• Ik heb toestemming van Emison





    Barst jij van de creativiteit? Ga jij elke uitdaging aan? Denk jij dat je creativiteit in elke vorm kan uiten? Dan is deze wedstrijd perfect voor jou! Kom er achter of jij de alleskunner van Quizlet bent!

    Ik ben op zoek naar ongeveer twintig deelnemers die actief willen meestrijden om de felbegeerde titel: Alleskunner van Quizlet. Van je wordt verwacht dat je de gehele wedstrijd meedoet en dat jij actief het topic in de gaten houdt, naamsveranderingen doorgeeft en dat je natuurlijk graag je creativiteit wil laten zien. Ik zoek geen juryleden.

    De Story


    Informatie over de wedstrijd


    Inschrijving:
    De inschrijving verloopt iets anders dan andere wedstrijden. Als je de opdracht inlevert voor de eerste ronde, doe je mee met de wedstrijd. Wanneer je je aanmeldt via het topic zonder iets in te leveren, word je niet genoteerd in het topic. Alleen wanneer je de eerste opdracht inlevert, wordt je genoteerd als deelnemer. Informatie over deze ronde vind je onder de deelnemerslijst, maar vergeet niet de rest door te lezen. De inschrijving duurt tien dagen. Wanneer ik eerder al aan een limiet van deelnemers kom, zal de inschrijvingen gesloten worden en het stemmen voor de eerste ronde meteen beginnen.

    Indeling van de wedstrijd:

    Elke ronde zal 17 dagen duren. Je krijgt tien dagen om je opdracht te maken en in te leveren. Mocht je het niet binnen tien dagen af krijgen, of mocht er onverhoopt iets tussenbeide komen: je krijgt maximaal drie dagen uitstel. Vervolgens zullen er polls gemaakt worden voor de stemrondes waarin jullie zelf mogen kiezen wie het beste werkje heeft gemaakt. Jullie krijgen vervolgens twee dagen om te stemmen op het beste werkje. Vervolgens wordt de uitslag bekend gemaakt en zo snel mogelijk de nieuwe opdracht.

    Opdrachten:
    Naast de inschrijving zullen er vijf opdrachten komen met de volgende onderdelen, in willekeurige volgorde:
    - Quiz
    - Poëzie
    - Proza
    - Beeldende kunst (schilderen, tekenen of een werkje in 3D)
    - Fotobewerking
    - Fotografie
    De opdrachten zul je inleveren bij mij via een PB.


    Uitstel:
    Omdat je natuurlijk wel eens een opdracht uit het oog kan verliezen, er iets onverwacht kan gebeuren, of je hebt gewoon het zo druk gehad dat je pas op het laatste moment tijd hebt om uitstel te vragen, mag je tot en met de deadline uitstel vragen. Reden hoef je voor mij ook niet te geven, want dat gaat mij niet perse iets aan. Wat ik wel van jullie vraag is jullie vraag om uitstel dikgedrukt te maken. Zo kan ik sla ik je minder snel over en ontstaan er hopelijk minder misverstanden. Zoals al gezegd, je krijgt maximaal drie dagen uitstel. Mocht je daar niet genoeg aan hebben, stuur mij een PB of een GB tot wanneer je nodig hebt.

    Stemmen:
    Ik heb hiervoor gekozen omdat ik vind dat ik of een paar personen niet kunnen bepalen wie het beste is. Jullie kunnen dat zelf het beste. Vriendjespolitiek kan ik natuurlijk in de wedstrijd zelf niet tegengaan, daarom vertrouw ik erop dat jullie eerlijk stemmen. Omdat ik echter niet wil dat mensen die niet aan de wedstrijd meedoen gaan stemmen, maak ik gebruik van moderatorpolls. Ook is het niet toegestaan om op jezelf te stemmen. Je bent verplicht om te stemmen vanwege het aantal deelnemers. Ik zal mijn eigen stem meetellen als er een gelijkspel is.

    Uitslag van de stemrondes:
    Je krijgt sowieso altijd één punt als je je opdracht op tijd inlevert. De winnaar van de ronde krijgt vier punten voor zijn opdracht. Diegene die op de tweede plek beëindigd, krijgt drie punten, en diegene die op de derde plek beëindigd krijgt twee punten.

    Joker:
    Je hebt de mogelijkheid om één keer een joker in te zetten voor één opdracht. Er zal niks veranderen aan de indeling van de opdrachten, dus je kunt van te voren al bepalen wanneer je je joker wilt inzetten. Zet je je joker niet in, dan zal je laagste punt niet afvallen, omdat we werken met stemrondes. Je zal echter voor het op tijd inzetten van je joker (dus je geeft het aan voordat de deadline verloopt) één punt krijgen. Wanneer je te laat aangeeft dat je je joker inzet, krijg je geen punt.

    Te laat inleveren:
    Wanneer je te laat inlevert, kun jij niet meer meedoen aan de stemronde. Omdat je echter je werkje wel ingeleverd hebt en er dus inzet voor hebt getoond, krijg je nog wel je punt voor je opdracht. Wanneer je vier dagen na jouw deadline (met of zonder uitstel) nog niet ingeleverd hebt, lig je helaas uit de wedstrijd.

    Waarschuwingen:
    Ik zal zes dagen, drie dagen en (als het lukt) de dag van de deadline een waarschuwing sturen. Wanneer je uitstel hebt, zal ik één dag voor het verloop van jouw uitstel een waarschuwing sturen. Wanneer je te laat hebt ingeleverd, zal ik de dag na de deadline en de laatste dag dat je nog kunt inleveren een waarschuwing sturen.

    Regels:
    Natuurlijk gelden de gewone huisregels van Quizlet ten alle tijden. Als ik merk dat je valsspeelt, op welke manier dan ook, dan lig je direct uit de wedstrijd.
    Het is overigens toegestaan om commentaar te geven op de werkjes van de andere deelnemers, mits dit opbouwende kritiek of lovend commentaar bevat. We willen natuurlijk dat iedereen gemotiveerd blijft voor de wedstrijd en geen onderlinge ruzies ontstaan.


    Prijzen:
    Voor de winnaar maak ik een speciale en persoonlijke badge met "Alleskunner van Quizlet". Je mag hier iets mee doen, maar dat hoeft natuurlijk niet. Verder heb ik nog wat credits voor de top drie:
    - Twaalf credits voor de eerste plek
    - Negen credits voor de tweede plek
    - Zes credits voor de derde plek


    Wanneer er nog vragen zijn, stel ze! Ik zal ze zo snel mogelijk beantwoorden.


    Deelnemers: VOL
    1. Leonie / Yetti J
    Aantal punten: 4
    2. Marit / Sapienza J Ingeleverd
    Aantal punten: 3
    3. Jazz / BadDreams_
    Aantal punten: 6
    4. Margot / Beardsley
    Aantal punten: 7


    De opdrachten

    De uitslag van ronde twee!
    En weer hebben we een gelijke stand. Ik heb mijn stem gegeven aan Jazz. Omdat Leonie en Marit op tijd hun joker ingezet hebben, krijgen zij nog één punt.
    De uitslag is als volgt:
    1. Jazz: 4 punten
    2. Margot: 3 punten
    3. Leonie: 1 punt
    4. Marit: 1 punt



    Ronde drie staat rondom fotografie en ik koppel hier een thema aan: Illusies. Het is de bedoeling dat jij met één foto een illusie creëert die totaal niet de werkelijkheid is. Je mag ook nog een foto maken van de verkeerde hoek waarin je ziet hoe de illusie eruit ziet. Dit laatste is echter niet verplicht, omdat de illustie soms één moment kan zijn. Het is deze keer wel verplicht om een toelichting bij je foto te schrijven.

    Inleveren:
    Graag heb ik dat je als volgt inlevert:
          - Titel van je PB: Themawedstrijd - Opdracht 3
          - Link(s) naar jouw foto('s).
          - Je motivatie, wat deze keer wel verplicht is.

    Deadline: maandag 13 april 23.59u
    Uitstel deadline: donderdag 16 april 23.59u

    [ bericht aangepast op 17 april 2015 - 15:08 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Eleutheromania schreef:
    (...)

    Zou ik dan drama en romantiek mogen?

    Tuurlijk, ik pas het later aan. ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Khan schreef:
    (...)
    Tuurlijk, ik pas het later aan. ^^


    Yayy!


    take me back to the basics and the simple life

    Van jou is ook goed, Margot. Excuses, helemaal vergeten te zeggen -.-"


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik heb de beginpost aangepast. ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Mag ik horror en actie?


    Remember, everyone you will ever meet knows something you don't.

    BadDreams_ schreef:
    Mag ik horror en actie?

    Natuurlijk, ik pas het later aan ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Tot wanneer valt iets eigenlijk onder drama? Want als je op wikipedia e.d. kijkt, bestaat drama uit blijspel en treurspel, maar wat is hiervan geacht te gebruiken? En tot wanneer valt iets onder de categorie drama te plaatsen?


    take me back to the basics and the simple life

    Eleutheromania schreef:
    Tot wanneer valt iets eigenlijk onder drama? Want als je op wikipedia e.d. kijkt, bestaat drama uit blijspel en treurspel, maar wat is hiervan geacht te gebruiken? En tot wanneer valt iets onder de categorie drama te plaatsen?

    Dat bepaal ik eigenlijk niet, want ik geef alleen de richtlijn voor de opdracht. Jouw mededeelnemers kiezen hierover. Ik zou zeggen, geef een eigen invulling. ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Khan schreef:
    (...)
    Dat bepaal ik eigenlijk niet, want ik geef alleen de richtlijn voor de opdracht. Jouw mededeelnemers kiezen hierover. Ik zou zeggen, geef een eigen invulling. ^^


    Oh god. Help.

    Zou ik trouwens uitstel mogen? Ik heb deze week dagelijks een toets, en moet voor vrijdag een boek uit hebben. Van het weekend heb ik twee wedstrijden, op zaterdag een atletiek wedstrijd in heereveen die de hele dag duurt, en zondag als het goed is een paardrijwedstrijd, dus dan ben ik waarschijnlijk heel lang op de manege.
    Het kan echter zo zijn dat de wedstrijd niet door gaat, en dan weet ik niet zeker of ik de uitstel nodig heb, maar voor de zekerheid.


    take me back to the basics and the simple life

    Eleutheromania schreef:
    (...)

    Oh god. Help.

    Zou ik trouwens uitstel mogen? Ik heb deze week dagelijks een toets, en moet voor vrijdag een boek uit hebben. Van het weekend heb ik twee wedstrijden, op zaterdag een atletiek wedstrijd in heereveen die de hele dag duurt, en zondag als het goed is een paardrijwedstrijd, dus dan ben ik waarschijnlijk heel lang op de manege.
    Het kan echter zo zijn dat de wedstrijd niet door gaat, en dan weet ik niet zeker of ik de uitstel nodig heb, maar voor de zekerheid.

    Is helemaal goed hoor. ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    O blijkbaar kreeg ik geen meldingen van dit topic hehe :#

    Maar eumm... Dan kies is maar voor Thriller - Horror I guess.
    Eens zien wat ik er van kan maken xD


    I aspire to inspire before I expire

    Ik heb het genoteerd. ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Mag ik alsjeblieft uitstel? Ik heb twee essay deadline volgende week en ik ga over twee uur naar de Shetlandeilanden. Ik ben al wel begonnen, maar ik kan het niet af krijgen, omdat ik het zo druk heb.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Jugendstil schreef:
    Mag ik alsjeblieft uitstel? Ik heb twee essay deadline volgende week en ik ga over twee uur naar de Shetlandeilanden. Ik ben al wel begonnen, maar ik kan het niet af krijgen, omdat ik het zo druk heb.

    Is heel begrijpelijk en natuurlijk krijg je uitstel. Veel plezier daar! (Geen idee wat je daar kan doen, maar klinkt interessant.)


    Deep inside, I've never felt alive

    Excuus, ik had een foutje gezet in de opdracht:
    Er stond dat je met de PB-titel Themawedstrijd - Opdracht 1 moest inleveren, maar dit moet natuurlijk Themawedstrijd - Opdracht 2 zijn. ^^


    Deep inside, I've never felt alive