• Hellooo,
          Normaal gesproken maak ik zelf mijn covers en geniet ik daar dan ook met volle teugen van, maar deze frustreert me alleen maar. Het lukt maar niet zoals ik wil en mijn muis begint het ook op te geven – wat ook voor onwijs veel frustraties zorgt. Dus om even een last van mijn schouders af te halen wilde ik jullie vragen mij te helpen. Ik kom er echt maar niet uit en het is vreselijk.
          Natuurlijk vind ik het altijd erg vervelend om anderen te vragen wanneer ik het zelf ook net zo goed kan doen – alleen nu niet, goh… dus ik wil jullie wel 9 credits aanbieden. Dit is vooral omdat ik echt onwijs kritisch ben en ik dat zelf ook erken en vreselijk vind aan mezelf. Dat is dus een kleine ‘dankjewel dat je het volgehouden hebt', of een simpele ‘dankjewel’ als je het in één keer lukt.
          Het heeft geen haast, aangezien ik pas bij hoofdstuk vier ben en het pas echt op Q wil zetten wanneer ik hoofdstuk tien heb bereikt, dus dat zit wel goed. Je kunt het dus lekker op je gemak doen – dan komt er eerder wat moois uit weet ik uit eigen ervaring.
          Maar goed, genoeg gepraat. Hier komt mijn doel. Oh, en als je zelf iets anders wilt interpreteren of je ziet het zelf op een andere manier – vertel op! Ik ben erg benieuwd wat jullie ervan weten te maken, of het nou mijn keuzes waren of die van jezelf.
          Alvast bedankt, jullie zijn geweldig. ;D
                Kayfabe » Ambrose » Rollins.

    Naam verhaal » (Basic Title Font, dafont.com bijvoorbeeld) Halfway through (Jellyka Saint-Andrew's Queen, dafont.com, zeker) everything.
    Verhaal » Omdat ik niet teveel weg wil geven gaat het simpel gezegd over een naïeve jongedame die valt voor iemand die haar maar als één ding ziet – een lustobject. Ze wordt eigenlijk achtervolgd door zijn lieve alter ego, en zo onschuldig als ze is heeft ze dat niet echt door.
    Sfeer » Achtergrond: Duister. Voorgrond: Romantisch.
    Horizontaal/verticaal » Verticaal.
    Foto’s » OO1. OO2. OO3. OO4. OO5.
    Meerdere “oogfoto’s” van hem zijn uiteraard ook welkom erin, dit waren even de duidelijkste die ik kon vinden.
    Extra » Wat eigenlijk een beetje mijn bedoeling was dat bij de man enkel zijn ogen gebruikt worden, dat die de achtergrond domineren. Hoe meer hoe beter. Dus de achtergrond moet duister zijn – het liefst wel een wazig plaatje van een grove achtergrond (Zoiets als dit.) – en dan zijn ogen die overal te zien zijn. Dat is het donkere aspect van mijn bedoeling, en dan heb je ervoor het meisje, met een zacht romantische foto – ik denk dat ik de kleuren van dat plaatje perfect vind, of misschien iets "roziger" – als je echter een ander idee hebt is dat uiteraard ook welkom.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2015 - 21:25 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Vind je m dus okay ((: ? Niks wat je anders wilt?


    I just caught the wave in your eyes

    Cynefin schreef:
    Vind je m dus okay ((: ? Niks wat je anders wilt?


    Jaa, hij is lekker duister, en toch is zij het lichtpuntje. Ik vind het echt cool wat je met de ogen hebt gedaan van hem, ze poppen er echt uit. Eerst stond ik een beetje verward naar de vlinders te kijken, maar ze stralen onschuld uit. Al heeft het eigenlijk niets met het verhaal te maken, dus dat zou eigenlijk het enige minpuntje zijn. Ook dat de letters wat donkerder zijn, dat vind ik echt wel wat hebben - want zelf had ik namelijk in mijn hoofd dat ze lichter zouden zijn. Het verbaasd me hoe ik alle verschillende ideeën toch zo leuk vind eigenlijk, want ik had echt verwacht dat ik onmogelijk zou zijn om blij te maken en maar moest klagen en klagen, haha. Je bent in ieder geval de eerste die echt de ogen overal een beetje tevoorschijn laat komen, en dat bevalt me wel. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Rollins schreef:
    (...)

    Jaa, hij is lekker duister, en toch is zij het lichtpuntje. Ik vind het echt cool wat je met de ogen hebt gedaan van hem, ze poppen er echt uit. Eerst stond ik een beetje verward naar de vlinders te kijken, maar ze stralen onschuld uit. Al heeft het eigenlijk niets met het verhaal te maken, dus dat zou eigenlijk het enige minpuntje zijn. Ook dat de letters wat donkerder zijn, dat vind ik echt wel wat hebben - want zelf had ik namelijk in mijn hoofd dat ze lichter zouden zijn. Het verbaasd me hoe ik alle verschillende ideeën toch zo leuk vind eigenlijk, want ik had echt verwacht dat ik onmogelijk zou zijn om blij te maken en maar moest klagen en klagen, haha. Je bent in ieder geval de eerste die echt de ogen overal een beetje tevoorschijn laat komen, en dat bevalt me wel. c:


    Hahaha ik ben goed in random dingen erin doen die eigenlijk niet passen hahaha, maar blij dat je er tevreden mee bent omdat je zei erg perfectionistisch te zijn, so me is happy ^^


    I just caught the wave in your eyes

    Rollins schreef:
    Wauw, jullie maken echt leuke werkjes ervan. Ik voel me nu zo waardeloos, haha. Misschien had ik een waardeloos voorbeeld van mezelf neer moeten zetten, dan zouden jullie mij begrepen hebben. Helaas is het daar te laat voor. ;D Maar dit zal nog moeilijk worden wanneer ik moet kiezen.

    Zijn er stiekem toch nog meer mensen die het eraan willen wagen en 9 credits willen winnen? Genoeg credits om je verhaal, gedicht, profiel o.i.d. in de spotlight te zetten! c:


    Ik heb er nog 2 ^^


    You can only love someone... If you first love yourself.

    Misschien een beetje mislukt...
    Dit zijn ze:



    You can only love someone... If you first love yourself.

    Pythagoras schreef:
    Misschien een beetje mislukt...
    Dit zijn ze:




    Ik moet eerlijk zijn, de eerdere die je hebt gemaakt waren wel mooier, maar het concept met de ogen spreekt me wel aan, al had ik ze wat wilder ingeschat.


    I'm your little ray of pitch black.

    Rollins schreef:
    (...)

    Ik moet eerlijk zijn, de eerdere die je hebt gemaakt waren wel mooier, maar het concept met de ogen spreekt me wel aan, al had ik ze wat wilder ingeschat.


    Ik vind ze zelf super lelijk, maar ik dacht ik stuur het maar gewoon. ;)


    You can only love someone... If you first love yourself.

    Pythagoras schreef:
    (...)

    Ik vind ze zelf super lelijk, maar ik dacht ik stuur het maar gewoon. ;)


    Dat kan nooit kwaad inderdaad, ik waardeer het werk dat je erin gestoken hebt ook echt enorm. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Rollins schreef:
    (...)

    Dat kan nooit kwaad inderdaad, ik waardeer het werk dat je erin gestoken hebt ook echt enorm. c:


    Haha, dankjewel. Jammer dat het resultaat minder was.


    You can only love someone... If you first love yourself.

    Ik wil wel iets proberen, maar dat word dan morgen, want ik moet nu afsluiten


    obsessive rage

    Ik ga ook iets proberen, maar ook morgen, misschien voel ik me dan beter, hahah.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Hm.. Ik ben persoonlijk bagger in dit, maar ik zal verschillende dingen uitproberen, in de hoop dat er iets uitkomt dat niet lelijker is dan kots!

    Kisses
    Prilla.


    Sometimes you miss the memories, not the person.

    Moth schreef:
    Wat anders dan je vraagt, maar ik had gewoon even zin om wat te prutsen. :3



    Wauw! Die is zo vet mooi! Het lijkt wel geschilderd ofzo, gaaf effect!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ik wil zo wel een poging wagen maar ik moet eerlijk toegeven dat ik er niet al te goed in ben en dus wat je al hebt niet ga overtreffen haha


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Awe meiden, niet allemaal zo negatief over jezelf zijn. Het zal vast wel meevallen! Sowieso kan ik voor de volle 100% zeggen dat het nooit erger kan zijn dan mijn kunstwerkjes voor deze vervloekte cover. x:


    I'm your little ray of pitch black.