DeIevingne schreef:
(...) Het is meestal twee o's, sws als het de betekenis ook heeft volgens mij. Eigenlijk heb ik geen idee, ik weet het gewoon zonder erover na te hoeven denken. Volgens mij is ook met twee o's, en naar met eentje.
En ik ben echt het enige persoon dat Aria niet zo mag I guess...
Op één of andere manier klinken er twee zo onnatuurlijk in mijn ogen.
BUT HOE KAN JE ARIA NIET MOGEN. ARIA IS AMAZING.
DeIevingne schreef:
(...) Het is meestal twee o's, sws als het de betekenis ook heeft volgens mij. Eigenlijk heb ik geen idee, ik weet het gewoon zonder erover na te hoeven denken. Volgens mij is ook met twee o's, en naar met eentje.
En ik ben echt het enige persoon dat Aria niet zo mag I guess...
Ik vind Aria vooral nogal dom :c
you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman
Op één of andere manier klinken er twee zo onnatuurlijk in mijn ogen.
BUT HOE KAN JE ARIA NIET MOGEN. ARIA IS AMAZING.
Bij mij juist andersom ^^
I dunno. Sommige mensen denken dat zij A is, maar dat nooit. Neva. Maar ikweenie, not my kind of person I guess. Hanna's opmerkingen zijn gewoon geniaal en Emily's persoonlijkheid
DeIevingne schreef:
(...) Als ik bij mijn bovenste topics geen spamtopic zie staan, weet ik automatisch dat er een nieuwe is ^^
Dit is ook mijn manier. Haha. Maar meestal ben ik wel bij het einde van het topic. Ik heb echt geen sociaal leven dus ik ben hier best wel vaak zoals jullie miss hebben gemerkt.
Dit is ook mijn manier. Haha. Maar meestal ben ik wel bij het einde van het topic. Ik heb echt geen sociaal leven dus ik ben hier best wel vaak zoals jullie miss hebben gemerkt.
Ik was er vroeger meer :c. Ik ben er soms juist altijd op de juiste momenten, en soms weer niet.