• Hooii mensheid (:

    Ik heb een vraagje. Ik ben nu namelijk al bezig met een story maar als die afgelopen is wil ik een One Direction story schrijven. Dus mijn vraag aan jullie is of het jullie aanspreekt. Al het commentaar is welkom! Alvast bedankt!

    Verhaallijn:

    Het leven lijkt een groot feest voor jong volwassene Liam Payne. Met zijn mooie appartement midden in hartje London, zijn ouders die hij elk weekend opzoekt in hun villa in Wolverhampton en zijn geweldige vrienden die bij hem in de buurt wonen. Liam heeft de perfecte baan en het perfecte leventje, lijkt het wel, alleen mist hij iets. Hij is vrijgezel. Hij mist het; dat iemand thuis op hem wacht, het geknuffel, gekus en de hele mikmak.
    Als hij iets, of beter gezegd iemand treft op straat, voelt hij zich verantwoordelijk om de jongen te helpen, maar is het wel zo makkelijk?

    Jong volwassene Zayn Malik heeft een zwaar leven, nadat hij weggevlucht is uit zijn land met zijn broertje, die hij pas is verloren, leeft hij op straat. Weliswaar in Rome — een prachtige stad. Als je tenminste een dak boven je hoofd hebt. Alsof God hem wil laten weten dat hij moet volhouden en vertrouwen moet hebben in het leven, ontmoet hij een jonge man. Iemand die Zayn weer vertrouwen geeft in het leven, in zichzelf.

    Het is een verhaal met veel structuren.
    Gelovig-ongelovig.
    Arm-rijk.
    Struggles met geaardheid.
    En zo kan ik nog wel doorgaan.

    So... Let me know what you think!

    [ bericht aangepast op 21 feb 2015 - 18:48 ]


    I might not be the same, but that's not important.

    Als je van 1D houdt denk ik dat het zeker een leuk verhaal is om te lezen.

    Edit: En als je er plezier aan beleefd; gewoon doen!

    [ bericht aangepast op 21 feb 2015 - 19:30 ]

    Ik zou het zo lezen, misschien omdat ik Zayn en Liam geweldig bij elkaar vind passen, misschien omdat het juist zo heerlijk cliché is. :'D


    wat was dit ookalweer

    Arella schreef:
    Als je van 1D houdt denk ik dat het zeker een leuk verhaal is om te lezen.

    Edit: En als je er plezier aan beleefd; gewoon doen!


    Dat zeker! Bedankt voor je mening c:


    I might not be the same, but that's not important.

    LiamJamesPayne schreef:
    Ik zou het zo lezen, misschien omdat ik Zayn en Liam geweldig bij elkaar vind passen, misschien omdat het juist zo heerlijk cliché is. :'D


    Hehe^^ Thanks voor je mening (:


    I might not be the same, but that's not important.