• Twee Amsterdamse dienders vonden op straat een mobiele telefoon, maakten er een selfie mee en plaatsten die op de Facebookpagina van de eigenaar. Die kan de telefoon ophalen op Centraal Station, laten de vrolijke politieagentes weten.

    "Hoi, wij hebben jouw mobiel gevonden op straat en deze veilig gesteld op het politiebureau van het Centraal Station te Amsterdam. Kom je deze ophalen? Je kan ons altijd bellen op je eigen nummer. Met vriendelijke groet, de politie", zeggen de agentes met een knipoog op de Facebook-pagina van de eigenaar. 

    De 'sexy-uniform-selfie' krijgt veel likes en reacties, waarin niet alleen de behulpzame actie, maar ook het uiterlijk van de agentes op complimenten kan rekenen. "Heb je ook het nummer van deze knappe dienders nu?", vraagt een reageerder. Of: "Zo die zijn leuk!", "Kunnen we nog een foto zonder pet krijgen?" en "Gebak staat klaar. Komen jullie deze ook even ophalen?" 

    Bron: rtlnieuws
    ===============================
    Haha, ik vind dit best wel grappig eigenlijk, ook wel een leuke actie van die agentes.(:

    Groetjes,
    Debbaut


    Queer zijn is gewoon alles

    Hah, zoiets vind ik nu leuk om te horen. :d


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Marrish schreef:
    Hah, zoiets vind ik nu leuk om te horen. :d


    I'm your little ray of pitch black.

    Haha wat een leuke en goede actie van die agenten (:
    Die reacties op die foto zijn ook wel grappig, hahah.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hahaha, leuke actie, leuke foto(;


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Dit is wel leuk :) heeft de eigenaar ook zijn mobieltje weer terug


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Padeladelalala schreef:
    Haha wat een leuke en goede actie van die agenten (:
    Die reacties op die foto zijn ook wel grappig, hahah.


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Oh lol. Die krijgen sjans :')


    "If you're going through hell, keep going." † Winston Churchill.

    Ik had het gezien. Superleuke actie van hen.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Lekker een spontane actie!


    Pretty is just a pretty word.

    Mulleroni schreef:
    Lekker een spontane actie!


    26 - 02 - '16

    Om heel eerlijk te zijn vind ik het zowel onprofessioneel van de agentes als jammer dat twee mooie politievrouwen gelijk 'sexy-uniform'-meisjes zijn.


    i put the fun in funeral

    Overkill schreef:
    Om heel eerlijk te zijn vind ik het zowel onprofessioneel van de agentes als jammer dat twee mooie politievrouwen gelijk 'sexy-uniform'-meisjes zijn.


    Eens met beide, maar voornamelijk het tweede.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Grappig. Maar haat selfies.

    Overkill schreef:
    Om heel eerlijk te zijn vind ik het zowel onprofessioneel van de agentes als jammer dat twee mooie politievrouwen gelijk 'sexy-uniform'-meisjes zijn.

    Had ik niet meteen aan gedacht, maar ben het er wel mee eens.


    Ik wil een tuin vol egels

    Ik heb zo'n hekel aan 't woord selfie gekregen :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Goed dat ze het mobiel terug geven. Elk ander normaal mens zou dat ook doen, tho.

    Maar ze geven wel een slechte voorbeeld wat "privacy" betrefd. En het is best hopeloos dat twee vrouwelijke agentie die overigens wel mooi zijn, meteen als sexy worden bestempeld. Het laat hun als "minder" klinken. Grote kans dat ze niet serieus worden genomen als agenten. Maar goed daar gaat het nu niet over.

    [ bericht aangepast op 15 maart 2015 - 5:41 ]


    -