• Nice to meet you
    How are you?
    Love is the game
    And we're gonna play
    I could show you incredible things
    Magic, madness, heaven, sin
    Saw you there and I thought oh my god
    Look at that face, you look like my next mistake
    So hey, let's be friends
    I'm dying to see how this one ends
    So it's gonna be forever
    Or it's gonna go down in flames
    Love is the game
    And we're gonna play
    Cause you know I love the players
    And you love the game


    We leven in de toekomst, het jaar 2648. Zo'n 1000 jaar geleden werd de mensheid met uitsterven bedreigd omdat mensen alleen maar leefden voor plezier en lol, mensen trouwden niet meer, kregen geen kinderen meer. De wetenschap ontwikkelde hierop een polsband, iedereen is verplicht deze te dragen, deze polsband houdt alle mensen in de gaten. De overheid heeft besloten dat mensen voor hun 25e levensjaar moeten trouwen, doen ze dit niet zullen ze sterven, deze dood bestaat uit een langzame pijnlijke dood door de polsband.
    Trouwen kan niet zomaar, je kan alleen trouwen als je echt voor 100% van elkaar houdt, en dat beslist de polsband.
    Het grootste deel van de bevolking doet wat de overheid van hen verwacht. Maar er is een groep mensen dat zich niet weet te binden aan een ander, door middel van de polsbanden zijn zij opgespoord en gevangen genomen in kleine groepjes in grote villa's.
    Ze zitten opgesloten in deze villa's zodat ze elkaar kunnen leren kennen, verliefd kunnen worden en kunnen trouwen. Ze kunnen pas uit de villa wanneer ze getrouwd zijn. Sommigen zullen niet veel tijd meer hebben tot hun 25e levensjaar, anderen zullen meer tijd hebben, maar hoe dan ook, niemand wil dood. Volgens de gegevens van de polsbanden is de geschikte partner voor iedereen in de villa, het enige wat ze moeten doen is de juiste vinden, simpel toch? zou je zeggen, maar niks is minder waar, ze zijn niet zonder reden nog niet getrouwd. Zullen ze op tijd de ware vinden? Of zullen ze sterven? Welcome in the game.

    Ik weet nog niet of het een msv of rpg wordt, ligt eraan waar de meeste interesse voor is.

    Regels:
    - Graag spelers die vaak online zijn en dus ook vaak reageren, niet dat het snel dood loopt (:
    - Maximaal twee rollen per persoon.
    - Naamsveranderingen en afwezigheden graag doorgeven.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan.
    - Geen perfect players, iedereen heeft zijn fouten en gebreken. Mary Sues en Gary Stus worden niet goedgekeurd
    - Alleen je eigen karakters besturen
    - 18+ is toegestaan
    - Evenveel jongens als meisjes
    - Ik beslis wat de perfecte matches zijn, voorkeur doorgeven mag.



    Meisjes:
    - Scarlett Fay Johnson - lilangel
    - Sarah Felicity Queen - AmericanPsycho
    - Anastasia Marie Wilmer - MeganKM


    Jongens:
    - Dylon Stuart - Lostage
    - Christian Seaborn Parker - RabidKiller
    -


    Er kunnen altijd nog meer bij komen maar ik wil wel graag evenveel jongens als meisjes.

    Naam:
    Leeftijd: (tussen de 18 en 25 jaar)
    Geslacht:
    Uiterlijk: (liefst met foto)
    Innerlijk:
    Probleem: (waarom nog niet getrouwd, denk aan onzekerheid, verzet tegen de overheid, niet bij 1 persoon kunnen blijven etc etc.)
    Extra:


    Regels in het huis:
    - Als je je niet aan de huisregels houdt zal de polsband, of het huis je straffen (het huis wordt bestuurd door de overheid).
    - Er is een avondklok, om 03:00 uur moet iedereen terug zijn in zijn of haar kamer, de deuren sluiten dan automatisch.
    - Iedereen heeft zijn eigen kamer.
    - Zoenen, seks etc. mag, maar binnen 24 uur mag je niet met verschillende mensen gaan.

    (hoop dat jullie het leuk vinden (: tips zijn altijd welkom!)

    [ bericht aangepast op 21 april 2015 - 18:54 ]


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    heb eindelijk alles aangepast, sorry voor het wachten


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Ik maak mijn meisje zo snel mogelijk! bedankt!

    is goed!


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Hé ik zit er over na te denken om hier ook een jongens personage bij te maken maar ik weet het nog niet zeker.


    Smile, someone could be falling in love with it.

    Saffierblauw schreef:
    Hé ik zit er over na te denken om hier ook een jongens personage bij te maken maar ik weet het nog niet zeker.


    Is goed, denk er maar even rustig over na


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Ik zou wel graag een jongen willen reserveren? :)


    On wednesdays we wear black

    Lostage schreef:
    Ik zou wel graag een jongen willen reserveren? :)


    Top! Zet je er straks even bij (:


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Naam: Anastasia Marie Wilmer
    Leeftijd: (tussen de 18 en 25 jaar): Ana is 20 jaar oud. Ze is 20 geworden op 23 januari .
    Geslacht: Vrouw
    Uiterlijk: (liefst met foto)

    Anastasia is 1 meter en 68 cm groot. Ze is dus niet groot maar ook niet klein. Ze heeft een gemiddelde lengte. Verder heeft ze de grijsachtige ogen van haar vader geërfd en heeft ze donkerblonde / lichtbruine haren, waar ze altijd wel iets anders mee doet. Ana is iemand die veel moeite heeft met 's ochtends vroeg opstaan en ze heeft dan vaak ook weinig tijd om alles er goed uit te laten zien. Anastasia heeft een lichte huidskleur. Qua make-up houdt Ana zich redelijk bescheiden. Mascara, eyeliner en soms wat crème.
    Innerlijk: Anastasia is een aangenaam persoon om bij te zijn. Ze is altijd vriendelijk. Zo is ze ook opgevoed door haar ouders. Ze is een heel beschermend persoon. Ana zal zeker voor zichzelf en haar vrienden opkomen als het nodig is. Veel mensen zouden het niet verwachten van haar maar ze kan nog een grote mond hebben. Maar ze weet wanneer ze moet ophouden en haar mond houden. Toch heeft ze maar een klein hartje of ja eigenlijk een groot hart. Want ze heeft snel medeleiden met mensen en wil niemand kwetsen. Ze kan ook helemaal niet lang boos blijven. Dat haat ze aan zichzelf. Als ze bijvoorbeeld ruzie heeft met haar beste vriendinnen dan kan ze het maar een dag volhouden omdat ze iets belangrijks moet vertellen. Ze vergeeft mensen te snel. Maar vergeten doet ze nooit. Ze heeft wel niet snel een vooroordeel over mensen. Daar is ze dan wel blij om. Want je uiterlijk verteld niet veel over jezelf. Anastasia is echt een koppige meid. Als ze gelijk heeft zal ze dan alles doen om haar gelijk te bewijzen. Of als ze iets niet wil doen, zal ze dit ook niet doen. Over het algemeen is ze een lief en behulpzaam meisje. Ana is een persoon die zeker zou opkomen voor haar vrienden. Haar vrienden zijn dan ook belangrijk voor haar.
    Probleem: (waarom nog niet getrouwd, denk aan onzekerheid, verzet tegen de overheid, niet bij 1 persoon kunnen blijven etc etc.) : Ana voelt zichzelf nog jong en heeft nog geen zin om zich te binden aan een persoon. Ze houdt van uitgaan en feesten. Gewoon eigenlijk van haar eigen leventje. Waar niemand zich mee moet moeien. Bovendien vindt ze de meeste jongens players. Dat komt deels omdat ze altijd al met de verkeerde jongens is uitgegaan. Haar vriendje die haar bedrogen heeft, jongens die haar gewoon gebruikten, .... De polsband vindt ze de slechtste uitvinding ooit. Hoe kunnen anderen nu weten wie de ware is, dit is haar mening.
    Extra: Ana kan heel goed dansen. Ze doet al van haar 8ste ballet. Ze wou er later haar geld mee verdienen.

    (goed zo?)

    [ bericht aangepast op 12 april 2015 - 19:43 ]

    lilangel schreef:
    (...)

    Top! Zet je er straks even bij (:


    Ik ga vandaag of woensdag even mijn rol aanmaken ;)


    On wednesdays we wear black

    Sorry voor mijn late reactie, maar ik had het erg druk en was dit volledig vergeten ><

    Ik maak mijn jongen vanavond aan :)


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    •Naam:
    Dylon Stuart

    •Leeftijd:
    Dylon is 21 jaar oud, en geboren op 15 januari 1994.

    •Geslacht:
    Man

    •Uiterlijk: {FC: Evan Peters}




    Dylon heeft donker goudblond haar wat altijd warrig zit en een beetje krult aan het einde, hij heeft blauwe ogen en een ondeugend lachje wat hij niet vaak laat zien. Hij draagt graag houthakkers blouses en sweaters met een zwarte of donkerblauwe spijkerbroek aan, verder is Dylon een normale jongen om te zien niet superknap of superlelijk en hij draagt ook graag een beanie over zijn krullenkop. Verder is hij ongeveer 1.84 lang en over zijn hele lichaam heeft hij meerdere tattoo's die allemaal een betekenis hebben, hij heeft nooit ook maar 1 tattoo gezet zonder erover na te denken.


    •Innerlijk:
    Dylon is een beetje een mysterie. Niemand weet nou echt precies wat er in zijn gedachten rondspookt, hij heeft meestal een pokerface op en laat zijn emoties zelden zien. Dit is ook een van de vele redenen waardoor mensen hem het liefst ontwijken omdat ze hem niet echt compleet kunnen vertrouwen, want tja. Wie weet nou of hij de waarheid wel verteld met zo'n emotieloos gezicht? Verder heeft Dylon een goed hart alleen weet hij niet echt hoe hij dat moet uiten en dat is waarschijnlijk ook de reden waarom hij snel dichtklapt als het gaat om een relatie in wat voor vorm dan aangaan. Ook kan hij nooit stilzitten en leest graag boeken over avonturiers, dan beeld hij zich graag in dat hij de hoofdrolspeler is en zelf een gevecht met leeuwen aangaat, of ervandoor gaat met de mooie dame. Dit soort verhalen worden door Dylon altijd gelezen met een paar muziek oortjes in want daar is hij dan echt wel verslaafd aan, muziek is gewoon zijn ding en zijn leven.

    •Verleden
    Dylon heeft zijn vader nooit gekend en zijn moeder was een stripper in een of andere vieze kroeg waar hij als kind altijd mee naartoe werd gesleept en zo zat hij dan als baby in de wereld van drugs, pimps, seks en rock n'roll. Op zon jonge leeftijd heb je er natuurlijk geen weet van dat die wereld eigenlijk heel slecht is om op zo'n jonge leeftijd daar op te groeien, maar hij heeft gewoon nooit iets anders gekend. Het positieve van deze wereld is dat hij wel weet hoe de echte wereld in elkaar zit en ook heeft hij hier zijn liefde voor rock/grunge muziek ontwikkelt. De dag na zijn 16e verjaardag vond zijn moeder dat het wel genoeg was en nam Dylon mee met als reden om een nieuw en beter leven op te bouwen, maar hij wou dat helemaal niet! Zijn leven was daar, zijn beste vriendin en de mensen die voor hem hadden gezorgd. Maar zijn moeder gaf niks om wat hij wou en nam hem mee naar een onbekende villa in een of andere rijkeluiswijkje waar hij helemaal niks mee had. Wat bleek nou? Zijn moeder was gewoon stiekem getrouwd met een client van haar en nu gingen ze daar wonen. Na Dylon's 18e verjaardag was hij al snel het huis uitgegaan en heeft hij een tijdje bij een vriend van hem gewoond, maar doordat Dylon niet zo goed met mensen om kan gaan en rusie kreeg had hij besloten om maar op zichzelf te wonen, en nu heeft hij een appartement voor zichzelf met als huisgenoot een rode kater.

    •Probleem: Dylon heeft moeite met zich binden aan mensen, door zijn verleden kan hij moeilijk aan mensen wennen en hij ziet liefde alleen als lust en niet als iets anders, denk bijvoorbeeld aan zijn moeder en nieuwe 'Stiefvader' Dylon weet gewoon dat zijn moeder die man gebruikt voor het geld. Hierdoor geloofd hij niet in de kracht van de polsband en probeerde er ongezien vanaf te komen, wat volkomen mislukt is.

    •Extra:
    -- Hij sleept bijna overal zijn gitaar mee naartoe.
    -- Hij heeft een paar littekens van lichamelijk geweld.
    -- Hij heeft na zijn 18e verjaardag al het contact met zijn moeder verbroken.


    On wednesdays we wear black

    Sorry, toch met een dag vertraging ><

    Naam: Christian Seaborn Parker

    Leeftijd: 19

    Geslacht: Mannelijk

    Uiterlijk:






    Christian is van gestalte iets groter dan de gemiddelde man, zo'n 1m85 groot. Hij is niet zo stevig gebouwd, maar ziet er sterker uit door zijn brede schouders en zijn rechte houding die hij altijd aanneemt. Zijn benen zien er eerder vrouwelijk uit van vorm, maar niet te overdreven zodat je niet gaat denken dat hij een omgebouwde vrouw is. Hij schaamt er zich best wel voor, dus daarom draagt hij niet zo vaak nauw aansluitende broeken. Christian heeft over zijn borst, buik en linkerarm tatoeages staan. Van nature heeft hij zwart haar, dat redelijk kort is geknipt, maar toch lang genoeg is om een stuk van zijn voorhoofd en rechteroog te bedekken. Hij heeft blauwe ogen, die door een andere lichtinval soms groenig lijken. In zijn beide oren heeft hij stretchers van elk 34mm, waarin hij meestal de plugs doet die eruit zien als een volumeknop. Dit heeft hij gedaan omdat hij het mooi vond en nu voelt hij zich er goed bij dat hij die uiteindelijk toch heeft. Hij uit graag zijn persoonlijkheid en dat heeft hij op deze manier gedaan, samen met zijn tatoeages.

    Innerlijk: Christian is vriendelijke jongeman, zolang je hem net zo behandelt als hij jou behandelt. Doe je dat niet, kan hij best arrogant tegen je zijn en een grote mond open te zetten. Daar is hij nogal kort door de bocht mee, en je hebt ook meteen door hoe je voor hem overkomt als hij zo reageert. Hij laat dus niet zomaar over hem heen lopen.
    Als er hem iets niet aanstaat, zegt hij dat ook zonder een blad voor de mond te nemen. Sommige mensen mogen hem daarom niet, omdat ze hem zien als een betweter en iemand die altijd het laatste woord moet hebben, terwijl dat helemaal niet zo is. Hij beseft soms ook niet dat hij zo overkomt.
    Christian is iemand waar je op kan vertrouwen, die altijd wel voor iemand klaarstaat. Als je hem nodig hebt, dan is hij daar, zolang hij weet dat hij hetzelfde kan terugkrijgen. Als dat niet zo is, dan laat hij je gewoon vallen als een baksteen. 'Voor wat, hoort wat.' denkt hij dan.
    Een van zijn slechtere kanten is dat hij weinig geduld kan hebben, zeker met mensen die hij absoluut niet mag, wat hij ook duidelijk aan die mensen laat weten. Meestal ontwijkt hij deze ook, om niet in een gesprek met ze verwikkeld te geraken. Hij heeft een hekel aan ruzies en aan gevechten, dus dat is zijn reden om hen ook gewoon te ontlopen. Verder heeft hij gewoon weinig geduld met dingen die maar niet willen lukken of met mensen waarmee hij een gesprek voert en lang moet wachten op de essentie ervan. Daarvoor wordt hij ook wel eens bestempeld als een slechte luisteraar, terwijl hij eigenlijk wel zijn best doet om te luisteren naar andermans problemen als het echt nodig is. Het is gewoon dat het soms een ellenlange uitleg is, dat hij het al meestal opgeeft omdat hij het geduld ervoor niet heeft.
    Christian is wel een doorzetter, zolang hij zijn doel maar kan bereiken. Als hij het echt wil, houdt hij vol tot het einde om het te voltooien, ook al kan het best lastig zijn. Hij heeft een hekel aan dingen die niet af zijn waarmee hij begonnen is. Ook al lukt het even niet en geraakt zijn geduld op, toch blijft hij koppig doorzetten tot het af is. Meestal verloopt dat via een lijdensweg, sinds hij vaak neigt op te geven, maar wanneer het lukt, des te beter hij zich voelt. Koppigheid is in zijn geval dus wel een positief punt. Maar als het gaat om een ruzie, heeft hij geen zin om koppig te zijn tegen zijn tegenstander omdat hij dat gewoon tijdsverlies vindt. Volgens hem is het gewoon kinderachtig om toch maar te blijven staan op je standpunt, terwijl het helemaal niets uithaalt als je gewoon tegen elkaar hetzelfde blijft schreeuwen. Er moet altijd wel iemand buigen, en meestal doet hij dat wel. Maar als het echt tegen zijn wil is, zorgt hij er altijd voor dat zijn tegenstander er evenveel verlies aanheeft als hij als ze uiteindelijk toch op een compromis moeten komen. Maar liever ontwijkt hij ruzies. Hieruit kan je wel besluiten dat Christian niet altijd de makkelijkste persoon is om mee om te gaan.

    Probleem: Christian kan zich moeilijk binden aan iemand anders, omdat hij vroeger in de steek werd gelaten door zijn beste vriend. Deze had geldproblemen en Christian wilde hem best helpen en steunen. Daardoor heeft hij hem een fiks bedrag gestort, om zo zijn beste vriend uit de nood te helpen. Maar niet veel later was hij gewoon weg met zijn geld, en heeft nooit meer iets van zich laten weten. Hij vertrouwde hem alles toe en werd later gewoon gebruikt, hem achterlatend als een hoopje ellende, gedwongen om te stoppen met school en zo een baan aan te nemen, omdat hij zelf nu in schulden zat. Sindsdien laat hij geen mensen meer nauw aan zijn hart komen, bang dat hij weer zoiets zou meemaken.

    Extra Christian's favoriete bezigheid is freerunnen.


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    Dit klinkt heel interessant, maar ik heb weinig ervaring met RPG's en ik heb een idee voor een personage die misschien niet binnen jouw regels valt.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    BoromirOfGondor schreef:
    Dit klinkt heel interessant, maar ik heb weinig ervaring met RPG's en ik heb een idee voor een personage die misschien niet binnen jouw regels valt.


    Wat voor idee heb je? (: misschien valt hij wel binnen mijn regels, of kunnen we samen tot iets anders komen


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    schaaaammmm sorry mensen, ik was dit topic echt helemaaal vergeten :$ domdomdom


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.