• Hellooo,
          Normaal gesproken maak ik zelf mijn covers en geniet ik daar dan ook met volle teugen van, maar deze frustreert me alleen maar. Het lukt maar niet zoals ik wil en mijn muis begint het ook op te geven – wat ook voor onwijs veel frustraties zorgt. Dus om even een last van mijn schouders af te halen wilde ik jullie vragen mij te helpen. Ik kom er echt maar niet uit en het is vreselijk.
          Natuurlijk vind ik het altijd erg vervelend om anderen te vragen wanneer ik het zelf ook net zo goed kan doen – alleen nu niet, goh… dus ik wil jullie wel 9 credits aanbieden. Dit is vooral omdat ik echt onwijs kritisch ben en ik dat zelf ook erken en vreselijk vind aan mezelf. Dat is dus een kleine ‘dankjewel dat je het volgehouden hebt', of een simpele ‘dankjewel’ als je het in één keer lukt.
          Het heeft geen haast, aangezien ik pas bij hoofdstuk vier ben en het pas echt op Q wil zetten wanneer ik hoofdstuk tien heb bereikt, dus dat zit wel goed. Je kunt het dus lekker op je gemak doen – dan komt er eerder wat moois uit weet ik uit eigen ervaring.
          Maar goed, genoeg gepraat. Hier komt mijn doel. Oh, en als je zelf iets anders wilt interpreteren of je ziet het zelf op een andere manier – vertel op! Ik ben erg benieuwd wat jullie ervan weten te maken, of het nou mijn keuzes waren of die van jezelf.
          Alvast bedankt, jullie zijn geweldig. ;D
                Kayfabe » Ambrose » Rollins.

    Naam verhaal » (Basic Title Font, dafont.com bijvoorbeeld) Halfway through (Jellyka Saint-Andrew's Queen, dafont.com, zeker) everything.
    Verhaal » Omdat ik niet teveel weg wil geven gaat het simpel gezegd over een naïeve jongedame die valt voor iemand die haar maar als één ding ziet – een lustobject. Ze wordt eigenlijk achtervolgd door zijn lieve alter ego, en zo onschuldig als ze is heeft ze dat niet echt door.
    Sfeer » Achtergrond: Duister. Voorgrond: Romantisch.
    Horizontaal/verticaal » Verticaal.
    Foto’s » OO1. OO2. OO3. OO4. OO5.
    Meerdere “oogfoto’s” van hem zijn uiteraard ook welkom erin, dit waren even de duidelijkste die ik kon vinden.
    Extra » Wat eigenlijk een beetje mijn bedoeling was dat bij de man enkel zijn ogen gebruikt worden, dat die de achtergrond domineren. Hoe meer hoe beter. Dus de achtergrond moet duister zijn – het liefst wel een wazig plaatje van een grove achtergrond (Zoiets als dit.) – en dan zijn ogen die overal te zien zijn. Dat is het donkere aspect van mijn bedoeling, en dan heb je ervoor het meisje, met een zacht romantische foto – ik denk dat ik de kleuren van dat plaatje perfect vind, of misschien iets "roziger" – als je echter een ander idee hebt is dat uiteraard ook welkom.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2015 - 21:25 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Ik wil misschien morgen wel wat proberen, maar ik ben er zeker van dat er hier mensen zijn die het veel beter kunnen :3


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Massacres schreef:
    Ik wil misschien morgen wel wat proberen, maar ik ben er zeker van dat er hier mensen zijn die het veel beter kunnen :3


    Oh wat fijn! Nou ik vind dat je niet zo negatief over jezelf moet zijn. c: Het komt vast goed. Sowieso kan het niet slechter zijn dan mijn uitkomsten, haha.


    I'm your little ray of pitch black.

    ^Je hebt geluk dat ik vrijdag niets te doen heb in verband met school anders had ik het niet kunnen doen


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Massacres schreef:
    ^Je hebt geluk dat ik vrijdag niets te doen heb in verband met school anders had ik het niet kunnen doen


    Well... lucky me then. c: Ik ben echt benieuwd.


    I'm your little ray of pitch black.

    Ik wil wel eens iets proberen, maar ik kan niks beloven.


    16 - 09 - '17

    Wat anders dan je vraagt, maar ik had gewoon even zin om wat te prutsen. :3


    "I shut my eyes in order to see.'

    Reigns schreef:
    Ik wil wel eens iets proberen, maar ik kan niks beloven.


    Oh yaay. c:

    Moth schreef:
    Wat anders dan je vraagt, maar ik had gewoon even zin om wat te prutsen. :3



    Oh wauw, dat is wel anders... maar hij is wel pretty. Ik vind het vooral awesome wat je met de titel hebt gedaan, en hoe zijn ogen daar echt perfect achter vandaan komen. Ook hoe door die texture die je eroverheen hebt gedaan dat ze een beetje doll-like is, omdat ze dan weer zo onschuldig is. Ik ben vreselijk benieuwd naar wat anderen ervan weten te maken, maar deze is echt al mooi. ö


    I'm your little ray of pitch black.

    Meh, het lukt me niet, sorry.


    16 - 09 - '17

    Die is echt geweldig, daar kan ik niet eens aan tippen denk ik :'D


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Rollins schreef:
    (...)

    Oh wauw, dat is wel anders... maar hij is wel pretty. Ik vind het vooral awesome wat je met de titel hebt gedaan, en hoe zijn ogen daar echt perfect achter vandaan komen. Ook hoe door die texture die je eroverheen hebt gedaan dat ze een beetje doll-like is, omdat ze dan weer zo onschuldig is. Ik ben vreselijk benieuwd naar wat anderen ervan weten te maken, maar deze is echt al mooi. ö

    Da's niet met een texture, haha. Maar fijn dat-ie bevalt!


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik heb gewoon maar een paar verschillende effecten gedaan. Je kan ook zeggen dat je bijvoorbeeld het lettertype van 3 met het effect van 5 wil. Als je nog iets anders wil veranderen mag je het ook zeggen! Ik weet niet of het helemaal is wat je zoekt, maar dit zijn ze:

    1
    2
    3
    4
    5
    6
    7


    You can only love someone... If you first love yourself.

    Pythagoras schreef:
    Ik heb gewoon maar een paar verschillende effecten gedaan. Je kan ook zeggen dat je bijvoorbeeld het lettertype van 3 met het effect van 5 wil. Als je nog iets anders wil veranderen mag je het ook zeggen! Ik weet niet of het helemaal is wat je zoekt, maar dit zijn ze:

    1
    2
    3
    4
    5
    6
    7


    Ik zie nu dat mijn computer de woorden bij de laatste paar heeft veranderd... Dat moet ik dan nog even veranderen!


    You can only love someone... If you first love yourself.

    Ik ga ook nog wat maken (:


    I just caught the wave in your eyes

    Poging een haha, als je iets graag anders ziet, tell me(: +de laatste twee lijken erg op de eerste maar het meisje is ietsie lichter





    [ bericht aangepast op 27 feb 2015 - 16:19 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Wauw, jullie maken echt leuke werkjes ervan. Ik voel me nu zo waardeloos, haha. Misschien had ik een waardeloos voorbeeld van mezelf neer moeten zetten, dan zouden jullie mij begrepen hebben. Helaas is het daar te laat voor. ;D Maar dit zal nog moeilijk worden wanneer ik moet kiezen.

    Zijn er stiekem toch nog meer mensen die het eraan willen wagen en 9 credits willen winnen? Genoeg credits om je verhaal, gedicht, profiel o.i.d. in de spotlight te zetten! c:


    I'm your little ray of pitch black.