• Omdat ik het eens hoognodig vind. :Y)



    Inwoners van scoutsland en gidsenrijk:

    Scouts:

    x IrishNialler | 17 | Leiding | x

    Waterscouts:

    x Cissy | x | Zeeverkenner | x

    Gidsen:

    x Dotan | 15 | Gids | Gibbon
    x LakeTown | 15 | Explorer | x


    x Naam (niet verplicht)
    x Leeftijd (niet verplicht)
    x Tak (niet verplicht)
    x Adjectief + Totem (indien verdient + niet verplicht)


    Totems

    Enkele belangrijke data 2015:
    x Wereldscoutsjamboree 28 juli - 8 augustus
    x Dag van de jeugdbeweging vrijdag 23 oktober

    [ bericht aangepast op 11 maart 2015 - 13:01 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Turing schreef:
    (...)

    Wauw. Wat spannend. ^^
    Dit klinkt als kampdoop, super eng voor alle jonge kinderen die bijna aan de beurt zijn


    Als je het verklapt, verlies je jouw totem. :S als je erachter komt op een "illegale" manier, mag je nooit een totem krijgen. Ze zijn er erg streng op.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    ahhaha wel vet. heb je wel voor iedereen een andere, of per groepje of iedereen dezelfde dat je het daarom niet mag zeggen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Dotan schreef:
    (...)

    Als je het verklapt, verlies je jouw totem. :S als je erachter komt op een "illegale" manier, mag je nooit een totem krijgen. Ze zijn er erg streng op.



    Eh... wij doen toch niet aan totems, dus dat is niet echt van toepassing op ons haha :'D

    Ik snap je vraag niet. ö

    Nee, maar ik zie niet in dat iemand het dan zou verklappen. Aangezien je nog steeds je totem kan verliezen. c:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Turing schreef:
    Belleeee jij zit ook op scouting? Awesome :Y)


    Jaaaah! Wist je dat nog niet? O_O Waarom zou ik anders eventueel meegesleurd kunnen worden naar IJsberen? x'D


    Stenenlikker

    Dotan schreef:
    Ik snap je vraag niet. ö

    Nee, maar ik zie niet in dat iemand het dan zou verklappen. Aangezien je nog steeds je totem kan verliezen. c:
    Nou dat ritueel voor je je Totem krijgt. Is het grote ritueel verschillend per persoon omdat je dan een andere opdracht moet doen die bij je dier past. Of gaat dat per groepje, dus het groepje van bv. vier mensen die hun Totem krijgt moeten een opdracht uitvoeren, of is dat altijd al hetzelfde geweest dus jij hebt het zelfde als iemand die morgen zijn totem krijgt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Wat zijn totems xD


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    IrishNialler schreef:
    (...) Nou dat ritueel voor je je Totem krijgt. Is het grote ritueel verschillend per persoon omdat je dan een andere opdracht moet doen die bij je dier past. Of gaat dat per groepje, dus het groepje van bv. vier mensen die hun Totem krijgt moeten een opdracht uitvoeren, of is dat altijd al hetzelfde geweest dus jij hebt het zelfde als iemand die morgen zijn totem krijgt


    Hangt van je scoutsgroep af.

    Een totem is een diernnaam die je krijgt toegedient, het dier dat er aan vasthangt, in mijn geval bijvoorbeeld: Gibbon, heeft dezelfde eigenschappen als ik.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Yay! Scouting ^^
    x Naam: Nori
    x Leeftijd: 13
    x Tak: Scouts (bij ons is dat van 11 tot 14 :Y) )

    Zijn er nog meer PL's hier?


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Sivir schreef:
    Yay! Scouting ^^
    x Naam: Nori
    x Leeftijd: 13
    x Tak: Scouts (bij ons is dat van 11 tot 14 :Y) )

    Zijn er nog meer PL's hier?


    In mijn laatste twee jaar bij de padvindsters was ik Pl ;')

    [ bericht aangepast op 4 maart 2015 - 21:03 ]


    Stenenlikker

    Benor schreef:
    (...)

    Jaaaah! Wist je dat nog niet? O_O Waarom zou ik anders eventueel meegesleurd kunnen worden naar IJsberen? x'D



    Ups, dat was ik alweer vergeten ^^ Help me even opfrissen, WAAROM BEN JE NIET GEKOMEN? :|

    Turing schreef:
    (...)


    Ups, dat was ik alweer vergeten ^^ Help me even opfrissen, WAAROM BEN JE NIET GEKOMEN? :|


    Omdat onze groep sowieso niet gaat, maar mn vriendinnen wilden wel naar het feest. Ik ben alleen niet zo'n feestbeest en ken daar verder niemand (mn vriendinnen wel), dusja, dan blijf ik maar lekker thuis ^^


    Stenenlikker

    Turing is weer LakeTown :3

    Ik wil er ook wel bij:
    Naam: Alina
    Leeftijd: 14
    Tak: Eerste jaar giver (gids+verkenner)


    <3