Hoi, toevallig strandde ik op iets op het internet en dat trok mijn aandacht namelijk wel. Ik heb wel ervaring met het feit dat dingen zo nu en dan op onverklaarbare wijze verplaatsen of verdwijnen en nooit meer terugkomen, of dat dingen als deurklinken ineens omhoog bewegen (mijn deurklink kan naar boven en naar beneden) terwijl ik alleen thuis ben. Een paar keer werd ik wakker en zag ik dat iemand naar me keek vanuit een hoekje van mijn kamer en daar zat te wachten tot ik wakker zou worden, dat soort dingen(na een seconde of 10waren we weer weg) Wat ik somehow best een fijne gedachte vond, want het voelde als bescherming en ik heb nooit slechte ervaringen gehad hiermee. Over nachtmerries ga ik maar niet beginnen haha daar kan ik een boek over schrijven, maar als je toch kijkt waar mensen allemaal in geloven vandaag de dag valt mijn mond echt open. Eindeloze lulverhalen waarin dingen gebeuren die gewoon ECHT niet kunnen, ja oké wie ben ik om te zeggen wat wel en niet mogelijk is natuurlijk, maar wanneer iemand schrijft dat ze een groot zwart grommend monster voor haar zag en gillend wegrende, trek ik toch mijn twijfels. Dit is echter nog niet alles, de reacties die mensen plaatsen. Dingen als met bepaalde kruiden door het huis gaan ect. Of dat ze stukken uit de bijbel gaan quoten over demonen, kom op zeg. Ik ben nooit bang geweest voor de dingen die zo nu en dan gebeuren en ik ga niet mijn tijd verspillen aan van die treurige rituelen, mochten het geesten of demonen zijn laat ze lekker die zoeken ook gewoon een lekker plekje om te kunnen wonen of rondspoken of hoe je dat wil noemen. Maar om nu te komen tot de aard an dit topic; hoe denken jullie hierover? Menen de mensen op deze forums dat nou serieus of is de helft van de mensen gewoon labiel en wil de rest hen graag zieken? Ik vond het wel een leuk discussiepunt, ik vraag me dit echt af. (Mocht je het vragen, ja ik heb wel eens glaasje gedraaid, in mijn huis, "alleen" omdat mijn vrienden niet wilden en ja het werkt inderdaad maar als je gewoon vriendelijk blijft gebeurt er niets ergs. Toch geloof ik daar ook niet volledig in want het voelt niet alsof je je eigen hand beweegt, maar het gebeurt wel...)
I can only live without writing, if I'm living in the world I write about