• Lizor!
    Ik heb mijn naam officieel veranderd nadat ik ongeveer 2.5 jaar Lizor als username gehad heb. Ik stel je graag voor aan:
    Wolfstar


    Because I ship them...
    Het is de shipnaam voor Sirius Black en Remus Lupin, btw
    De kans is trouwens groot dat er over een maand een topic komt met "Lizor is back" want ik mis het nu al haha


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 6 maart 2015 - 13:10 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

    (no_chears)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HalfBloodPrince schreef:
    NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

    (no_chears)

    Nou wat een enthousiasme hahah


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Veel plezier ermee. :Y)

    En ik heb je topic in een beter subforum gezet. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Veel plezier ermee. :Y)

    En ik heb je topic in een beter subforum gezet. ^^

    Thanks en ik wist niet zeker waar het thuis hoorde haha


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Waarom heet die ship eigenlijk Wolfstar? Ik bedoel, ik begrijp het eerste gedeelte, maar het tweede?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    AsamiSato schreef:
    Waarom heet die ship eigenlijk Wolfstar? Ik bedoel, ik begrijp het eerste gedeelte, maar het tweede?

    Ik heb gegoogeld, maar ik ben niet veel wijzer geworden :') Hetzelfde geld overigens voor Starbucks


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Zweinstein schreef:
    Damn, dat wordt wennen. But I like it!


    16 - 09 - '17

    Wolfstar schreef:
    (...)
    Ik heb gegoogeld, maar ik ben niet veel wijzer geworden :') Hetzelfde geld overigens voor Starbucks


    Starbucks zal ik nooit als ship zien, maar als gezellige zaak waar je koffie kan halen. Punt :W
    Ik krijg de kriebels van al die shipnamen


    26 - 02 - '16

    AsamiSato schreef:
    Waarom heet die ship eigenlijk Wolfstar? Ik bedoel, ik begrijp het eerste gedeelte, maar het tweede?


    Er is een ster die Sirius heet, daarom het -star gedeelte. :Y)
    Het heeft mij ook een hele tijd gekost tot ik dat doorhad, haha. Een mix van hun namen zou logischer zijn geweest, maar lang geleden was het de gewoonte binnen het HP fandom om alle ships wat creatievere namen te geven en bij Sirius/Remus is dat heel erg blijven hangen, om een of andere reden.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Er is een ster die Sirius heet, daarom het -star gedeelte. :Y)
    Het heeft mij ook een hele tijd gekost tot ik dat doorhad, haha. Een mix van hun namen zou logischer zijn geweest, maar lang geleden was het de gewoonte binnen het HP fandom om alle ships wat creatievere namen te geven en bij Sirius/Remus is dat heel erg blijven hangen, om een of andere reden.

    Whut.... natuurlijk dat is super logisch hahah en Orion is ook een ster - zijn tweede naam. I feel stupid now hehe.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Wolfstar schreef:
    (...)
    Ik heb gegoogeld, maar ik ben niet veel wijzer geworden :') Hetzelfde geld overigens voor Starbucks


    Bij Starbucks weet ik nooit zeker over wie mensen het nou hebben, want het wordt volgens mij voor tenminste drie ships gebruikt, en dan is er ook nog die koffie. :'D

    Maar bij Steve/Bucky komen de stars van Steve met de patriottische ster op z'n schild (en de ster op Bucky's arm nu, I guess) en het hele Starspangled Man with a Plan liedje. Bucks lijkt me wel logisch, ghehe. Tenzij je een ander ship bedoelde? Daarom vind ik dit dus geen handige shipnaam. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wolfstar schreef:
    (...)
    Whut.... natuurlijk dat is super logisch hahah en Orion is ook een ster - zijn tweede naam. I feel stupid now hehe.


    Haha, volgens mij hebben de meeste mensen dit pas heel laat door. Op een of andere manier ligt het heel erg voor de hand, maar is het toch nooit meteen duidelijk. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Bij Starbucks weet ik nooit zeker over wie mensen het nou hebben, want het wordt volgens mij voor tenminste drie ships gebruikt, en dan is er ook nog die koffie. :'D

    Maar bij Steve/Bucky komen de stars van Steve met de patriottische ster op z'n schild (en de ster op Bucky's arm nu, I guess) en het hele Starspangled Man with a Plan liedje. Bucks lijkt me wel logisch, ghehe. Tenzij je een ander ship bedoelde? Daarom vind ik dit dus geen handige shipnaam. (krul)

    Ja maar Starbucks is de shipname van James en Sirius, bij Bucky en Steve zou het idd wel logisch geweest zijn


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Wolfstar schreef:
    (...)
    Ja maar Starbucks is de shipname van James en Sirius, bij Bucky en Steve zou het idd wel logisch geweest zijn


    Nou ja, ik heb het gehoord voor Stucky, James/Sirius inderdaad, en iets binnen het One Direction fandom, dus ik ben altijd in de war. :'D

    Buck is trouwens een ander woord voor een stag, James' animagus vorm, geloof ik. En de ster komt weer van Sirius, natuurlijk. Volgens mij willen mensen gewoon heel graag Starbucks als shipnaam, haha.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Nou ja, ik heb het gehoord voor Stucky, James/Sirius inderdaad, en iets binnen het One Direction fandom, dus ik ben altijd in de war. :'D

    Buck is trouwens een ander woord voor een stag, James' animagus vorm, geloof ik. En de ster komt weer van Sirius, natuurlijk. Volgens mij willen mensen gewoon heel graag Starbucks als shipnaam, haha.

    Hahah dan zou het inderdaad wel logisch zijn en I like the name, ik vind het alleen wel een beetje verwarrend idd haha


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.