• Nice to meet you
    How are you?
    Love is the game
    And we're gonna play
    I could show you incredible things
    Magic, madness, heaven, sin
    Saw you there and I thought oh my god
    Look at that face, you look like my next mistake
    So hey, let's be friends
    I'm dying to see how this one ends
    So it's gonna be forever
    Or it's gonna go down in flames
    Love is the game
    And we're gonna play
    Cause you know I love the players
    And you love the game


    We leven in de toekomst, het jaar 2648. Zo'n 1000 jaar geleden werd de mensheid met uitsterven bedreigd omdat mensen alleen maar leefden voor plezier en lol, mensen trouwden niet meer, kregen geen kinderen meer. De wetenschap ontwikkelde hierop een polsband, iedereen is verplicht deze te dragen, deze polsband houdt alle mensen in de gaten. De overheid heeft besloten dat mensen voor hun 25e levensjaar moeten trouwen, doen ze dit niet zullen ze sterven, deze dood bestaat uit een langzame pijnlijke dood door de polsband.
    Trouwen kan niet zomaar, je kan alleen trouwen als je echt voor 100% van elkaar houdt, en dat beslist de polsband.
    Het grootste deel van de bevolking doet wat de overheid van hen verwacht. Maar er is een groep mensen dat zich niet weet te binden aan een ander, door middel van de polsbanden zijn zij opgespoord en gevangen genomen in kleine groepjes in grote villa's.
    Ze zitten opgesloten in deze villa's zodat ze elkaar kunnen leren kennen, verliefd kunnen worden en kunnen trouwen. Ze kunnen pas uit de villa wanneer ze getrouwd zijn. Sommigen zullen niet veel tijd meer hebben tot hun 25e levensjaar, anderen zullen meer tijd hebben, maar hoe dan ook, niemand wil dood. Volgens de gegevens van de polsbanden is de geschikte partner voor iedereen in de villa, het enige wat ze moeten doen is de juiste vinden, simpel toch? zou je zeggen, maar niks is minder waar, ze zijn niet zonder reden nog niet getrouwd. Zullen ze op tijd de ware vinden? Of zullen ze sterven? Welcome in the game.

    Ik weet nog niet of het een msv of rpg wordt, ligt eraan waar de meeste interesse voor is.

    Regels:
    - Graag spelers die vaak online zijn en dus ook vaak reageren, niet dat het snel dood loopt (:
    - Maximaal twee rollen per persoon.
    - Naamsveranderingen en afwezigheden graag doorgeven.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan.
    - Geen perfect players, iedereen heeft zijn fouten en gebreken. Mary Sues en Gary Stus worden niet goedgekeurd
    - Alleen je eigen karakters besturen
    - 18+ is toegestaan
    - Evenveel jongens als meisjes
    - Ik beslis wat de perfecte matches zijn, voorkeur doorgeven mag.



    Meisjes:
    - Scarlett Fay Johnson - lilangel
    - Sarah Felicity Queen - AmericanPsycho
    - Anastasia Marie Wilmer - MeganKM


    Jongens:
    - Dylon Stuart - Lostage
    - Christian Seaborn Parker - RabidKiller
    -


    Er kunnen altijd nog meer bij komen maar ik wil wel graag evenveel jongens als meisjes.

    Naam:
    Leeftijd: (tussen de 18 en 25 jaar)
    Geslacht:
    Uiterlijk: (liefst met foto)
    Innerlijk:
    Probleem: (waarom nog niet getrouwd, denk aan onzekerheid, verzet tegen de overheid, niet bij 1 persoon kunnen blijven etc etc.)
    Extra:


    Regels in het huis:
    - Als je je niet aan de huisregels houdt zal de polsband, of het huis je straffen (het huis wordt bestuurd door de overheid).
    - Er is een avondklok, om 03:00 uur moet iedereen terug zijn in zijn of haar kamer, de deuren sluiten dan automatisch.
    - Iedereen heeft zijn eigen kamer.
    - Zoenen, seks etc. mag, maar binnen 24 uur mag je niet met verschillende mensen gaan.

    (hoop dat jullie het leuk vinden (: tips zijn altijd welkom!)

    [ bericht aangepast op 21 april 2015 - 18:54 ]


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    ik wacht even af, als het een rpg wordt doe ik graag mee c:


    Spinning around, I'm weightless.

    Oke, ik hoop dat er meer mensen mee willen doen


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    ik wil ook nog wel meedoen, maar ik kan pas een personage maken volgende week omdat ik nu nog met examens zit


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    Doe mij maar een meid.

    Overigens heb ik persoonlijk liever een MSV.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Aranyhid schreef:
    Doe mij maar een meid.

    Overigens heb ik persoonlijk liever een MSV.


    heb je er bij gezet (:


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    RabidKiller schreef:
    ik wil ook nog wel meedoen, maar ik kan pas een personage maken volgende week omdat ik nu nog met examens zit


    Volgende week is wel goed, we moeten toch nog even kijken of er meer mensen mee willen doen.. Wil je reserveren?


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Laat maar, ik heb andere RPG's waar ik meer tijd aan zal moeten besteden. Dus ik schrijf me ook meteen uit, sorry.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    oke is goed maakt niet uit


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Wordt het nou een RPG of een MSV?


    Spinning around, I'm weightless.

    denk een rpg


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Naam: Scarlett Fay Johnson
    Leeftijd: 19 jaar
    Geslacht: vrouwelijk
    Uiterlijk:


    Scarlett heeft een onschuldig uiterlijk, ze heeft een blanke huid, ze is slank gebouwd en heeft mooie vrouwelijke rondingen. Ze is niet heel groot, 1.67. ze heeft lang bruin krullend haar dat tot haar middel reikt en ze heeft mooie blauwe ogen.

    Innerlijk: Op het eerste gezicht lijkt Scarlett een heel lief/onschuldig meisje, maar dat valt wel mee, ze weet wel voor zich zelf op te komen als het nodig is. Scarlett vindt het heerlijk om aandacht te krijgen van mannen en is dan ook bereid zich aan te passen naar het beeld wat de desbetreffende man graag in een vrouw ziet. Eigenlijk is Scarlett bang om gekwetst te worden, ze denkt dat ze niet goed genoeg is en door van de ene man naar de andere man te gaan kunnen de mannen haar nooit verlaten en haar dus niet kwetsen. Ze laat niet zien dat ze kwetsbaar is, ze doet zich voor als iemand die het allemaal niet boeit en onbreekbaar is.

    Probleem: ze is nogal losbandig, ze wil zich niet aan 1 man koppelen uit onzekerheid.
    Extra: -


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Ah dit klinkt echt heel leuk! Leeft het nog?
    Wil in dat geval graag een vrouwelijk personage


    I'll be your best kept secret, and your biggest mistake

    AmericanPsycho schreef:
    Ah dit klinkt echt heel leuk! Leeft het nog?
    Wil in dat geval graag een vrouwelijk personage


    Als er nog meer mensen mee willen doen dan leeft het zeker nog Hahah , ik zet je er straks bij (:


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Ik wil graag ook een vrouwelijk personage reserveren, als dat kan?
    Dit lijkt zo'n leuke RPG

    ~ Sarah Felicity Queen ~


    ~ Naam ~
    Sarah Felicity Queen

    ~ Leeftijd ~
    Sarah is 20 jaar geworden op 9 april

    ~ Geslacht ~
    Vrouwelijk

    ~ Uiterlijk ~
    Sarah heeft witblond schouderlang haar en kristalblauwe ogen. Haar ogen staan meestal kil of wazig als ze onder invloed is. Ze heeft vrij donkere wenkbrauwen in vergelijking met haar blonde lokken. Ze heeft een vrij breed voorhoofd en een spits toelopende kin. Ze heeft een ietwat brede neus en smalle lippen. Sarah ziet er altijd verzorgd uit: ze houdt haar wenkbrauwen bij, haar ogen zijn vaak opgemaakt met mascara en een laagje eyeliner en haar lippen verzorgt ze met lippenbalsem. Haar kledingstijl bestaat uit veel zwart, wit en natuurlijke kleren en verschillende soorten stoffen. Het is te beschrijven als simpel maar stijlvol. Ze is 1.67 m, heel slank neigend naar te dun en bezit kleine rondingen op de juiste plekken.


    ~ Probleem ~
    Sarah is nog niet getrouwd, of met iemand samen, omdat haar vorige relatie stukliep door de polsband. Ze was ervan overtuigd dat ze 100% van iemand hield, en diegene ook van haar. Het begin van hun relatie verliep perfect, misschien té perfect denkt ze nu, maar later werd alles kapot gemaakt. Hun liefde bleek niet sterk genoeg te zijn om te trouwen, en dat bepaalde een stom stuk metaal. Sarah en haar geliefde werden uit elkaar gedreven, zij werd in de villa geplaatst en hij trouwde zonder tegenstribbelen met iemand anders. Sarah's hart is gebroken en ze vervloekt nog elke dag de polsband en de overheid. Ze gelooft dan ook niet meer in de liefde of in de goede bedoelingen van de overheid. Ook vertrouwt ze haar eigen gevoel hierdoor niet meer.

    ~ Innerlijk ~
    ~ Ijsprinses
    Sarah lijkt na het incident -zoals zij het noemt- te zijn veranderd in een ijsprinses. Het lijkt net alsof ze haar gevoelens heeft uitgeschakeld, en in feite is dit ook zo. Ze probeert al haar gevoelens te onderdrukken en komt hierdoor erg kil en bot over. De enige emoties die ze naar anderen toont, zoals woede en afkeer, gebruikt ze om afstand tussen hen te bewaren. Ze zondert zich dan ook het liefste af van alles en iedereen. Dit doet ze door boeken te lezen of muziek op te zetten, ook van breien of haken wordt ze rustig.
    ~ Kwetsbaar
    Maar in feite is Sarah niet gevoelloos, ze is juist overgevoelig en kwetsbaar. En deze eigenschap probeert ze koste wat kost te verbergen en te onderdrukken. Echter, dit lukt haar maar met moeite. Vooral 's nachts kan ze haar afwerende schild niet ophouden, dan breekt ze en heeft ze vaak spijt van bijvoorbeeld haar harde woorden. Dit heeft er ook mee te maken dat ze bang is in het donker, ze heeft dan moeite met rationeel nadenken en laat haar gevoelens de vrije loop doordat ze controle verliest. Deze angst heeft ze ontwikkeld toen midden in de nacht haar geliefde van haar werd gescheiden. 's Nachts komen al deze herinneringen in sneltempo terug.
    ~ Bitch
    Sarah wordt vaak gezien als bitch, ze lijkt om niemand te geven en zich verheven te voelen boven de rest. Terwijl ze in feite gewoon met niemand iets te maken wil hebben die haar ook maar iets kan laten voelen. Om dat te verwezenlijken speelt ze een toneelstukje. Ze is gemeen en schuwt grove woorden niet. Haar woorden zijn fel en ze lijkt alles te menen.
    ~ Zachtaardig
    Maar, Sarah meent niets van wat ze zegt of doet. Diep van binnen is ze allesbehalve gemeen. Het liefst zou ze ook niemand pijn doen, maar ze kan haar eigen pijn simpelweg niet vergeten. Ze wil ook niet dat het allemaal erger wordt en wil daarom niemand bij haar laten. Maar onder dit masker zit juist een zachtaardig meisje. Voor het incident was Sarah juist heel zachtaardig en zag ze altijd het goede in mensen. Sarah was sociaal en maakte snel vrienden, veel mensen vertrouwden haar en zagen haar als luisterend oor. Nu is dat niet meer zo, Sarah heeft dan ook amper vrienden. Zelfs het woord kennis zou ze aan niemand kunnen geven.
    ~ Intelligent
    Verder is Sarah een heel intelligente vrouw. Ze weet veel en kan goed leren. Ze verdiept zich graag in boeken en houdt van raadsels en puzzels. Voor het incident studeerde ze criminologie en werkte ze op haar vrije dagen als ICT'er bij het bedrijf van haar vader. Al van jongs af aan haalde Sarah computers, laptops en andere digitale apparaten uit elkaar. Ze is dan ook heel handig met computers en probeert al sinds het incident een manier te vinden om de polsband te deactiveren. Ze blijft hoop houden dat dit lukt zodat ze zichzelf en de andere kan verlossen.

    Sarah is vrij wetenschappelijk aangelegd en is prima in staat rationeel na te denken, toch voeren haar gevoelens en emoties vaak de boventoon.

    ~ Extra ~
    ~ Sarah's droom was eigenlijk om actrice te worden, na haar studie wilde ze zich eigenlijk volkomen richtten op haar droom. Maar die is na het incident aan diggelen geslagen.
    ~ Sarah gebruikt sigaretten en alcohol om haar gevoel te verdoven. Het is dan ook niet vreemd als ze een beetje wazig naar je kijkt. Maar velen merken het niet eens meer aan haar, omdat ze het goed weet te verbergen.


    I'll be your best kept secret, and your biggest mistake