• Nou dankzij A Very Potter Musical heb ik het meest krankzinnige idee en ik wil namelijk met andere Harry Potter Fans een Harry Potter Musical maken.
    Je moet wel eerst afwegen of je het haalt met tijd, geld en reizen.

    Het idee ( alle credits naar Jarne (wbw):
    Debbaut schreef:
    Aangezien ik dit een veel te tof idee vind om te laten verloederen waag ik het er maar op.

    Het is een avonturenkomedie.c:

    1 september, een spannende dag voor alle leerlingen, maar ook voor de nieuwe Zweinsteinexpresmachinist! Ja, na 200 jaar trouwe dienst is de oude machinist het afgetrapt naar Frankrijk waar hij in naam van Beaxbaton met de BGV(Beauxbaton Grand Vitesse) gaat rijden, die trein vervoert de leerlingen naar de vliegende paarden van de Franse toverschool. Maar de nieuwe machinist kent de weg niet! Hij neemt tijdens de reis het verkeerde spoor en in plaats van naar Zweinstein te gaan, gaan ze naar ergenst volledig anders, ze zijn verdwaalt!
    Ondertussen merken de professoren dat er iets mis is en ze schakelen het schouwersteam van Harry Potter in om de trein op te sporen, want Zweinstein zonder leerlingen kan toch niet? Ondertussen hebben ook de oude dooddoeners door dat er iets niet klopt en om hun eer terug te redden proberen ze de trein ook op te sporen, want alle toverkinderen van Groot Brittannië zitten in de Zweinsteinexpres, geweldig toch om een paar miljoen galjoenen mee te verdienen?
    Op de trein proberen zowel James en Albus te bewijzen dat ze meer op hun vader trekken als de ander, iets wat leid tot hilarische taferelen.

    Wat denken jullie?




    SamWinchester ~ Sharon- Director, Kerkrade/Limburg
    Starlord ~ Anna- Director
    Wolfstar~ Lisa~ Director - Noord-Holland/Gelderland


    Voor welke onderdelen zoeken we mensen?

    Tekstgroep ( script) Closed
    WillNotLearn ~Ellie - Schrijven/bedenken
    Philia ~ Sav - Noord Holland

    Muziekgroep ( teksten, muziek etc.) Closed
    Wolfstar~ Lisa- head music and cookies^^ - Noord-Holland/Gelderland
    Rikiah ~ Anne- Zuid Holland
    Kvatch ~ Sophie- Gelderland

    Dans choreograaf

    Decor
    Debbaut ~ Jarne- Belgie
    Raisei ~ Maxime - De kleinere dingen

    Backstage ( spullen tussen de scenes klaarzetten)
    Rikiah ~ Anne - Zuid Holland
    Jinxx ~ Nina -

    Kostuums
    Exorcizamus ~ Joanna- Gelderland

    Visagie en haar
    Exorcizamus ~ Joanna- Gelderland

    Licht
    Debbaut ~ Jarne- Hoofd Licht- Belgie


    Acteren
    Philia ~ Sav- noord Holland
    JamesPotter ~ Femke- Flevoland
    Khan~ Sofie - Noord-Brabant
    Kvatch ~ Sophie- Gelderland
    PaulWesley ~ Jellanie -


    Orkest/ geluid
    Wolfstar~ Piano/gitaar

    Zangcoaching
    Khan~ Sofie - Noord-Brabant



    Maybees:

    SiriuslyBlack Schrijven
    LiamJamesPayne ~ Tamara- acteren
    Teater ~ - België - Acteren
    Celine het zusje van Patholoog- zingen en dansen- maastricht



    Invullijstje:
    Username:
    Naam:
    Functie ( wat wil je graag doen):
    Stad/provincie:



    Titelsuggesties:

    ~ The curious case of the Hogwarts Express ~ ingezonden door SamWinchester
    ~De verloren trein
    ~The Hogwarts Exprexx is missing
    ~Harry Potter and the missing train
    ~A train Musical ~ ingezonden door Debbaut




    Mededelingen:



    Ik wil even vragen aan alle deelnemers om even opnieuw hun email/telefoonnummer te sturen en even de lijst hierboven te checken en wijzigingen door te geven.

    Denk er wel goed overna want we zijn vrij serieus over dit, dank u!



    [ bericht aangepast op 18 april 2015 - 23:24 ]


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    PaulWesley schreef:
    Ik wil wel meedoen, ik moet alleen wel kijken ivm reizen. Acteren/dans lijkt me leuk om te doen, zingen zou misschien ook kunnen maar ik kan het niet zo super geweldig :') anyway, mijn naam is Jellanie


    Kan ik je erbij zetten?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Daryl_Dixon schreef:
    (...)

    Kan ik je erbij zetten?

    Ja (:


    Life is a beautiful struggle

    Daryl_Dixon schreef:
    (...)

    Ik denk een great hall uitvoering ofzo


    Thanks! Dan kan ik daar al ideetjes over beginnen bedenken!
    Als de zaal het toelaat kunnen we dan elektrische kaarsen aan koorden hangen en die dan lijken te zweven, als we de grote zaal verlaten zouden we die dan kunnen optrekken. Ik zal de komende tijd een programma opzoeken om te ontwerpen en al verschillende halls voor verschillende formaten van speelvlakken maken zodat we al iets van een lijdraad hebben. Als we dan de zaal hebben kan ik het daar volledig aan aanpassen. Of stellen jullie een andere methode voor?

    Laat ook maar weten als je andere plekken wilt creëeren.


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Thanks! Dan kan ik daar al ideetjes over beginnen bedenken!
    Als de zaal het toelaat kunnen we dan elektrische kaarsen aan koorden hangen en die dan lijken te zweven, als we de grote zaal verlaten zouden we die dan kunnen optrekken. Ik zal de komende tijd een programma opzoeken om te ontwerpen en al verschillende halls voor verschillende formaten van speelvlakken maken zodat we al iets van een lijdraad hebben. Als we dan de zaal hebben kan ik het daar volledig aan aanpassen. Of stellen jullie een andere methode voor?

    Laat ook maar weten als je andere plekken wilt creëeren.



    klaslokalen of het idee ervan :Y)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Really, ik ben geen creatief meesterbrein ofzo, maar misschien is het leuk om te Marauders zelf te laten narratoren, dat ze het verhaal zelf vertellen, elkaar soms misschien onderbreken. Zoals James die opschept over hoe gewledig Lily hem vondt en Lily dan zo is van 'That's not what happened.'
    Of wil je eerder iets doen met een alwetende verteller ding godlike voice-overthingy? Of iets gewoners, waar het verhaal zich gewoon unfold en er niks verteld wordt of wat dan ook?

    Als je meerdere generaties wil doen kan je bijv, doen dat ze een paar uur terug moesten, Harry en Hermione en wie je nog meer erbij wil betrekken. En Ron zoiets heeft van (of iemand anders) van 'hoe vaak kan dit ding terug?'. Aangezien er niet echt een andere manier is om vooruit of terug in de tijd te gaan, voor zover ik weet.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Philia schreef:
    Really, ik ben geen creatief meesterbrein ofzo, maar misschien is het leuk om te Marauders zelf te laten narratoren, dat ze het verhaal zelf vertellen, elkaar soms misschien onderbreken. Zoals James die opschept over hoe gewledig Lily hem vondt en Lily dan zo is van 'That's not what happened.'
    Of wil je eerder iets doen met een alwetende verteller ding godlike voice-overthingy? Of iets gewoners, waar het verhaal zich gewoon unfold en er niks verteld wordt of wat dan ook?

    Als je meerdere generaties wil doen kan je bijv, doen dat ze een paar uur terug moesten, Harry en Hermione en wie je nog meer erbij wil betrekken. En Ron zoiets heeft van (of iemand anders) van 'hoe vaak kan dit ding terug?'. Aangezien er niet echt een andere manier is om vooruit of terug in de tijd te gaan, voor zover ik weet.



    dat eerste idee i like!!!

    En ja dat van Ron is wel leuk, we blamen Ron :Y)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    We kunnen wel een introductie doen met een alwetende verteller.

    Iemand loopt op het podium met het bordje : omniscient narrator, sws dat iedereen begint te lachen en zodra de hoofdpersonen zijn geintroduceerd, jagen de hoofdpersonen die verteller weg.


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Daryl_Dixon schreef:
    We kunnen wel een introductie doen met een alwetende verteller.

    Iemand loopt op het podium met het bordje : omniscient narrator, sws dat iedereen begint te lachen en zodra de hoofdpersonen zijn geintroduceerd, jagen de hoofdpersonen die verteller weg.


    Ik zie hem al James introduceren, en dat James dan dat podium oploopt, en met een tekst zoals 'Im way more awesome than you give me credit for. Let me tell them the story myself.' En dan set het echte verhaal begint, maar misschien kan dit beter in een story, in de app of wat dan ook :')


    We've lived in the shadows for far too long.

    Philia schreef:
    (...)

    Ik zie hem al James introduceren, en dat James dan dat podium oploopt, en met een tekst zoals 'Im way more awesome than you give me credit for. Let me tell them the story myself.' En dan set het echte verhaal begint, maar misschien kan dit beter in een story, in de app of wat dan ook :')


    Hoe bedoel je dat laatste?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Daryl_Dixon schreef:
    (...)

    Hoe bedoel je dat laatste?



    Nou, verhaallijn enzo bespreken kan misschien beter ergens anders dan in dit topic, aangezien mensen zich hier aan kunnen melden, en We het anders een beetje volspammen.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Philia schreef:
    (...)


    Nou, verhaallijn enzo bespreken kan misschien beter ergens anders dan in dit topic, aangezien mensen zich hier aan kunnen melden, en We het anders een beetje volspammen.


    True maar niet idereen heeft zijn nummer nog doorgeven


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    No offense, maar als het via app volgespamt wordt stap ik uit die groep. Ik haat het namelijk om constant berichtjes te krijgen via app.


    16 - 09 - '17

    Reigns schreef:
    No offense, maar als het via app volgespamt wordt stap ik uit die groep. Ik haat het namelijk om constant berichtjes te krijgen via app.



    Je kunt hem ook op stil zetten


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Whatsapp groep is er!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Daryl_Dixon schreef:
    (...)


    Je kunt hem ook op stil zetten


    Ik weet het, maar goed.


    16 - 09 - '17