HemmingsMyHero schreef:
Wait, wacht. Is die vervolgserie alleen in het Engels? :'O
Nee, maar Rick Riordan's schrijftstijl in het engels is zo geweldig dat ik ze liever in het engels lees . Ik vind dat toch heel anders, een vertaald boek...
Nee, maar Rick Riordan's schrijftstijl in het engels is zo geweldig dat ik ze liever in het engels lees . Ik vind dat toch heel anders, een vertaald boek...
Precies! Plus in het Engels is jezelf makkelijker te uiten dan in het Nederlands en dit merk je als je het zo leest.
Kennen ja. Maar dat is wat anders dan "ja we hebben een crush op elkaar en oh wat schattig en dan komen ze uiteindelijk bij elkaar en dat hebben we gewoon afgesproken met z'n tweeën".
Chronos & Desideriump gaat dit gebeuren dan? Anders schrijf ik me uit.
Kennen ja. Maar dat is wat anders dan "ja we hebben een crush op elkaar en oh wat schattig en dan komen ze uiteindelijk bij elkaar en dat hebben we gewoon afgesproken met z'n tweeën".
Noo, niet op die manier. Het ging hier om een gezamenlijk verleden dat verder nog uitgewerkt gaat worden, geen crushes c;
And I'm nothing. You've always said you want nothing.
Ah fijn ik haat afgesproken zooi die beter in een ORPG kan (':
Vriendschappen kan ik wel tegen, evenals haatrelaties. Maar soms zijn die liefdesrelaties te overdreven. Ik geef toe; ik doe dit ook, maar mijn karakter blijft dan niet aldoor bij die crush/vriendje/vriendinnetje hangen.