• Want ik wil graag een fatsoenlijke cover voor mijn verhaal 'Eclipse of Hearts'.
    Dat ding dat ik destijds een beetje in elkaar heb geflanst is namelijk nogal beschamend. :'D

    De enige eisen zijn:
    - Verticale cover
    - Titel erop
    - Mijn naam erop (Natascha van Limpt)

    De sfeer van het verhaal is vrij triest. Ik plaats hieronder wat ik er graag in wil hebben met een (paar) voorbeeld(en).

    Als achtergrond een donkere ruine:
    http://images2.alphacoders.com/619/61980.jpg
    https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/c4/08/4b/c4084bc13605e4cb31550c8ed3f2a5b4.jpg

    Een zwangere buik van iemand in Middeleeuwse kledij (maar zonder gezicht)
    https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/ec/69/80/ec6980dce13e8f2e540ad1ab8d0c81a7.jpg

    Iets van flessen drank (zonder etiket, want het speelt zich in Midden Aarde af :P) of als het er een beetje bij past deze foto van Thorin. (Of een ander waar hij er niet al te verzorgd uitziet :p)
    https://pbs.twimg.com/media/B4QkMCHCAAIBd7m.jpg:large

    Mocht iemand het verhaal hebben gelezen, gebruik dan naar hartenlust je eigen fantasie. Misschien weet je nog wel wat leukers. :'D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik ga wel wat proberen :-)


    Life is a beautiful struggle


    Hij is aanklikbaar

    Ik hoop dat dit een beetje is wat je bedoelt? Ik heb geen idee of dit is wat je zoekt maar ik hoop dat je hem alsnog wel mooi vindt :-)


    Life is a beautiful struggle

    Van mij mag de titel nog wel een stukje groter en mijn naam ook. Zou je mijn naam ook onderaan kunnen zetten? c;


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik ga ook wel aan de slag ^^


    I just caught the wave in your eyes

    Haha, die vrouw is Vala van Stargate. 8D


    Your make-up is terrible

    Hehe, ik heb zoveel zin Thorins hoofd op de gezichtloze vrouw haar nek te plakken, maar dat ga ik maar niet doen. ^^


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Retrouvailles schreef:
    Hehe, ik heb zoveel zin Thorins hoofd op de gezichtloze vrouw haar nek te plakken, maar dat ga ik maar niet doen. ^^


    HAHAHAHA :')


    I just caught the wave in your eyes

    Retrouvailles schreef:
    Hehe, ik heb zoveel zin Thorins hoofd op de gezichtloze vrouw haar nek te plakken, maar dat ga ik maar niet doen. ^^

    Van mij mag je :'D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik moet mijn skills bijschaven, vreselijk dit. :'D Hij heeft laatst trouwens wat dip-dyes laten zetten, wist je dat al? ^^


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Euhhh :')


    I just caught the wave in your eyes

    Retrouvailles schreef:
    Ik moet mijn skills bijschaven, vreselijk dit. :'D Hij heeft laatst trouwens wat dip-dyes laten zetten, wist je dat al? ^^



    Haahahahahaha :')


    I just caught the wave in your eyes


    Tried something c:
    Hoewel de tekst niet echt goed is I guess

    [ bericht aangepast op 21 maart 2015 - 16:56 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Retrouvailles schreef:
    Ik moet mijn skills bijschaven, vreselijk dit. :'D Hij heeft laatst trouwens wat dip-dyes laten zetten, wist je dat al? ^^


    Hahaha zijn hoofd is zo groot dat hij geen zwanger meer lijkt 8D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Wolfstar schreef:


    Tried something c:
    Hoewel de tekst niet echt goed is I guess


    Ik vind hem op zich wel mooi, maar ik wil echt niet dat haar hoofd erop staat omdat ze totaal niet op de hoofdrolspeler lijkt haha.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Cynefin schreef:
    Euhhh :')


    Ik vind het alleen een beetje jammer dat hij zwartwit is.^^
    Al mag hij wel donker, maar een beetje kleur had ik wel leuk gevonden. En eh, ik ben alleen niet zo weg van de lettertypes. ;x
    Althans, die van de titel vind ik nog wel mooi, maar hij mag wel wat ... dikker. Leesbaarder. :'P

    [ bericht aangepast op 21 maart 2015 - 17:01 ]


    Every villain is a hero in his own mind.