Hallo allemaal,
ik zat zojuist op facebook en aangezien ik zelf diabeet ben (Wat velen hier niet zullen weten) volg ik de diabetes fonds pagina en daar kwam een interessant bericht voorbij.
Het is namelijk van 12 maart tot 21 maart de '10 daagse fundrunnercup'. Dit houd in dat je tien dagen lang geld kan inzamelen met jou sportieve activiteiten!(: Als je dan toch al (met de hond) gaat wandelen, gaat hardlopen, fietsen, schaatsen, skeeleren, rolstoelsporten, roeien, zeilen of golfen, dan kun je daar toch net zo goed meteen andere mee helpen toch?(:
Het enigste wat je hoeft te doen is de app "Fundrunner' downloaden op je mobiel, je aanmelden met email of facebook en vervolgens als je een activiteit gaat doen dan kies je een goed doel dat je wilt steunen (waaronder dus ook het diabetes fonds (: ), daarna de activiteit die je gaat doen en dan kun je een mogelijke sponsor aanklikken. Deze sponsoren geven meestal maximaal 2.50 - 3.00 per activiteit en je krijgt voor elke activiteit een bepaald bedrag per kilometer, het kost jou zelf helemaal niks!(:
Ik dacht: met dit mooie lente weer wat er (in opkomst) is zullen er ook op quizlet vast genoeg mensen zijn die actief gaan zijn. Ik zou er dus erg blij van worden als jullie hier ook aan mee willen doen.(: Natuurlijk zou ik het persoonlijk leuk vinden als mensen het diabets fonds willen steunen, maar er zijn genoeg andere goede doelen die naar mijn mening zeker ook de moeite waard zijn!(:
Meer weten? Dit is de site: http://fundrunner.nl/
[ bericht aangepast op 13 maart 2015 - 15:15 ]
You were born original, don't die as a copy.