• Nou dankzij A Very Potter Musical heb ik het meest krankzinnige idee en ik wil namelijk met andere Harry Potter Fans een Harry Potter Musical maken.
    Je moet wel eerst afwegen of je het haalt met tijd, geld en reizen.

    Het idee ( alle credits naar Jarne (wbw):
    Debbaut schreef:
    Aangezien ik dit een veel te tof idee vind om te laten verloederen waag ik het er maar op.

    Het is een avonturenkomedie.c:

    1 september, een spannende dag voor alle leerlingen, maar ook voor de nieuwe Zweinsteinexpresmachinist! Ja, na 200 jaar trouwe dienst is de oude machinist het afgetrapt naar Frankrijk waar hij in naam van Beaxbaton met de BGV(Beauxbaton Grand Vitesse) gaat rijden, die trein vervoert de leerlingen naar de vliegende paarden van de Franse toverschool. Maar de nieuwe machinist kent de weg niet! Hij neemt tijdens de reis het verkeerde spoor en in plaats van naar Zweinstein te gaan, gaan ze naar ergenst volledig anders, ze zijn verdwaalt!
    Ondertussen merken de professoren dat er iets mis is en ze schakelen het schouwersteam van Harry Potter in om de trein op te sporen, want Zweinstein zonder leerlingen kan toch niet? Ondertussen hebben ook de oude dooddoeners door dat er iets niet klopt en om hun eer terug te redden proberen ze de trein ook op te sporen, want alle toverkinderen van Groot Brittannië zitten in de Zweinsteinexpres, geweldig toch om een paar miljoen galjoenen mee te verdienen?
    Op de trein proberen zowel James en Albus te bewijzen dat ze meer op hun vader trekken als de ander, iets wat leid tot hilarische taferelen.

    Wat denken jullie?




    SamWinchester ~ Sharon- Director, Kerkrade/Limburg
    Starlord ~ Anna- Director
    Wolfstar~ Lisa~ Director - Noord-Holland/Gelderland


    Voor welke onderdelen zoeken we mensen?

    Tekstgroep ( script) Closed
    WillNotLearn ~Ellie - Schrijven/bedenken
    Philia ~ Sav - Noord Holland

    Muziekgroep ( teksten, muziek etc.) Closed
    Wolfstar~ Lisa- head music and cookies^^ - Noord-Holland/Gelderland
    Rikiah ~ Anne- Zuid Holland
    Kvatch ~ Sophie- Gelderland

    Dans choreograaf

    Decor
    Debbaut ~ Jarne- Belgie
    Raisei ~ Maxime - De kleinere dingen

    Backstage ( spullen tussen de scenes klaarzetten)
    Rikiah ~ Anne - Zuid Holland
    Jinxx ~ Nina -

    Kostuums
    Exorcizamus ~ Joanna- Gelderland

    Visagie en haar
    Exorcizamus ~ Joanna- Gelderland

    Licht
    Debbaut ~ Jarne- Hoofd Licht- Belgie


    Acteren
    Philia ~ Sav- noord Holland
    JamesPotter ~ Femke- Flevoland
    Khan~ Sofie - Noord-Brabant
    Kvatch ~ Sophie- Gelderland
    PaulWesley ~ Jellanie -


    Orkest/ geluid
    Wolfstar~ Piano/gitaar

    Zangcoaching
    Khan~ Sofie - Noord-Brabant



    Maybees:

    SiriuslyBlack Schrijven
    LiamJamesPayne ~ Tamara- acteren
    Teater ~ - België - Acteren
    Celine het zusje van Patholoog- zingen en dansen- maastricht



    Invullijstje:
    Username:
    Naam:
    Functie ( wat wil je graag doen):
    Stad/provincie:



    Titelsuggesties:

    ~ The curious case of the Hogwarts Express ~ ingezonden door SamWinchester
    ~De verloren trein
    ~The Hogwarts Exprexx is missing
    ~Harry Potter and the missing train
    ~A train Musical ~ ingezonden door Debbaut




    Mededelingen:



    Ik wil even vragen aan alle deelnemers om even opnieuw hun email/telefoonnummer te sturen en even de lijst hierboven te checken en wijzigingen door te geven.

    Denk er wel goed overna want we zijn vrij serieus over dit, dank u!



    [ bericht aangepast op 18 april 2015 - 23:24 ]


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Lily_Evans schreef:
    Ik wil graag een kleine aantekening maken bij het Time Turner idee: Het is niet heel origineel meer na A HP Sequel + volgens officiële info kan men niet meer dan ongeveer 5 uur terugreizen zonder zelf echte schade op te lossen. Ik neem aan dat we ons niet per sé aan dat soort feiten hoeven te houden, maar aangezien A HP Sequel er al is, ben ik bang dat het een soort slap aftreksel zou worden....


    hmm die heb ik dus nog niet gezien, too bad though


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Debbaut schreef:
    Misschien is dit iets:

    Harry Potter is schouwershoofd en heeft alles om gelukkig te zijn, een lieve vrouw en drie schatten van kinderen! Op een dag gaat hij naar zijn werk en wordt hij opgezadeld met een klusje dat eerst niet zoveel voor lijkt te stellen, een reeks niet te verklaren diefstallen op Zweinstein. Normaal zou professor Anderling dit zelf proberen aanpakken, maar er wordt zoveel gestolen en het lijkt erop dat het geen leerlingen zijn die streken uithalen.
    Ook Harry en zijn team staan voor een raadsel, en dan wordt de situatie erger; er worden leerlingen ontvoerd en eentje wordt vermoord teruggevonden. Maar wat de daders proberen te bereiken is onduidelijk. Het enige wat zeker is dat de ouders hun kinderen zo snel mogelijk weg willen hebben en dat de carrière vzn Harry onder druk komt te staan.

    Uiteraard is dit een veel zwaarder onderwerp, maar op iets anders/komisch kom ik niet direct.


    Om een verhaal met een oudere Harry te maken vind ik wel een goed idee, met The Next Generation erin en zo.


    Happy Birthday my Potter!

    Lily_Evans schreef:
    (...)

    Om een verhaal met een oudere Harry te maken vind ik wel een goed idee, met The Next Generation erin en zo.


    Ja, en dan kun je een nevenverhaal erbij maken met de kids.(:


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Ja, en dan kun je een nevenverhaal erbij maken met de kids.(:


    Met die kids zou je sws echt een onwijs leuk introductienummer kunnen maken.
    En wat andere personages betreft kan je iedereen echt belabberd terug laten komen, lekkere relatietherapie tussen Hermione en Ron als we J.K. Rowling mogen geloven bijvoorbeeld en McGonagall is natuurlijk kei oud, haha.


    Happy Birthday my Potter!

    @ Jarne, I kinda feel where you are going hahaha genius!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Lily_Evans schreef:
    (...)

    Met die kids zou je sws echt een onwijs leuk introductienummer kunnen maken.
    En wat andere personages betreft kan je iedereen echt belabberd terug laten komen, lekkere relatietherapie tussen Hermione en Ron als we J.K. Rowling mogen geloven bijvoorbeeld en McGonagall is natuurlijk kei oud, haha.


    Dat is waar, uiteindelijk laat Rowling zoveek open dat je er duizenden verhalen van kunt maken.:'D

    @Sharon het is nog maar een ruwe schets, jullie beslissen(samen met de writers) en ik wil altijd helpen.^^


    Queer zijn is gewoon alles

    Lily_Evans schreef:
    (...)

    Met die kids zou je sws echt een onwijs leuk introductienummer kunnen maken.
    En wat andere personages betreft kan je iedereen echt belabberd terug laten komen, lekkere relatietherapie tussen Hermione en Ron als we J.K. Rowling mogen geloven bijvoorbeeld en McGonagall is natuurlijk kei oud, haha.



    HAAHAHAHA hilarious!! I like this idea!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    - Dubbelpost. Ik schaam mij diep, vergeef me pls -

    [ bericht aangepast op 10 maart 2015 - 21:45 ]


    Tijd voor koffie.

    Volgens mij hebben wel al genoeg ideeën, maar omdat dit idee al een tijdje door mijn hoofd spookte, gooi ik het toch maar even op tafel.

    Een zwaarder onderwerp zou kunnen zijn dat Voldemort gewonnen heeft, en dat een groep leerlingen, the next generation, of zelfs Harry Potter en zijn gang gewoon, een soort ondergrondse revolutie leiden, of zo.


    Tijd voor koffie.

    Lily_Evans schreef:
    (...)

    Met die kids zou je sws echt een onwijs leuk introductienummer kunnen maken.
    En wat andere personages betreft kan je iedereen echt belabberd terug laten komen, lekkere relatietherapie tussen Hermione en Ron als we J.K. Rowling mogen geloven bijvoorbeeld en McGonagall is natuurlijk kei oud, haha.

    Hahaha, genius.


    Tijd voor koffie.

    Deathly_Hallows schreef:
    Volgens mij hebben wel al genoeg ideeën, maar omdat dit idee al een tijdje door mijn hoofd spookte, gooi ik het toch maar even op tafel.

    Een zwaarder onderwerp zou kunnen zijn dat Voldemort gewonnen heeft, en dat een groep leerlingen, the next generation, of zelfs Harry Potter en zijn gang gewoon, een soort ondergrondse revolutie leiden, of zo.

    Ik ben bang dat zo'n onderwerp te zwaar is voor een musical. Kijk, toneelstukken kunnen vaak nog van begin tot eind serieus blijven, maar musicals kan dit gewoon niet zo goed, omdat je te maken hebt met muziek en de meeste musicals die ik ken, hebben lichtzware onderwerpen met een luchtig randje. Ik zou het persoonlijk ook geen leuk onderwerp vinden, heel eerlijk.
    Ik vind het sowieso een leuk idee om iets met de "The Next Generation" te doen.


    Deep inside, I've never felt alive

    Khan schreef:
    (...)
    Ik ben bang dat zo'n onderwerp te zwaar is voor een musical. Kijk, toneelstukken kunnen vaak nog van begin tot eind serieus blijven, maar musicals kan dit gewoon niet zo goed, omdat je te maken hebt met muziek en de meeste musicals die ik ken, hebben lichtzware onderwerpen met een luchtig randje. Ik zou het persoonlijk ook geen leuk onderwerp vinden, heel eerlijk.
    Ik vind het sowieso een leuk idee om iets met de "The Next Generation" te doen.


    Het kan wel, Soldaat van Oranje is het gelukt, maar het zou wel veel moeilijker worden om er een goed stuk van te maken en bovendien is dat mede succesvol omdat ze er het idee van Totaal Theater op hebben toegepast.


    Happy Birthday my Potter!

    Lily_Evans schreef:
    (...)

    Het kan wel, Soldaat van Oranje is het gelukt, maar het zou wel veel moeilijker worden om er een goed stuk van te maken en bovendien is dat mede succesvol omdat ze er het idee van Totaal Theater op hebben toegepast.

    Je hebt inderdaad Soldaat van Oranje, klopt. Maar dat is inderdaad gewoon behoorlijk moeilijk. ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Reigns > Florrie


    16 - 09 - '17

    Hallo, omdat het zo stil is vroeg i' me af hoever alles al staat?(:


    Queer zijn is gewoon alles