• Hellooo,
          Normaal gesproken maak ik zelf mijn covers en geniet ik daar dan ook met volle teugen van, maar deze frustreert me alleen maar. Het lukt maar niet zoals ik wil en mijn muis begint het ook op te geven – wat ook voor onwijs veel frustraties zorgt. Dus om even een last van mijn schouders af te halen wilde ik jullie vragen mij te helpen. Ik kom er echt maar niet uit en het is vreselijk.
          Natuurlijk vind ik het altijd erg vervelend om anderen te vragen wanneer ik het zelf ook net zo goed kan doen – alleen nu niet, goh… dus ik wil jullie wel 9 credits aanbieden. Dit is vooral omdat ik echt onwijs kritisch ben en ik dat zelf ook erken en vreselijk vind aan mezelf. Dat is dus een kleine ‘dankjewel dat je het volgehouden hebt', of een simpele ‘dankjewel’ als je het in één keer lukt.
          Het heeft geen haast, aangezien ik pas bij hoofdstuk vier ben en het pas echt op Q wil zetten wanneer ik hoofdstuk tien heb bereikt, dus dat zit wel goed. Je kunt het dus lekker op je gemak doen – dan komt er eerder wat moois uit weet ik uit eigen ervaring.
          Maar goed, genoeg gepraat. Hier komt mijn doel. Oh, en als je zelf iets anders wilt interpreteren of je ziet het zelf op een andere manier – vertel op! Ik ben erg benieuwd wat jullie ervan weten te maken, of het nou mijn keuzes waren of die van jezelf.
          Alvast bedankt, jullie zijn geweldig. ;D
                Kayfabe » Ambrose » Rollins.

    Naam verhaal » (Basic Title Font, dafont.com bijvoorbeeld) Halfway through (Jellyka Saint-Andrew's Queen, dafont.com, zeker) everything.
    Verhaal » Omdat ik niet teveel weg wil geven gaat het simpel gezegd over een naïeve jongedame die valt voor iemand die haar maar als één ding ziet – een lustobject. Ze wordt eigenlijk achtervolgd door zijn lieve alter ego, en zo onschuldig als ze is heeft ze dat niet echt door.
    Sfeer » Achtergrond: Duister. Voorgrond: Romantisch.
    Horizontaal/verticaal » Verticaal.
    Foto’s » OO1. OO2. OO3. OO4. OO5.
    Meerdere “oogfoto’s” van hem zijn uiteraard ook welkom erin, dit waren even de duidelijkste die ik kon vinden.
    Extra » Wat eigenlijk een beetje mijn bedoeling was dat bij de man enkel zijn ogen gebruikt worden, dat die de achtergrond domineren. Hoe meer hoe beter. Dus de achtergrond moet duister zijn – het liefst wel een wazig plaatje van een grove achtergrond (Zoiets als dit.) – en dan zijn ogen die overal te zien zijn. Dat is het donkere aspect van mijn bedoeling, en dan heb je ervoor het meisje, met een zacht romantische foto – ik denk dat ik de kleuren van dat plaatje perfect vind, of misschien iets "roziger" – als je echter een ander idee hebt is dat uiteraard ook welkom.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2015 - 21:25 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Ik wil wel iets proberen., maar ik weet nog niet wanneer.


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Retrouvailles schreef:
    Ik wil wel iets proberen., maar ik weet nog niet wanneer.


    Komt goed hoor, ik heb de tijd. Bedankt dat je wil helpen! c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Pikachuuú.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nog meer pogingen?


    I'm your little ray of pitch black.

    Wrestler schreef:
    Nog meer pogingen?

    Ik zou het wel willen proberen, but I'm a virgin at this. So, je hebt dus niet echt iets aan me.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ben in mn covermood. Dus ik ga nog iets proberen.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ik heb ook nog iets geprobeerd. Ik weet niet of het iets is, ik kan ook nog van alles aanpassen, maar ik had er ineens wel even zin in.



    EDIT: Ik heb er nog een paar gemaakt toen ik een beetje zat te rommelen met het programma. :]









    [ bericht aangepast op 29 maart 2015 - 20:38 ]


    She was always looking for more..

    ^ Die vind ik echt heel erg mooi gemaakt.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Niet haastig bedoeld (Deze rea is misschien wat apart voor een topic dat niet de mijne is) Gaat hier nog wat gebeuren? Ben namelijk best wel heel benieuwd geworden... :$


    obsessive rage