en kracht (als je wil mag je extra uitleg hierbij geven):
    (- wapens: ookal is het niet de bedoeling dat er wapens gebruikt worden) :


    Mijn personages:

    Naam: Aurora Haze Summerset
    Leeftijd: 17 jaar
    Innerlijk: Aurora lijkt zelfverzekerd, arrogant en een bitch te zijn. Fout, ze is juist het omgekeerde van dit alles. Aurora (Aura is haar bijnaam) is verlegen omdat ze denkt dat ze niet knap is en totaal niet aantrekkelijk voor jongens waar ze dus zelf fout zit. Alleen doet ze graag alsof ze zelfverzekerd is zodat niemand het merkt en niemand haar wil pesten. Aura kan best lief zijn, ze wil ook lief zijn, maar ze is bang dat mensen daar gebruik van maken waardoor ze zich gedwongen voelt om arrogant te zijn. Sommigen zien haar als een bitch, maar daar zit het probleem nu net. Ze is doodeerlijk en kan nu eenmaal niet liegen. Doordat ze altijd de waarheid zegt denken sommigen dat ze een bitch is, gewoon omdat ze haar mening uit.
    Uiterlijk:


    Geschiedenis: Aurora is wees, haar vader en moeder zijn omgekomen in een brand. Aurora werd gered (door aartsengel Michaël) maar weet niet door wie. Nu leeft ze dus in een weeshuis en op school doet ze zich voor alsof ze thuis zich alles kan veroorloven terwijl ze eerder werkt als poetshulpje in een dansschooltje om exta zakgeld te verdienen.
    Zwarte/witte magie (demon of sterrenkind): Sterrenkind en dus witte magie.
    Kleur kristal & kracht: Als zij haar hand boven haar kristal houdt krijgt het een blauwe kleur. Ze heeft dus de kracht om water te besturen.


    Naam: Carl Efraïm Devon
    Leeftijd: 125 jaar (ziet er uit als 20 jaar)
    Innerlijk: Carl is een demon, hij is dus van nature slecht, al wil ik natuurlijk nooit uitsluiten dat demonen nooit kunnen veranderen. Carl is nogal onvoorspelbaar en recht door zee. Hij zal altijd een kans grijpen als die zich aanbiedt. Soms ziet hij zichzelf aks de opvolger van Satan (waar hij zich erg in vergist), wel wilt Satan soms dat iemand Carl vermoordt, hij is nogal sterk. Zijn gevoelens veranderen nogal snel. Vertrouw het dus ook nooit als hij even lief doet, dat kan snel omslaan in puur sadisme. Hij houdt er van om mensen te zien lijden. Carl is nogal charismatisch en krijgt mensen dus al snel zo ver om te doen wat hij wilt (interpreteer dit maar hoe jij dat wilt).
    Uiterlijk:


    Geschiedenis: Carl heeft 13 jaar geleden in een puur sadistische bui een brand gesticht in een huis waar op dat moment nog mensen aanwezig waren (Het huis van Aurora). Hij weet wel dat iemand het overleeft heeft en zou die persoon herkennen als hij hem of haar ziet, maar wat hij dan zou doen kan niemand voorspellen.
    Zwarte/witte magie (demon of sterrenkind): Demon en dus zwarte magie.
    Kleur kristal & kracht: Hij bezit het vuur-kristal en kan dus vuur besturen.

    [ bericht aangepast op 29 maart 2015 - 9:10 ]


    i'm not just someone , i'm myself and that's perfect.

    Deliva schreef:
    (...)

    Hmm dus een demon heeft zwarte magie en een sterrenkind begrijp ik niet helemaal korte samenvatting :x?

    Eigenlijk valt er niet meer te begrijpen dan wat er in het begin staat. Ze krijgen die krachten van de kristallen, je mag de krachten gebruiken op de manier die je zelf wilt en ze moeten de krachten gebruiken voor het goede weer in balans te krijgen :)


    i'm not just someone , i'm myself and that's perfect.

    is het dan niet zo dat een demon de mensen juist niet vrolijk maakt of.. haha


    Sometimes people try to expose what's wrong with you, because they can't handle what's right about you.

    Eruditeiam schreef:
    (...)
    Eigenlijk valt er niet meer te begrijpen dan wat er in het begin staat. Ze krijgen die krachten van de kristallen, je mag de krachten gebruiken op de manier die je zelf wilt en ze moeten de krachten gebruiken voor het goede weer in balans te krijgen :)

    je ziet maar :)


    i'm not just someone , i'm myself and that's perfect.

    Deliva schreef:
    is het dan niet zo dat een demon de mensen juist niet vrolijk maakt of.. haha

    ja, maar ik wist er geen andere benaming voor , maar in het begin stukje staat ook nog iets achter vrolijkheid dat is ook mogelijk voor je personage :)


    i'm not just someone , i'm myself and that's perfect.

    oh mag ik een vrolijkheid vrouwelijksterrenkind in dat geval c:


    Sometimes people try to expose what's wrong with you, because they can't handle what's right about you.

    Eruditeiam schreef:
    (...)
    ja, maar ik wist er geen andere benaming voor , maar in het begin stukje staat ook nog iets achter vrolijkheid dat is ook mogelijk voor je personage :)

    dus eigenlijk de kracht om gevoelens te veranderen dan :)


    i'm not just someone , i'm myself and that's perfect.

    Deliva schreef:
    oh mag ik een vrolijkheid vrouwelijksterrenkind in dat geval c:

    dat mag :)


    i'm not just someone , i'm myself and that's perfect.

    Ik faceclaim Lily Collins en Cody Allen Christian overigens :')


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Aranyhid schreef:
    Ik faceclaim Lily Collins en Cody Allen Christian overigens :')

    is goed :)


    i'm not just someone , i'm myself and that's perfect.

    Mag ik een mannelijk sterren kind voor liefde en een vrouwelijke demon voor onrust?

    Komikoly schreef:
    Mag ik een mannelijk sterren kind voor liefde en een vrouwelijke demon voor onrust?

    is goed


    i'm not just someone , i'm myself and that's perfect.

    Mag ik ook een mannelijke demon voor wijsheid :x

    [ bericht aangepast op 27 maart 2015 - 18:29 ]


    Sometimes people try to expose what's wrong with you, because they can't handle what's right about you.

    Deliva schreef:
    Mag ik ook een mannelijke demon voor wijsheid :x

    ja


    i'm not just someone , i'm myself and that's perfect.

    Mag ik een vrouwelijke sterrenkind van liefde?


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Markey schreef:
    Mag ik een vrouwelijke sterrenkind van liefde?

    is al ingenomen :(


    i'm not just someone , i'm myself and that's perfect.