• Uitleg:

    Dit is ook wel een beetje voor mensen die vast zitten met personages en hun karakter eigenschappen voor in een story.
    Ik zeg een naam en de volgende die iets post verzint de karaktereigenschappen en het uiterlijk en zegt daarna ook weer een naam.
    Voorbeeld:
    Lieke

    Bruin haar in een vlecht, sproeten en een bril. Behulpzaam en vriendelijk.
    Sofie.

    Blond lang haar met...

    Enzovoort.

    Topic 1

    De laatste was
    Jessamyn

    [ bericht aangepast op 28 maart 2015 - 16:12 ]


    "If we burn, you burn with us." Katmione --> FollowTheSpider

    Bernard


    Hij is een beetje leergierig, draagt altijd nette broeken en shirts en draagt een grote bril. Hij is wel erg goed in muziek.

    Aria


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Aria :
    Meisje, 18 jaar. Middel lang, rood licht krullend haar, slank postuur, kattig, komt voor zich zelf op maar kan ook erg medelevend en aardig zijn naar de mensen toe van wie ze houd.

    Ian ( ian )


    Don't trust anyone . . .

    Ian :
    Man, 30 jaar. Best lang, bruin licht stijl haar, normaal postuur, vriendelijk, vriendelijk tegen iedereen, behalve tegen mensen die niet aardig tegen hem zijn.

    Skandar


    Just Smile, Peace & Love

    Katmione schreef:
    Eefke is een enthousiast meisje met rood bruin haar en groen grijze ogen.

    Madison


    Lol ik heet Eefke ;]
    Maar ik heb geen groen grijze ogen, maar donkere ogen en donker haar, maar wel leuk bedacht!


    “I like nonsense, it wakes up the brain cells. Fantasy is a necessary ingredient in living.” Dr. Seuss

    Skandar is een stil meisje, met donker haar en fel blauwe ogen vaak omrand met oogpotlood.

    Melissa


    “I like nonsense, it wakes up the brain cells. Fantasy is a necessary ingredient in living.” Dr. Seuss

    Fredegar schreef:
    (...)

    Lol ik heet Eefke ;]
    Maar ik heb geen groen grijze ogen, maar donkere ogen en donker haar, maar wel leuk bedacht!


    Hihi (flower)
    Xemerius schreef:
    (...)

    Hij is een beetje leergierig, draagt altijd nette broeken en shirts en draagt een grote bril. Hij is wel erg goed in muziek.

    Aria


    Omg, :O er zit een jongen in mijn klas die is net zo als jij hem beschrijft maar hij heet Berend en niet Bernard. :O

    Melissa heeft donkerblond haar wat ze in een hoge paardenstaart draagt. Ze heeft grijze ogen en best grote voortanden.
    Ze is grappig maar soms kunnen haar grappen een beetje bot overkomen.

    Sjuul


    "If we burn, you burn with us." Katmione --> FollowTheSpider

    -

    [ bericht aangepast op 27 mei 2015 - 16:16 ]


    "If we burn, you burn with us." Katmione --> FollowTheSpider

    Geen Naam dus ik kan niet beoordelen


    Lisanna


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Lang bruin haar, lichtbruine huid, (licht)bruine ogen. Draagt veel make-up en houdt van shoppen en roddelen. Ze zet zichzelf graag in een slachtofferrol, en kan hard pesten zonder dat andere mensen het door hebben. Ook goed in chanteren, liegen, drama maken en aanstellerig gedrag vertonen. Ze zit op dansles, en heeft op voetbal gezeten. Heeft dwarsfluit gespeeld. Populair. Zit in de tweede klas van mavo. Is dyslectisch. Zou misschien wel havo kunnen doen, als ze zich meer in zou zetten voor school.

    Sammy


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Sammy heeft lichtbruin, krullend haar en bruine ogen. Ze is niet heel lang. Haar hobby's zijn paardrijden en met vrienden afspreken. Ze kan het met iedereen wel goed vinden. Ze komt vaak voor mensen op en zal ook nooit iemand zomaar negeren. Ze zit op de havo en doet goed haar best.

    Jenni

    Jenni is een vrolijk en enthousiast meisje. Ze is heel optimistisch en ziet in al het slechte iets goeds. Zeheeft bruin haar en grote groene ogen en een grote zwarte bril.

    Sjuul


    "If we burn, you burn with us." Katmione --> FollowTheSpider

    Klein meisje, blond haar in een vlecht, groene ogen en een beetje een nerd. Sjuul is een lief persoon en heeft niet heel erg veel vrienden, des ondanks mag iedereen haar wel.

    Devanna.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Zwart haar met aan de zijkant geschoren:P
    En dan een skinny jeans in de mode kleding!
    Blauwe ogen!

    eline


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    eline is een meisje met bruin haar en ze gaat met de mode mee en heeft altijd mascara op. ze kan niet zonder!


    "If we burn, you burn with us." Katmione --> FollowTheSpider

    melissa


    "If we burn, you burn with us." Katmione --> FollowTheSpider