Kunnen we anders niet gewoon iedereen die het topic graag wilt bij elkaar in een lotingprogramma gooien en door iemand die het topic niet moet (Ik, Wendy, etc.) een naam laten trekken? Kan er ook geen gezeik meer over ontstaan.
And I'm nothing. You've always said you want nothing.
Nou dan mag jij hem ook hebben wat mij betreft x) Look, ik ken jullie allemaal zowat niet dus heb ik ook geen voorkeur ofzo. Het boeit me niet wie het krijgt, als ik hem maar niet heb en mijn voorkeur gaat uit naar originele clubje want dit was hun idee.
"A good book is always good, no matter how many times you've read it."
Desiderium schreef: Kunnen we anders niet gewoon iedereen die het topic graag wilt bij elkaar in een lotingprogramma gooien en door iemand die het topic niet moet (Ik, Wendy, etc.) een naam laten trekken? Kan er ook geen gezeik meer over ontstaan.
Daarbij moet wel iedereen het er mee eens zijn, maar ik ben wat dat betreft totaal niet partijdig. Ik vind het prima een paar namen bij elkaar te gooien en er eentje uit te trekken, want het duurt nog zeven pagina's en er zijn nu al discussie's over wie hem krijgt.
And I'm nothing. You've always said you want nothing.
Desiderium schreef: Daarbij moet wel iedereen het er mee eens zijn, maar ik ben wat dat betreft totaal niet partijdig. Ik vind het prima een paar namen bij elkaar te gooien en er eentje uit te trekken, want het duurt nog zeven pagina's en er zijn nu al discussie's over wie hem krijgt.