• Gothicsshops in Belgie voor de mensen die daar woonnen?
    Want ben daar namelijk wat naar op zoek. Ik weet wel al dat er in Antwerpen 1 is.

    Kan iemand mij helpen?


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Kan echt niemand mij helpen?


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Sorry, ik woon er niet en ben er nog nooit geweest (behalve snel doorheen gereden), dus aan mij heb je ook niet echt veel.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Takamasa schreef:
    Sorry, ik woon er niet en ben er nog nooit geweest (behalve snel doorheen gereden), dus aan mij heb je ook niet echt veel.


    Oke das niet erg.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Ik ging vroeger altijd voor dat soort kleren naar de FANS in Antwerpen.
    Maar dat ligt nogal ver van waar ik woon dus bestelde ik mijn meeste kledij bij Large.be , ook omdat er bij mij in de buurt nergens zo'n soort winkels waren. (cat)


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    LiquidSugar schreef:
    Ik ging vroeger altijd voor dat soort kleren naar de FANS in Antwerpen.
    Maar dat ligt nogal ver van waar ik woon dus bestelde ik mijn meeste kledij bij Large.be , ook omdat er bij mij in de buurt nergens zo'n soort winkels waren. (cat)


    Ach zo heet die winkel dus. Kun je er gemakkelijk geraken van aan het station van Antwerpen weet je dat juist?
    Nou ik ga van de week kleren van Large eens bestellen.
    Ik heb er nu zolang al moeten op wachten.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    [ bericht aangepast op 22 maart 2015 - 12:49 ]


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    In Leuven is ook ergens een, maar ik heb geen idee meer precies waar. Ergens aan de grote winkelstraat, denk ik.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Mendez schreef:
    In Leuven is ook ergens een, maar ik heb geen idee meer precies waar. Ergens aan de grote winkelstraat, denk ik.


    Ach Leuven handig. :) Ik hoop niet te ver van het station? :) Zal eens opzoeken ze


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Nog iemand?


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Ik kom nooit in België, dus daar kan ik je helaas niet bij helpen ;/

    Als je dicht in de buurt van de Nederlandse grens woont, heb je in Maastricht wel de Bizarre en de Baba Shop, daar kun je wel gothic en alternatieve kleding kopen. Mocht je ooit in Aken komen, heb je daar de Franchipani, ook een alternatieve winkel.
    Daarnaast heb je in Nederland ook de webwinkel AttitudeHolland, vergelijkbaar met de Large(;

    Hopelijk heb je hier toch wat aan(: En succes met winkels zoeken in België!


    Inspiration can hit you any time

    Constantine schreef:
    Ik kom nooit in België, dus daar kan ik je helaas niet bij helpen ;/

    Als je dicht in de buurt van de Nederlandse grens woont, heb je in Maastricht wel de Bizarre en de Baba Shop, daar kun je wel gothic en alternatieve kleding kopen. Mocht je ooit in Aken komen, heb je daar de Franchipani, ook een alternatieve winkel.
    Daarnaast heb je in Nederland ook de webwinkel AttitudeHolland, vergelijkbaar met de Large(;

    Hopelijk heb je hier toch wat aan(: En succes met winkels zoeken in België!


    Nou ik woon niet aan de grens daar maar misschien dat ik met de trein naar Aken eens kan.
    AttitudeHolland heb ik daarnet nog bekeken :)
    Ja ik heb daar zeker wat aan. Hoe meer winkels dat ik weet dat er zijn hoe beter
    dat ik er eens heen kan.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Nog iemand dat er weten?


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,