• "In some way, I love being bored during class. It's my way to lose myself in my own reality."




    Hierboven ziet u een plaatje van Steve Rogers aka Captain America. Hij huilt omdat hij zijn beste vriend is verloren.

    Veel mensen zeggen dat ik geobsedeerd ben met dit personage, en dus ook Chris Evans.
    De waarheid is, is dat ik dit personage gewoon geweldig vind. Want tijdens de Tweede Wereldoorlog was Steve Rogers niet meer dan een klein, iel mannetje, met een goed hart. Hij werd gerekruteerd voor een geheim project, en veranderde fysiek. Ik vind het fantastisch dat zijn hele attitude hetzelfde is gebleven, as I quote Doctor Erskine:

    "Whatever happens tomorrow you must promise me one thing. That you will stay who you are. Not a perfect soldier, but a good man."


    En dat bleef hij. Hij heeft (naar mijn smaak) niet alleen de looks, maar hij heeft voor mij ook een voorbeeldfunctie.

    Ik moest dit even kwijt. Bedankt voor het lezen.
    ~ Xantheve.


    You can always count on me if you're in trouble.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2015 - 0:55 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ameliorate schreef:
    (...)

    Oeh, goed plan. I vote yes.
    Hoe zullen we het noemen? Spamtopia?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ameliorate schreef:
    (...)

    But... But... We moeten dan wel echt kunnen trouwen. Officieel. Dan kunnen we een eigen programma krijgen op TLC.


    We move to Islamabad, worden allemaal vrouw van een iemand en we worden as famous as Astrid Bryan.


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Ameliorate schreef:
    (...)

    Dat is echt awesome!

    Veel plezier!

    Ik ga morgen zo ongeveer niets doen denk ik.
    Ik ga twee matchen spelen, hw maken (denk er net aan dat ik mijn rekenmachine niet mag vergeten een tekstje voor jullie schrijven en niksen


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Massacres schreef:
    (...) Hoe zullen we het noemen? Spamtopia?


    I like it.
    Ik wordt de dictator.


    She was always looking for more..

    Retrouvailles schreef:
    (...)

    We move to Islamabad, worden allemaal vrouw van een iemand en we worden as famous as Astrid Bryan.
    Liever niet Astrid Bryan :'D


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Retrouvailles schreef:
    (...)

    We move to Islamabad, worden allemaal vrouw van een iemand en we worden as famous as Astrid Bryan.


    Bestaat Islamabad? Het klinkt ergens wel heel cool.
    Geweldig plan. Mijn koffer is nog niet uitgepakt van vakantie, so ik ben er klaar voor.


    She was always looking for more..

    Ameliorate schreef:
    (...)

    I like it.
    Ik wordt de dictator.
    volgens mij ben ik getrouwd met jou dus me is okay with that


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Massacres schreef:
    (...) Liever niet Astrid Bryan :'D


    We worden haar niet (bespaar me dat), maar as famous as. Ze is super famous en wij gaan nog bekender zijn omdat we wij zijn.


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Massacres schreef:
    (...) Ik ga twee matchen spelen, hw maken (denk er net aan dat ik mijn rekenmachine niet mag vergeten een tekstje voor jullie schrijven en niksen


    Haha.
    And succes.


    She was always looking for more..

    Ameliorate schreef:
    (...)

    Bestaat Islamabad? Het klinkt ergens wel heel cool.
    Geweldig plan. Mijn koffer is nog niet uitgepakt van vakantie, so ik ben er klaar voor.
    Ik heb mijn koffer toevallig gister ingepakt omdat ik naar mijn grootouders moet.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ameliorate schreef:
    (...)

    Bestaat Islamabad? Het klinkt ergens wel heel cool.
    Geweldig plan. Mijn koffer is nog niet uitgepakt van vakantie, so ik ben er klaar voor.


    Hey is de hoofdstad van Pakistan. (:


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Massacres schreef:
    (...) volgens mij ben ik getrouwd met jou dus me is okay with that


    Mooi zo.
    Ik zie mezelf daar al helemaal staan, lekker zelf alles bepalen.


    She was always looking for more..

    Retrouvailles schreef:
    (...)

    We worden haar niet (bespaar me dat), maar as famous as. Ze is super famous en wij gaan nog bekender zijn omdat we wij zijn.
    das ook echt een schijtwijf


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ameliorate schreef:
    (...)

    Mooi zo.
    Ik zie mezelf daar al helemaal staan, lekker zelf alles bepalen.
    Gaan we donuts uitdelen aan onze onderdanen?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Retrouvailles schreef:
    (...)

    Hey is de hoofdstad van Pakistan. (:


    Owh. Ik ben niet echt goed met topo, echt totaal niet. Ik weet nog net waar Rotterdam ligt.
    But that's great. Als we allemaal door een raar toeval onze koffer al hebben ingepakt, kunnen we zo vertrekken.


    She was always looking for more..