• Hallo allemaal,

    ik zat zojuist op facebook en aangezien ik zelf diabeet ben (Wat velen hier niet zullen weten) volg ik de diabetes fonds pagina en daar kwam een interessant bericht voorbij.

    Het is namelijk van 12 maart tot 21 maart de '10 daagse fundrunnercup'. Dit houd in dat je tien dagen lang geld kan inzamelen met jou sportieve activiteiten!(: Als je dan toch al (met de hond) gaat wandelen, gaat hardlopen, fietsen, schaatsen, skeeleren, rolstoelsporten, roeien, zeilen of golfen, dan kun je daar toch net zo goed meteen andere mee helpen toch?(:

    Het enigste wat je hoeft te doen is de app "Fundrunner' downloaden op je mobiel, je aanmelden met email of facebook en vervolgens als je een activiteit gaat doen dan kies je een goed doel dat je wilt steunen (waaronder dus ook het diabetes fonds (: ), daarna de activiteit die je gaat doen en dan kun je een mogelijke sponsor aanklikken. Deze sponsoren geven meestal maximaal 2.50 - 3.00 per activiteit en je krijgt voor elke activiteit een bepaald bedrag per kilometer, het kost jou zelf helemaal niks!(:

    Ik dacht: met dit mooie lente weer wat er (in opkomst) is zullen er ook op quizlet vast genoeg mensen zijn die actief gaan zijn. Ik zou er dus erg blij van worden als jullie hier ook aan mee willen doen.(: Natuurlijk zou ik het persoonlijk leuk vinden als mensen het diabets fonds willen steunen, maar er zijn genoeg andere goede doelen die naar mijn mening zeker ook de moeite waard zijn!(:

    Meer weten? Dit is de site: http://fundrunner.nl/

    [ bericht aangepast op 13 maart 2015 - 15:15 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik vind dit een mooi idee, en zou zeker mee willen doen (als ik toch al die 8 km naar school heen fiets en ook weer terug moet fietsen), maar ik vind het wel jammer dat je per sé internet nodig hebt wanneer je start en stopt. Op school heb ik namelijk geen internet, dus dan zou dat niet meetellen voor het goede doel (als ik het goed begrijp).

    Nou ja, ik download de app wel en dan loop ik wel even een extra blokje om ofzo, nu skaten niet gaat.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    Ik vind dit een mooi idee, en zou zeker mee willen doen (als ik toch al die 8 km naar school heen fiets en ook weer terug moet fietsen), maar ik vind het wel jammer dat je per sé internet nodig hebt wanneer je start en stopt. Op school heb ik namelijk geen internet, dus dan zou dat niet meetellen voor het goede doel (als ik het goed begrijp).

    Nou ja, ik download de app wel en dan loop ik wel even een extra blokje om ofzo, nu skaten niet gaat.


    Ja ik kwam er net ook pas achter dat je internet nodig hebt. Dat is natuurlijk best wel een bummer ja, zeker omdat niet iedereen een abonnement met internet op zijn of haar mobiel heeft.^^ Ik weet ook niet precies hoe het in elkaar steekt, maar hij gebruikt bij mij als ik hem aan zet de gps, dus dan zou je verwachten dat je geen internet nodig hebt, maar goed. Ik ga het gewoon eens een keer uitproberen.='D


    You were born original, don't die as a copy.

    Super gaaf! Ik denk dat ik ook wat leuks ga doen ervoor. ;3 Wat hardlopen, fietsen of skaten.


    Your make-up is terrible

    Pratchett schreef:
    Super gaaf! Ik denk dat ik ook wat leuks ga doen ervoor. ;3 Wat hardlopen, fietsen of skaten.


    Yay Nikki, thanks!=3 Ik dacht wel dat dit aan jou goed besteed was.c=


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Yay Nikki, thanks!=3 Ik dacht wel dat dit aan jou goed besteed was.c=


    Jaaa! Ik zal voor jou het Diabetes fonds kiezen. :3


    Your make-up is terrible

    Pratchett schreef:
    (...)

    Jaaa! Ik zal voor jou het Diabetes fonds kiezen. :3


    Nawh, thanks.<3 *Hug* Dat vind ik echt heel lief.(flower)


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik hoorde er laatst iets over op de radio. Ik ga hem denk ik wel downloaden.

    Edit: hij kan niet op mijn telefoon. Stom ding ook.

    [ bericht aangepast op 13 maart 2015 - 16:57 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Blackthorn schreef:
    Ik hoorde er laatst iets over op de radio. Ik ga hem denk ik wel downloaden.

    Edit: hij kan niet op mijn telefoon. Stom ding ook.


    Awh, dat is wel jammer ja!


    You were born original, don't die as a copy.

    Nog meer gegadigden?=3


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik ga hem ook downloaden als ik thuis ben, maar je kan hiermee toch makkelijk 'valsspelen'?

    [ bericht aangepast op 14 maart 2015 - 15:35 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik ga m wel downloaden als ik naar school ga. 20km per dag, there we go.


    wat was dit ookalweer

    Fereale schreef:
    Ik ga hem ook downloaden als ik thuis ben, maar je kan hiermee toch makkelijk 'valsspelen'?


    Bedankt.(: Nou nee, want hij gebruikt je gps locatie.^^

    [ bericht aangepast op 14 maart 2015 - 15:44 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    LiamJamesPayne schreef:
    Ik ga m wel downloaden als ik naar school ga. 20km per dag, there we go.


    Yuss.(: Fiets je 10 heen en 10 terug? Je kunt vaak maar maximaal 3.00 euro per keer ophalen (dan krijg je 0.35 cent per kilometer dus dan zou je voor 10km 3.50 krijgen, maar je krijgt dan dus maar maximaal 3.00), dus dat is wel jammer, maar alle beetje helpen!(:


    You were born original, don't die as a copy.

    Mijn eerste activiteit gedaan voor fundrunner: Ik heb €1,18 verdiend voor Diabetes Fonds door 2,35 km te wandelen. (:
    Ik heb het deze week druk met mijn school examens, maar ik kwam er achter dat je (volgens mij) ook door het jaar heen kan fundrunnen! Ideaal dus.(:


    You were born original, don't die as a copy.