• Ik ben bezig met het organiseren van een Quizlet Festival - Questival - en ik heb nu een site gemaakt, hij is nog niet af, maar ik heb wat hulp nodig!

    Zouden jullie jullie mening kunnen geven over de lay-out/teksten etc. want ik wil weten of het nu duidelijk wordt wat voor een soort festival het is en of het een beetje aanspreekt!

    + ik ben nog opzoek naar goede afbeeldingen voor de site, dus als je ideeën hebt, let me know!

    De site

    Alle inbreng is welkom! Er is trouwens ook een mobiele versie!

    [ bericht aangepast op 22 feb 2015 - 12:05 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik zou voor een achtergrond gaan die vast staat, dus als je scrolt dat de achtergrond niet mee beweegt. Als ik je pagina nu zie denk ik ook voornamelijk aan schilderen. Wat ik eerst raar vond, want het was een Q-festival en literatuur staat hier centraal. Ik zie dat je met 4 takken kunst werkt, dus misschien kan je nog net iets meer die 4 mengen met elkaar?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Ik zou voor een achtergrond gaan die vast staat, dus als je scrolt dat de achtergrond niet mee beweegt. Als ik je pagina nu zie denk ik ook voornamelijk aan schilderen. Wat ik eerst raar vond, want het was een Q-festival en literatuur staat hier centraal. Ik zie dat je met 4 takken kunst werkt, dus misschien kan je nog net iets meer die 4 mengen met elkaar?

    Bedoel je mengen als in de lay-out? En hm, ja dat is op zich wel een goed punt, maar het is eigenlijk bedoeld dat het een "creatieve" en ook zomerse uitstraling heeft en dat probeerde ik te bereiken met die achtergrond.

    [ bericht aangepast op 22 feb 2015 - 13:09 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Werkt de "vind ik leuk" knop bij jullie?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    (...)
    Bedoel je mengen als in de lay-out? En hm, ja dat is op zich wel een goed punt, maar het is eigenlijk bedoeld dat het een "creatieve" en ook zomerse uitstraling heeft en dat probeerde ik te bereiken met die achtergrond.
    Het is natuurlijk jouw creatie. Als jij denk dat de creatieve, zomerse uitstraling daar in te vinden is, moet je die zeker houden. Het was gewoon mijn eerste indruk. Het kan goed zijn dat ik de enige ben die dat gevoel heeft. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik raad je aan om Cloudflare te gebruiken voor de website. Dat zal de snelheid van je website helpen, doordat bv. plaatjes worden gecached. Cloudflare doet nog veel meer, maar ik ben te lui om alles uit te schrijven, haha.

    [ bericht aangepast op 22 feb 2015 - 15:25 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Grandfather schreef:
    Ik raad je aan om Cloudflare te gebruiken voor de website. Dat zal de snelheid van je website helpen, doordat bv. plaatjes worden gecached. Cloudflare doet nog veel meer, maar ik ben te lui om alles uit te schrijven, haha.

    Hoe werkt dat precies? (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    (...)
    Hoe werkt dat precies? (:
    Je zult de DNS servers van je server moeten vervangen met die van Cloudflare, als je ze op Cloudflare hebt ingevuld. (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Grandfather schreef:
    (...)Je zult de DNS servers van je server moeten vervangen met die van Cloudflare, als je ze op Cloudflare hebt ingevuld. (cat)

    Okee, ik zal er straks even naar kijken


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    ik vind de site goed maar de achtergrond vind ik zelf niet zo geweldig. Wel alles goed uitgelegd. Misschien ook info over kosten en eten en drinken. al is dit misschien nog niet helemaal rond


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    ik vind de site goed maar de achtergrond vind ik zelf niet zo geweldig. Wel alles goed uitgelegd. Misschien ook info over kosten en eten en drinken. al is dit misschien nog niet helemaal rond

    Dat kom inderdaad allemaal nog (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.