• Nou ik ben dus een hele tijd niet actief geweest op Quizlet. En dat had allemaal redenen, school, vriendinnen, sport en ik had bijvoorbeeld ook helemaal geen inspiratie meer voor mijn verhalen, maar een tijdje geleden kwam ik weer online omdat ik weer vol inspiratie zat. En vandaag heb ik er dus ook echt iets mee gedaan, want ik had het de hele vakantie best druk, maar ik heb dus vandaag opeens zes hoofdstukken geschreven. ( Hoppaa die is binnen :Y) )

    Het is een fanfiction en het gaat over Zayn.

    Het begon er mee dat Zila's oom een tijdmachine had gebouwd. Zila vond dat dikke onzin maar wou hem toch proberen en tot haar grote verbazing werkte hij ook nog. Ze wou terug naar de tijd dat one direction nog niet bestond zodat ze Zayn Malik kon ontmoeten. Maar ze had er nooit bij nagedacht dat ze nu niet meer terug kon want de tijdmachine was in 2010 nog niet gebouwd, maar op een of andere manier maakt Zila dat niet zo veel uit dat komt vast wel goed dacht ze. En nu ze hier toch was kon ze net zo goed Zayn Malik gaan ontmoeten. Ze heeft aan bepaalde mensen de weg gevraagd en is bij zijn school gekomen. Ze kon natuurlijk niet zeggen dat ze Zila White was want die leefde al, alleen dan 4 jaar jonger. Zila zegt dus dat ze Zarah Brown heet en dat ze bij ene Zayn Malik in de klas zou moeten komen. De man bij het loket zei dat hij niets van haar af wist maar heeft haar uiteindelijk maar gewoon naar de klas gestuurd. Op een of andere manier loopt alles op rolletjes en gaat het helemaal goed. Maar wat nou als ze per ongeluk haar moeder tegen komt, of zichzelf tegen komt, waar moet ze slapen, hoe komt ze aan kleren, hoe kan zij nou al een iPhone 6 hebben en wat gaat Zayn wel niet van haar vinden als hij erachter komt dat ze eigenlijk uit de toekomst komt?
    Klik, voor de story.

    Het is nogal cliché but who cares?

    Maar omdat ik zo lang niet actief ben geweest zoek ik dus ook nieuwe verhalen om te lezen dus zet ze hier alsjeblieft neer!
    Ik houd van fanfiction, fantasie, thriller, horror en heus ook wel andere dingen dus kom maar op.
    Kusjes,

    Noah

    [ bericht aangepast op 26 feb 2015 - 23:46 ]


    I think you have to take me for me ~ Harry styles

    Wat fijn dat je weer terug bent c: Je story is niet echt mijn ding, maar ik weet niet wat je van Marvel vindt?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Massacres schreef:
    Wat fijn dat je weer terug bent c: Je story is niet echt mijn ding, maar ik weet niet wat je van Marvel vindt?


    Ja inderdaad! Dat kan natuurlijk, maar ik heb eerlijkgezegd nog nooit iets van Marvel gelezen dus ik heb eigenlijk geen idee...?


    I think you have to take me for me ~ Harry styles

    AmarePuella schreef:
    (...)

    Ja inderdaad! Dat kan natuurlijk, maar ik heb eerlijkgezegd nog nooit iets van Marvel gelezen dus ik heb eigenlijk geen idee...?
    Ik zou de comics ook graag lezen, maar dat ligt nu niet bepaald in mijn macht. De films misschien (;


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Massacres schreef:
    (...) Ik zou de comics ook graag lezen, maar dat ligt nu niet bepaald in mijn macht. De films misschien (;


    Ik heb de films ook nog nooit gezien, maar ik heb nog vakantie dus ik kan er wel een keer een proberen! :Y)


    I think you have to take me for me ~ Harry styles

    AmarePuella schreef:
    (...)

    Ik heb de films ook nog nooit gezien, maar ik heb nog vakantie dus ik kan er wel een keer een proberen! :Y)
    Ik raad eerst Captain America: The first Avenger aan ^^ dus als je klaar bent kom je maar mijn fb binnengestormd met wat je er van vond


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Massacres schreef:
    (...) Ik raad eerst Captain America: The first Avenger aan ^^ dus als je klaar bent kom je maar mijn fb binnengestormd met wat je er van vond


    Aahh leuk, dat zal ik zeker doen! ;3


    I think you have to take me for me ~ Harry styles

    Zwarte Dagen

    Wat voor fanfiction vind je trouwens leuk?


    16 - 09 - '17

    Reigns schreef:
    Zwarte Dagen

    Wat voor fanfiction vind je trouwens leuk?


    Haha nou hier komt het hoor: one direction, 5sos, harry potter, the vamps, lord of the rings. Meer kan ik zo snel niet op komen, maar waarschijnlijk zijn het er nog heel wat ;)


    I think you have to take me for me ~ Harry styles

    Nou, ik heb wel wat voor je, denk ik. (:

    Leviathan

    Nadat de vrome, vredelievende Maerwynn haar ouders aan de dood heeft moeten afstaan, staat haar lang vermiste broer opeens voor haar neus. Na al die jaren wil hij opeens de grote broer uithangen en vertrouwt hij haar zijn grootste geheim toe: hij is een zeerover.

    Hij neemt Maerwynn mee op avontuur, waar ze omringd wordt door mannen die alle mogelijke Godsgeboden overtreden. Tijdens haar reis komt ze angstaanjagende gevaren onder ogen, kost het haar de grootste moeite om haar onschuld te bewaren en verliest ze haar hart aan een man die niet bepaald godvrezend is… Lukt het haar om een weg te vinden tussen alle tegenstrijdige moralen of verliest ze zichzelf in een wereld van bloeddorst, hebzucht en wellust?


    So Far Away
    Met gebroken harten moeten Dis en Thorin zien te overleven in een meedogenloze, wrede wereld. Alles zijn ze kwijtgeraakt.
    Thorin heeft zijn grootvader, zwager en broertje zien sterven op het slagveld. Hij heeft zijn stad in as zien veranderen. Zijn vader is van de aardbodem verdwenen en een moordzuchtige ork jaagt op hem, vastbesloten hem en zijn zus uit te roeien.
    Dis heeft haar man moeten afstaan aan de dood en blijft met twee jonge kinderen achter. Vrienden en familieleden heeft ze niet die haar te hulp kunnen schieten, behalve Thorin.

    De twee slaan op de vlucht nadat de orks Moria hebben ingenomen en zoeken verwoed naar een nieuwe thuishaven. Ze belanden uiteindelijk in een prachtig oord, waar ze onverwacht onderdak krijgen aangeboden. Dis is blij dat ze haar kinderen een veilige haven kan bieden, maar ze kan haar terneergeslagen gedachten niet van zich afzetten, zeker niet wanneer Thorin haar achter laat om hun vader te zoeken. Ze wordt opnieuw verliefd op een man, de enige die ze vertrouwt, maar niet in haar wereld past, waar enkel ellende de boventoon voert. Dis staat voor een duivels dilemma, waarin ze moet kiezen tussen de veiligheid van haar eigen zonen en het welzijn van het volk dat haar opgenomen heeft


    Courage
    Alyssae is een jonge elf die gevangen zit in de kerkers van de aardmannen. Omdat zij van Koninklijke komaf is, wordt ze voor losgeld gevangen gehouden.
    Wanneer ze op een dag door een groep dwergen wordt bevrijd, besluit ze hen te helpen bij hun queeste. Ze hebben hun inbreker verloren en ze wil hen graag bedanken voor het redden van haar leven.

    Toch wordt ze met een schuin oog aan gekeken door de leider van de groep: de norse Thorin. Hij lijkt bijzonder weinig met elven op te hebben en al helemaal niet met vrouwen. Zijn minachting is zelfs zo groot dat Alyssae niet durft te vertellen wie ze werkelijk is, bang dat hij zijn wrok jegens de tekortkomingen van haar volk tegenover haar zal uiten. Alyssae weigert echter te vertrekken: ze is mijlenver van haar verwanten vandaan en daarnaast heeft ze redenen om niet direct met haar familie herenigd te willen worden.

    Na verloop van tijd ontwikkelt ze gevoelens voor de starre Thorin – een liefde die naar alle schijn onbeantwoord zal blijven. Wat misschien maar goed is ook, want Alyssae weet dat een wederzijdse liefde verstrekkende gevolgen zal hebben...
    Niet alleen voor hen, maar voor hun hele ras...


    Fanfiction Nightmares
    De fanficties over Harry Styles en zijn consorten rijzen de pan uit, in zulke mate dat de wereld gaat geloven dat ze niet enkel op fantasie kunnen berusten. Het zorgt voor een grote stress in de groep, waardoor ze uiteindelijk besluiten ieder hun eigen weg te gaan.
    Harry wordt het meest getroffen van allemaal. Hij lijkt geen baan meer te kunnen vinden door alle vunzige verhalen die over hem worden geschreven en geen enkel (leuk) meisje wil hem nog daten. De frustraties lopen dusdanig hoog op dat Harry zichzelf verliest en besluit de verhalen een kern van waarheid te geven, hij gaat op zoek naar de schrijvers en geeft ze de nachtmerrie die ze zelf in het leven hebben geroepen…


    Every villain is a hero in his own mind.

    Het is niet echt je genre, maar je kan het altijd eens proberen (:

    Levenslang

    Chubby & Mr. Badboy


    Mhm?

    Nice! ik ben ook suuuper lang niet meer actief geweest en soms krijg je dan ineens een inspiratiekick-iets en dan moet je echt even veel schrijven inderdaad, ik ken het.. Ik heb wel een One Direction story geschreven in een ver verleden, hij is al af dus je kan lekker doorlezen haha! http://www.quizlet.nl/stories/42695/i-might-kind-of-really-like-you-maybe--one-direction-finished/
    Ik ben nu bezig met een story over Viktor Fischer, ik weet niet of je hem leuk vindt, maar hier is de link: http://www.quizlet.nl/stories/148301/whole-again----viktor-fischer/

    Laat me weten wat je ervan denkt! Veel succes met je inspiratie attack, je verhaal klinkt helemaal niet zo cliché en ik ga hem lezen ;)


    When life gives you lemons make orange juice and leave the world wondering how the heck you did it.

    Misschien vind je dit (of zijn Lord of the Rings-vervolg) wel wat (:
    Undómë

    undómë: the time near evening


    Lang geleden werd in Arda een halfelf geboren waar niemand van hield. Het kind groeide op in een ogenschijnlijk vredige samenleving, maar werd vernederd en bespot door de Elfen, die op haar neerkeken.
    Hoewel het kind zelf vrede had gesloten met haar lot, hunkerde ze in het geheim naar genegenheid. Die vond ze, in de vorm van een jong mensenmeisje.
    De openbloeiende vriendschap ontlokte spot en verzet, maar de twee bleven koppig samen.
    Toch werd hun band zwakker, want het mensenmeisje werd ouder en de halfelf ontdekte in de loop van dit begin van haar eindeloze bestaan dat ze bepaalde krachten tot haar beschikking had. Deze wekten interesse op bij de elite van de Elfen en deze probeerden de halfelf dicht bij zich houden, zodat ze het mensenmeisje steeds minder en minder zag. Uiteindelijk besloten ze toch dat de halfelf hun niet tot nut kon zijn en ze vertelden kwaadaardige geruchten over haar, die al snel werden opgepikt door zowel Elf als Mens en zich over Midden-Aarde verspreidden.
    En de tijd tikte door, hoewel dat door de Elfen amper bemerkt werd. Ze wisten niet dat mensenmeisje stierf en dat de halfelf niet lang daarna verdween.


    “It is sometimes an appropriate response to reality to go insane.”
    Philip K. Dick

    [ bericht aangepast op 27 feb 2015 - 7:03 ]


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Birds of Passage [fantasy, romantiek, onbekende personen]








    Chanice woont in het vredige Blackbird Village: een klein, ouderwets dorpje waar iedereen elkaar kent en het avontuur ver te zoeken is. De komst van twee merkwaardige jongens is dan ook niemand ontgaan.
    Wanneer Chanice de twee leert kennen, komt ze er al gauw achter dat er zich in deze wereld meer geheimzinnige dingen afspelen dan ze ooit gedacht had. Haar simpele leven in Blackbird Village verandert in een leven waarvan ze vreest het verliezen. Met het doel haar dorp te beschermen tegen het slechte, neemt ze het dappere besluit om mee te gaan op een gevaarlijke reis.




    De Rattenkoningin [sciencefiction, actie, onbekende personen]
    Welkom in




    Als Fynn wakker wordt op het station van Limbo, een onbekende, vervallen stad, heeft hij al gauw door dat er iets mis is. Naast haar aparte inwoners, is er iets anders aparts aan de stad: Fynn lijkt er met geen mogelijkheid uit te kunnen ontsnappen. In zijn nieuwe thuis moet hij zien te overleven tussen de rivaliserende straatbendes, die het om onduidelijke reden allemaal op hem gemunt hebben. Gelukkig staat hij er niet alleen voor en leren zijn nieuwe vrienden hem meer over de mysterieuze stad. Geleidelijk komt hij achter de schokkende aard van Limbo, wat hem doet afvragen of hij ooit nog thuiskomen zal.


    Een verhaal over vrijheid, trouw en bovenal lef.



    >> Onbekende personen
    >> Bevat (aangegeven) gewelddadige scènes



    i put the fun in funeral

    Heel erg bedankt allemaal! Er zitten inderdaad een paar hele leuke story's tussen, bedankt! xx


    I think you have to take me for me ~ Harry styles

    Ik gooi alles er maar in, kijk maar of iets je interesserd :)
    Mijn huidig lopende verhalen

    - Daughter of The Mountain ~ The Hobbit

    Een verhaal over een elf die zichzelf en haar griffioen bij een groep dwergen voegt in hun avontuur de gouden stad te bereiken. Zij weet echter weinig over zichzelf, maar naarmate de tijd verstrijkt tijdens de lange reis ontrafeld ze steeds meer geheimen over zichzelf en haar afkomst. Er is een engels-nederlandse versie en een volledig nederlandse versie. De link naar de nederlandse versie staat op het voorblad.


    - She Wolf - Marvel
    Een Shield agent wordt getrained voor een belangrijke missie om samen met Steve Rogers, Clint Barton en Natasha Romanoff te werken. Deze agent heeft echter een mysterieuze geschiedenis, iets waar haar partners maar al te graag achter willen komen. Zeker als blijkt dat er geen informatie over haar te verkrijgen valt in de SHIELD database, gaat er bij Agent Barton een belletje rinkelen.

    - Forces Of Nature - Marvel
    Een groep van mutanten wordt op een missie gestuurd met de avengers om in Italie gevaarlijke en uiterst afschrikwekkende gemuteerde honden tegen te houden en er achter te komen hoe zij zo zijn geworden. Zou het ze lukken er achter te komen hoe ze deze wezens kunnen stoppen voordat zij doortrekken naar het volgende dorpje en deze inwoners compleet afslachten?

    - Rewind The Clock - The Avengers
    Tony Stark heeft een tijd machine uitgevonden en blaast de hele groep avengers en het nichtje van Maria Hill per ongeluk mee terug in de tijd. Enkel Maria's nichtje is degene die haar geheugen niet kwijt is geraakt door de speciale halsband van Tony en zal snel haar collega's terug moeten vinden in deze onbekende omgeving en tijd.

    - Earth Mightiest Chatroom - Marvel
    Gewoon een paar grappige chatsessies tussen de avengers. Gewoon voor de lol



    Mijn afgelopen verhalen

    - The Arrow Of The Silver Dragon ~ Marvel
    Dit is deel 1. Een meisje is toevallig in New York wanneer Loki de stad aanvalt met zijn leger. Lijkt cliché, maar het is het niet. Er is een reden waarom Loki haar niet gelijk de nek omdraaide toen hij de kans kreeg, iets waar zij graag achter wil komen. Dit verhaal is derde geworden in een wedstrijd van beste stories.

    - The Eyes Of The Dragon - Marvel
    Deel 2 van the arrow of the silver dragon. Het verhaal gaat verder!! meer actie en meer avontuur!

    - Famous, Friends and Fun - One Direction
    Twee meisjes gaan naar Londen voor een concert van One Direction. Zij hadden nooit gehoopt dat er meer zou gebeuren dan enkel een concert, maar de jongens leken andere plannen te hebben

    - The Key To Love - Harry Edward Styles
    Deel 2 van 'Famous, Friends & Fun'. Het verhaal gaat verder.

    [ bericht aangepast op 27 feb 2015 - 10:48 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.