• Twee Amsterdamse dienders vonden op straat een mobiele telefoon, maakten er een selfie mee en plaatsten die op de Facebookpagina van de eigenaar. Die kan de telefoon ophalen op Centraal Station, laten de vrolijke politieagentes weten.

    "Hoi, wij hebben jouw mobiel gevonden op straat en deze veilig gesteld op het politiebureau van het Centraal Station te Amsterdam. Kom je deze ophalen? Je kan ons altijd bellen op je eigen nummer. Met vriendelijke groet, de politie", zeggen de agentes met een knipoog op de Facebook-pagina van de eigenaar. 

    De 'sexy-uniform-selfie' krijgt veel likes en reacties, waarin niet alleen de behulpzame actie, maar ook het uiterlijk van de agentes op complimenten kan rekenen. "Heb je ook het nummer van deze knappe dienders nu?", vraagt een reageerder. Of: "Zo die zijn leuk!", "Kunnen we nog een foto zonder pet krijgen?" en "Gebak staat klaar. Komen jullie deze ook even ophalen?" 

    Bron: rtlnieuws
    ===============================
    Haha, ik vind dit best wel grappig eigenlijk, ook wel een leuke actie van die agentes.(:

    Groetjes,
    Debbaut


    Queer zijn is gewoon alles

    Overkill schreef:
    Om heel eerlijk te zijn vind ik het zowel onprofessioneel van de agentes als jammer dat twee mooie politievrouwen gelijk 'sexy-uniform'-meisjes zijn.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik vind het eigenlijk een beetje vreemd dat ze het gedaan hebben qua schending van de privacy. Maar aan de andere kant was het een hele snelle manier om de eigenaar terug te vinden.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Overkill schreef:
    Om heel eerlijk te zijn vind ik het zowel onprofessioneel van de agentes als jammer dat twee mooie politievrouwen gelijk 'sexy-uniform'-meisjes zijn.


    wat was dit ookalweer

    Avarosa schreef:
    Ik vind het eigenlijk een beetje vreemd dat ze het gedaan hebben qua schending van de privacy. Maar aan de andere kant was het een hele snelle manier om de eigenaar terug te vinden.


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    Ik vind het echt een belachelijk idee. Ze gebruiken dus zomaar iemands telefoon en posten ermee op Facebook.
    Belachelijk! Als dit bij mij zou gebeuren zou ik het niet waarderen.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Recidivism schreef:
    Ik vind het echt een belachelijk idee. Ze gebruiken dus zomaar iemands telefoon en posten ermee op Facebook.
    Belachelijk! Als dit bij mij zou gebeuren zou ik het niet waarderen.


    Ook mee eens.
    Ik zou er een beetje van balen als iemand op mijn mobiel gaat zonder dat ik er iets van weet. Damn, arme ogen van tere zielen.


    wat was dit ookalweer

    Recidivism schreef:
    Ik vind het echt een belachelijk idee. Ze gebruiken dus zomaar iemands telefoon en posten ermee op Facebook.
    Belachelijk! Als dit bij mij zou gebeuren zou ik het niet waarderen.


    Net alsof ze er meer zouden mee doen dan dat, want dan zouden ze serieus in de problemen raken (waar ze nu overigens ook kans op hebben). Maar ik vind het erg leuk van hen, haha!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    En ik die dacht dat de meeste burgers juist wilden dat agenten menselijker waren.(krul)

    Wat heb je liever: deze leuke attentie waarin je op een vrolijke manier op de hoogte gesteld wordt, of een zakelijk formeel telefoontje waarin je wordt opgeroepen onmiddellijk naar het bureau te komen.

    Ik zeg dit overigens niet omdat ik de dames hot(wat ik sowieso er wat over vind dat mensen daar meteen naar kijken.) vind, van twee oude venten zou ik dit evenveel appreciëren.:'D

    [ bericht aangepast op 16 maart 2015 - 19:51 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    En ik die dacht dat de meeste burgers juist wilden dat agenten menselijker waren.(krul)

    Wat heb je liever: deze leuke attentie waarin je op een vrolijke manier op de hoogte gesteld wordt, of een zakelijk formeel telefoontje waarin je wordt opgeroepen onmiddellijk naar het bureau te komen.

    Ik zeg dit overigens niet omdat ik de dames hot(wat ik sowieso er wat over vind dat mensen daar meteen naar kijken.) vind, van twee oude venten zou ik dit evenveel appreciëren.:'D


    Dat was dus exact mijn gedacht. Er wordt altijd zo negatief gedaan over de politie en hoe stijf ze doen (al snap ik ook niet waarom bepaalde agenten je al arrogant vinden als je ook maar één iets zegt, maar oké) en als er dan eens zoiets in het nieuws komt, moeten ze stijf doen. Zo kun je door blijven gaan.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried