• Lalala beginpost lalala.

    Wat ben ik?


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Tywin schreef:
    Jongens we moeten wel respect tonen, Jan-Frederik de vierde, haar goudvis, is zojuist opgegeten door een eenhoorn. Ze moet door een heel moeilijke periode gaan.


    Oh das wel schokkend ja


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Tywin schreef:
    Jongens we moeten wel respect tonen, Jan-Frederik de vierde, haar goudvis, is zojuist opgegeten door een eenhoorn. Ze moet door een heel moeilijke periode gaan.


    VINderdaad. :'D


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Tywin schreef:
    Jongens we moeten wel respect tonen, Jan-Frederik de vierde, haar goudvis, is zojuist opgegeten door een eenhoorn. Ze moet door een heel moeilijke periode gaan.
    *starts crying* That's so sad. :'c
    Ik wens haar/hem heel *uche* veel *uche* condoleances. (?) Die eenhoorn is heel stout geweest.


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Lensherr schreef:
    (...)

    VINderdaad. :'D
    Ik vond mijn eiergrapje grappiger.
    :')


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Meje schreef:
    (...)

    Ik heb tot nu toe 0 topics gemist en nu heb ik anderhalf gemist...
    Lieverd, bij elkaar heb ik er al dertig gemist. No tears.


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Eigenlijk zie ik best nog wel wat zitten in mn door 3 mensen gemeld=1 uur ban ofzo. Sure je kan er misbruik van maken, but hey, de misbruikers kunnen dan als er een mod online is wel weer gestraft worden en dan zijn we ook af van het probleem dat mensen door blijven gaan met pesten..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Awe schreef:
    (...) Ik vond mijn eiergrapje grappiger.
    :')


    Nah, beetje maar.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    EgoTerreo schreef:
    Eigenlijk zie ik best nog wel wat zitten in mn door 3 mensen gemeld=1 uur ban ofzo. Sure je kan er misbruik van maken, but hey, de misbruikers kunnen dan als er een mod online is wel weer gestraft worden en dan zijn we ook af van het probleem dat mensen door blijven gaan met pesten..
    Niet zo zeer mee eens, maar ik begrijp waar je heen wil. Het is trouwens niet zo zeer pesten, het is gewoon uit het niets onschuldige (en wildvreemde) mensen berichten vol schuttingtaal sturen, wat ik nergens op vind slaan. But hey, I'm just a twelve-year old girl, ik ben ook niet de moraalridder van Quizlet.

    [ bericht aangepast op 25 maart 2015 - 17:18 ]


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Omg één van mijn vrienden heeft een random account gemaakt en random shit op haar acc gezet. :'D


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Awe schreef:
    (...) I MISSED YA.
    Plus vanochtend is mijn beste vriendin bijna twee keer achter elkaar flauwgevallen.


    Flauwvallen is eng, mijn broertje is in de badkamer is flauwgevallen voor mijn neus en ik gillen door het huis - maar hij kwam weer bij, hij had de hele dag niets gegeten. Dat lijkt vaker voor te komen. :x


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Lensherr schreef:
    (...)

    Nah, beetje maar.
    Mag dan wel een beetje zijn, hij was grappiger :')


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    EgoTerreo schreef:
    Eigenlijk zie ik best nog wel wat zitten in mn door 3 mensen gemeld=1 uur ban ofzo. Sure je kan er misbruik van maken, but hey, de misbruikers kunnen dan als er een mod online is wel weer gestraft worden en dan zijn we ook af van het probleem dat mensen door blijven gaan met pesten..


    Eigenlijk lijkt me dat echt geen goed plan. Zoals je zegt, kan er veel te gemakkelijk misbruik van gemaakt worden, wat mensen als Likmedankje zouden doen.

    [ bericht aangepast op 25 maart 2015 - 17:17 ]


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Alate schreef:
    (...)

    Flauwvallen is eng, mijn broertje is in de badkamer is flauwgevallen voor mijn neus en ik gillen door het huis - maar hij kwam weer bij, hij had de hele dag niets gegeten. Dat lijkt vaker voor te komen. :x
    Ik zou precies hetzelfde doen.
    Hier is het verhaal trouwens nog een keer:
    Well, wij fietsten dus naar school, en mijn beste vriendin die een paar dagen ziek was geweest fietste mee omdat ze weer naar school wilde en het wilde proberen. Toen stond ik mijn fiets op slot te zetten, maar opeens laat mijn vriendin haar muts vallen, begint ze te wankelen op haar benen en valt ze achterover in de bosjes.
    Ik spring gelijk op haar af en help haar overeind te komen, en zeg dan dat ze even op een stang moet gaan zitten en dat ik haar fiets wel op slot zal doen. Dan staat ze opeens op en valt ze bijna flauw op een fiets, en er komt een bepaald soort spul uit haar neus lopen (geen idee wat het was). Ik gelijk eropaf gerend en haar weer overeind geholpen, en haar bevolen te blijven zitten en rustig aan te doen. Ik heb gelijk naar haar huis gebeld, en tien minuten later kwam haar vader haar ophalen.
    But u guys have no idea how scary it was. Gewoon dat je beste vriendin bijna flauwvalt en dat je zelf amper weet wat je moet doen, dat is gewoon zó ontzettend eng.


    Dusja ik wilde ook wel gillen toen.


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Awe schreef:
    (...) Mag dan wel een beetje zijn, hij was grappiger :')


    Ik VINd van niet. Ze zijn allebei flauw.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ik ga mijn profiel veranderen hehe. Eigenlijk moet ik Duits lezen nu.. *sigh*. Ik heb er echt geen zin in.


    -