[insertbeginpost]
-
Eleutheromania schreef:In het prille begin had ik ook echt lelijke dingen, ik ga eens zoeken naar mijn eerste rol
(...)
Het is een facking korte flurol, die geen informatie bevat. En als t voor jou gevoel wel zo is, dan zou ik betere rollen proberen te gaan maken :')
O mia lost elan. Tu isag elythe.
Eleutheromania schreef:
(...)
Hij is echt fab. Mijn eerste rol was echt hell, maar die van jou is echt prolijk
I just caught the wave in your eyes
Cynefin schreef:
(...)
Haha tnx duwde, maar ja genoeg plekken waar ik ff kon spieken
take me back to the basics and the simple life
De Spammers Leonie De Leeuw. Ilonamazing. Laurawesome Yo Yo Ro Ro. Henkje. Mayonaise. Floor Met Haar Kontobsessie Xantheve. Marie Jolie. Opper Perv. Holy Julie. Sha're Onuitspreekbaar. Auto. Ananas. Sherlock. Leahhhh. Jaimy Yu Paraplu |
|
Leden van onze hechte familie: Goya Leonie De gestoorde paardengek die nogal veel spant Sobremesa Ilona De persoon die van de trap af pleurt en vervolgens gaat Just Dancen Ameliorate Trohman Mangata Meraki_ Marjolein De Percy-Jackson verslaafde van wie haar zusje ook op Q zit en die een tostiverslaafde is Ferrars Floor Het knapste meisje van alles wat er bestaat en niet bestaat, wordt vaak vergeleken met perfect en aanbeden wordt als een godin. DocRoe Xantheve De muziek- en celebrityverslaafde die aan teveel dingen verslaafd is en getrouwd is met Chris Evans en Michael Fassbender Zephyr Sha're De kerstman waarvan niemand weet wie ze is en die ons steeds dreigt te verlaten. Chronos Marie De Thomas Sangster geobsedeerde serieverslaafde die cactussen knuffelt StylinSexual Tamara De sexy perv die verslaafd is aan gaysmut en eten en gelovig is SyntaxJulie De persoon die nu de hele tijd klooit met Zapfino en lettergrote 20 terwijl zij eigenlijk gewoon een heel vaag en dommig iemand is die in plaats van aan deuren waar in Zapfino lettergrote 20 'DUWEN' op staat, de deur naar zich toe probeert te trekken en die een superawesome username heeft Komorebi_ Carianne De simsverslaafde die te veel denkt aan koekjes en een Hunger Games fan is Sabaism Stradlin DeDDDG3maaleenS Leah De persoon die bij een of ander wonder in ons spammersclubje zit en een crewlid is, deze persoon denkt ook vaak na over de gedachtegang van eikels Ships die je moet shippen: Roomijs Nixan Maxilena Jummy Lewily Christarel Katharchie Chestianna Elisawyer Jamilla Marchie Evelirius Jilly Tedoire Calose Calily Lucassy Julana Once upon a time, Waren er vijf Spammers, Leonie, Ilona, Laura, Romee en Henk. Ze hadden elkaar leren kennen door de RPG's en waren vriendjes geworden. Op een dag spamden de vijf Spammers een praattopic vol in één uur. Maar de beheerder was offline, en kon dus geen nieuw topic maken! Ilona zei: 'Laten we een gezelligheidstopic maken.' Leonie zei toen: 'Dat doe ik wel! Het wordt ons spamtopic!' Zo is dit spamtopic onstaan. In de loop der dagen kwamen er meerdere spammers bij, sommige RPG'ers, andere spammers. Tot op de dag van vandaag spammen ze nog topic na topic vol. And they lived happily ever after... Dylan O'Brien Thomas Brodie-Sangster Cara Delevingne Kaya Scodelario Jennifer Lawrence Leonardo DiCaprio Scarlett Johansson Shailene Woodley Theo James Ansel Elgort Chris Evans Stephen Amell Michael Fassbender Robert Downey Jr. Chris Pratt James McAvoy Willa Holland Francisco Lachowski Daniel Radcliffe Rupert Grint Emma Watson Josh Hutcherson Liam Payne Liam Hemsworth JK Rowling John Green Suzanne Collins Rick Riordan James Dashner Kierra Cass Rainbow Rowell Stephen Chborsky Cameron Diaz Leonie Donald Sutherland Lenny Kravitz Philip Seymour Hoffman Stanley Tucci Toby Jones Wes Bentley Woody Harrelson Willow Shields Paula Malcomson Jack Quaid Leven Rambin Alexander Ludwig Isabelle Fuhrman Jacqueline Emerson Dayo Okeniyi Amandla Stenberg Sam Claflin Jeffrey Wright Jena Malone Lynn Cohen Julianne Moore Natalie Dormer Stef Dawson Lily Collins Ashley Benson Shay Mitchell Lucy Hale Troian Bellisario Keegan Allen Ian Harding Torrey DeVitto Tyler Blackburn Sasha Pieterse Janel Parrish Tammin Sursok Lindsey Shaw Drew Van Acker Wees aardig voor elkaar Laatste reactie krijgt het nieuwe topic Ship de ships en aanbid de aanbeden personen You May Join If You Want Username veranderingen graag doorgeven De huisregels van Quizlet gelden hier ook. |
all because i liked a girl
Massacres schreef:
(...)In het prille begin had ik ook echt lelijke dingen, ik ga eens zoeken naar mijn eerste rol
Iniminicum schreef:
(...)
Echt gewoon super. Ik maak slechtere rollen en RPG al best wel een tijdje :')
I just caught the wave in your eyes
Eleutheromania schreef:
(...)
Hehe, gewoon ff je MT op alleen RPG's zetten, en dan naar je laatste pagina :')
Jente, de beginpost is er :'D
Dit is en blijft waarschijnlijk wel mijn trots
Links: Eros, Rechts: Ezequiel
Links: Ezequiel, Rechts: Eros
Boven: Eros, Midden: Evandro, Onder: Ezequiel
Links: Evandro, Midden: Eros, Rechts: EzequielLinks: Ezequiel, Rechts: Eros
Links: Eros, Rechts: Ezequiel
Eros
-
-
-
-
Massacres schreef:
(...)Rol: Jongen
Status: in de sekte
Naam: Faelan Aureus Adelfos (tweelingbroer van Anthony Maverick Adelfos)
Leeftijd: 17
Uiterlijk: Net als zijn broer heeft hij zeer kenmerkende felblauwe ogen, die meestal schitteren. Zijn zwarte matcht daarom ook mooi bij zijn ogen. Hij ziet er sportief Hij draagt vaak een gewoon shirt, een hoodie en een losse broek. Hij is ook vrij atletisch gebouwd, maar niet overdreven. Hij 1 meter 75 centimeter groot en heeft verscheidene littekens overal verspreid omdat hij al vaker mishandeld is door de bewaking, zijn meest opvallende ik op zijn linkerbiceps. Hij is ook vrij mager en heeft een huid die normaal van kleur is.
Karakter: Faelan is een zorgzaam type, zo nodig bijna moederlijk, tot je op zijn irritatie stuit. Omdat hij net zoals zijn broer een leiderstype is, voelt hij zich verantwoordelijk voor iedereen. Hij heeft de uitstraling van het lieve bloemetje, maar eigenlijk is hij de slang die zich eronder verschuilt. Voor zijn vijanden toch. Als iets hem niet zint zal hij geen blad voor de mond nemen en er zijn ongescencureerde mening over geven. Ook is hij 'het luisterend oor', maar hij kan ook vrij impulsief zijn. Hij heeft een goed gevoel voor humor en is bekend met sarcasme door zijn tweelingbroer Anthony. Hij is iemand die naar ieders opinie luistert om zijn eigen visie bij te schaven. Hij is ook iemand die snel vrienden maakt en rustige uitstraling heeft. Hij is ook heel fanatiek als hij iets wil zal hij alles er aan doen om zijn doel te bereiken. In dit geval ontsnappen. hij heeft ook geweldige focus en laat zich dus niet snel afleiden.
Extra: Faelan heeft een uitzonderlijk goede band met zijn broer die versterkt is door hun leven in de sekte. Ze stoeien soms nog wel, maar minder. Als iemand Anthony bedreigd mag je er zeker van zijn dat Faelan er zal zijn om hem te verdedigen, met geweld als het moet. Ze hebben ook samen hun verstop plekje voor gesmokkelde en gestolen spullen. Hij heeft ook al vaker vastgezeten en is al vaker gefolterd door de bewaking door tegenspreken en in opstand te komen.