• Ik ben bezig met een short story voor een Harry Potter verhaal. De titel is nog niet helemaal zeker, voorlopig het 'dementor expert' en is het gebaseerd op dit plaatje:



    De sfeer is dan ook een beetje donker/grimmig.

    Ik wil graag deze plaatjes door elkaar geblend:

    Deze http://data2.whicdn.com/images/17706644/large.jpg
    of deze http://data1.whicdn.com/images/165641433/large.jpg
    en deze http://data2.whicdn.com/images/157889351/large.jpg

    Verder zou ik graag, als dit kan, een beetje het 'bevroren' effect hebben aan de rand, zoals de ramen bevriezen in de film als de dementors arriveren.

    Ik wil degene die hem maakt graag 5 credits geven voor de moeite.c=

    [ bericht aangepast op 19 maart 2015 - 19:12 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Oh god, sommige beginnen me het lastig te maken hier.='D


    You were born original, don't die as a copy.

    Vind je de mijne ok (:?


    I just caught the wave in your eyes

    Cynefin schreef:
    Vind je de mijne ok (:?


    Ja de jouwe vind ik mooi!(: Ik vraag me alleen af wat dat rechts boven is zeg maar?='D En wellicht het lettertype iets lichter zodat de titel iets meer opvalt?=3
    Ik wil nog even kijken of PaulWesley die verandering kan doorvoeren die ik graag wil en dan denk ik dat ik ga kiezen.(:

    [ bericht aangepast op 21 maart 2015 - 20:19 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Das een deel van de Dementor hand foto:
    [url]

    [/url]

    See^^?

    Ik zal dat nog proberen aan te passen alleen kan dat heel miss morgen en anders ergens deze week als het me lukt ...


    I just caught the wave in your eyes

    Cynefin schreef:
    Das een deel van de Dementor hand foto:
    [url]

    [/url]

    See^^?

    Ik zal dat nog proberen aan te passen alleen kan dat heel miss morgen en anders ergens deze week als het me lukt ...


    Oh ja nu ik goed kijk zie ik het al.(: Ik bedoelde het lege gedeelte naast de hand, maar dat is ook een deel van die hand foto.c=
    Ik vind je cover echt mooi, dus ik ben wel bereid te wachten tot iedereen klaar is voor ik eentje kies. Daarbij wil ik hem niet online zetten voor de story bijna af is.='D


    You were born original, don't die as a copy.

    Dankjewel ^^


    I just caught the wave in your eyes

    Cynefin schreef:
    Dankjewel ^^


    Graag gedaan you talented young lady.(;


    You were born original, don't die as a copy.

    Cynefin schreef:
    Dankjewel ^^


    Don't forget.='D


    You were born original, don't die as a copy.

    Sorry, haha, maar ik ben pas om 19:00 thuisgekomen en moest toen nog leren D: ik zal t echt zo snel mogelijk doen, hoop t binnen 5 dagen te doen. Echt excuse me!


    I just caught the wave in your eyes

    Cynefin schreef:
    Sorry, haha, maar ik ben pas om 19:00 thuisgekomen en moest toen nog leren D: ik zal t echt zo snel mogelijk doen, hoop t binnen 5 dagen te doen. Echt excuse me!


    Maakt niet uit hoor, zolang je het maar niet vergeet.='D Dat meende ik serieus want ik heb co's die zo verstrooid zijn dat ik ze elk half uur kan vragen om te schrijven en dan zijn ze alweer vergeten dat ik het al een keer gevraagd heb....bij wijzen van spreken dan.x) Ik ga het toch nog niet online zetten, ik wil het eerst af hebben.=3


    You were born original, don't die as a copy.


    Hij is aanklikbaar
    Ik hoop dat dit is wat je bedoelde en dat hij zo beter is!

    [ bericht aangepast op 23 maart 2015 - 16:44 ]


    Life is a beautiful struggle

    Het is dat je al zulke mooie hebt waar ik nooit overheen kom (en dat je hebt aangegeven bijna te kiezen) anders zou ik ook wel een poging willen wagen


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    De tekst is als het goed is lichter



    +de ene foto ietsie groter

    [ bericht aangepast op 25 maart 2015 - 18:55 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Tartle schreef:
    De tekst is als het goed is lichter



    +de ene foto ietsie groter



    Ik vond die van Vedere ook erg mooi, maar ik denk dat ik deze gebruik omdat deze ook een betere grote heeft.(: Bedankt!


    You were born original, don't die as a copy.

    xBooBear schreef:
    Het is dat je al zulke mooie hebt waar ik nooit overheen kom (en dat je hebt aangegeven bijna te kiezen) anders zou ik ook wel een poging willen wagen


    Oooh, dit had ik niet gezien. Sorry boo.='D


    You were born original, don't die as a copy.