Ik heb toestemming van Emison
Barst jij van de creativiteit? Ga jij elke uitdaging aan? Denk jij dat je creativiteit in elke vorm kan uiten? Dan is deze wedstrijd perfect voor jou! Kom er achter of jij de alleskunner van Quizlet bent!
Ik ben op zoek naar ongeveer twintig deelnemers die actief willen meestrijden om de felbegeerde titel: Alleskunner van Quizlet. Van je wordt verwacht dat je de gehele wedstrijd meedoet en dat jij actief het topic in de gaten houdt, naamsveranderingen doorgeeft en dat je natuurlijk graag je creativiteit wil laten zien. Ik zoek geen juryleden.
De Story
Ik ben op zoek naar ongeveer twintig deelnemers die actief willen meestrijden om de felbegeerde titel: Alleskunner van Quizlet. Van je wordt verwacht dat je de gehele wedstrijd meedoet en dat jij actief het topic in de gaten houdt, naamsveranderingen doorgeeft en dat je natuurlijk graag je creativiteit wil laten zien. Ik zoek geen juryleden.
De Story
Informatie over de wedstrijd
Wanneer er nog vragen zijn, stel ze! Ik zal ze zo snel mogelijk beantwoorden.
Deelnemers: VOL
1. Leonie / Yetti J
Aantal punten: 4
2. Marit / Sapienza J Ingeleverd
Aantal punten: 3
3. Jazz / BadDreams_
Aantal punten: 6
4. Margot / Beardsley
Aantal punten: 7
1. Leonie / Yetti J
Aantal punten: 4
2. Marit / Sapienza J Ingeleverd
Aantal punten: 3
3. Jazz / BadDreams_
Aantal punten: 6
4. Margot / Beardsley
Aantal punten: 7
De opdrachten
De uitslag van ronde twee!
En weer hebben we een gelijke stand. Ik heb mijn stem gegeven aan Jazz. Omdat Leonie en Marit op tijd hun joker ingezet hebben, krijgen zij nog één punt.
De uitslag is als volgt:
1. Jazz: 4 punten
2. Margot: 3 punten
3. Leonie: 1 punt
4. Marit: 1 punt
De uitslag van ronde twee!
En weer hebben we een gelijke stand. Ik heb mijn stem gegeven aan Jazz. Omdat Leonie en Marit op tijd hun joker ingezet hebben, krijgen zij nog één punt.
De uitslag is als volgt:
1. Jazz: 4 punten
2. Margot: 3 punten
3. Leonie: 1 punt
4. Marit: 1 punt
Ronde drie staat rondom fotografie en ik koppel hier een thema aan: Illusies. Het is de bedoeling dat jij met één foto een illusie creëert die totaal niet de werkelijkheid is. Je mag ook nog een foto maken van de verkeerde hoek waarin je ziet hoe de illusie eruit ziet. Dit laatste is echter niet verplicht, omdat de illustie soms één moment kan zijn. Het is deze keer wel verplicht om een toelichting bij je foto te schrijven.
Inleveren:
Graag heb ik dat je als volgt inlevert:
- Titel van je PB: Themawedstrijd - Opdracht 3
- Link(s) naar jouw foto('s).
- Je motivatie, wat deze keer wel verplicht is.
Deadline: maandag 13 april 23.59u
Uitstel deadline: donderdag 16 april 23.59u
[ bericht aangepast op 17 april 2015 - 15:08 ]
Deep inside, I've never felt alive