• Hogwarts, 1 september 1900


    We gaan terug naar het jaar 1900. De tijd waarin studenten in alle rust naar school konden gaan om de magische kunsten onder de knie te krijgen. Het jaar 1900, de jaren voordat Tom Riddle opstond als Voldemort en zijn ideeën doordraafde in twee oorlogen. Het jaar 1900, tientallen jaren voordat Harry Potter vocht tegen Voldemort. Deze RPG speelt zich af op Hogwarts. Studenten krijgen de kans om zich te ontwikkelen tot talentvolle tovenaars en heksen. Er wordt niet gesproken van slechte tovenaars, want die lijken nog niet te bestaan. Wordt jouw personage de beste zwerkbalspeler of de grootste ellende met fabeldieren?
    Om onbewust buitensluiten te voorkomen, zit iedereen in het zesde leerjaar!


    PERSONAGES:
    STOP OP VROUWEN & GRYFFINDOR

    Vrouwen:

    • Gereserveerd door JudithSuzann
    • Gereserveerd door Ameliorate | Huffelpuf
    • Gereserveerd door Iniminicum | Gryffindor
    • Alegria Campbell | Cynefin | Huffelpuf | Pagina 1.3
    • Gereserveerd door Crowley | Slytherin
    • Allison Lauren | Heffron | Slytherin | Pagina 1.3
    • Gereserveerd door Eleutheromania | Gryffindor
    • Aemilia Waterstone Teater | Gryffindor
    • Alex Castellan | Daggers | Huffelpuf | Pagina 1.4



    Mannen:
    • Ezra Hunter Micheal Cooper | Dumbledore | Slytherin | Pagina 1.4
    • Gereserveerd door Ameliorate | Gryffindor
    • Gereserveerd door Iniminicum | Hufflepuf
    • Gereserveerd door Trohman | Gryffindor
    • Gereserveerd door Cave | Gryffindor
    • Ace Trevor Von Monroe | TrevorWentworth | Slytherin | Pagina 1.4
    • Gereserveerd door HemmingsMyHero | Gryffindor






    INVULLIJSTJE:
    Naam:
    Leeftijd:
    Bloedstatus:
    Afdeling:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis:
    Relaties:
    Extra: Denk aan: zwerkbal, huisdier, toverstok, boeman, patronus etc.)

    FACECLAIMS:
    Lily Collins
    Sophie Turner
    Erin Wagner
    Barbara Palvin
    Xavier Samuel
    Dakota Fanning


    QUIDDITCH:
    Gryffindor:
    Captain:
    Chaser:
    Chaser:
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper:
    Seeker: Aemilia Waterstone

    Ravenclaw:
    Captain:
    Chaser:
    Chaser:
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper:
    Seeker:

    Slytherin
    Captain:
    Chaser:
    Chaser:
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper:
    Seeker:

    Huffelpuf
    Captain: Ameliorate
    Chaser:
    Chaser:
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper:
    Seeker: Ameliorate


    PREFECTS:
    Gryffindor:
    • Aemilia Waterstone

    Ravenclaw:


    Huffelpuf:


    Slytherin:




    REGELS:
    • Een post is minimaal 200 woorden
    • Houd de jongens, meisjes en afdelingen gelijk
    • Zonder toestemming bestuur je géén personages van anderen
    • Geen perfecte personages, iedereen heeft minder goede kanten
    • 16 + is toegestaan, maar zet het in je post
    • Reserveringen van personages blijven 3 dagen staan
    • Ik maak de nieuwe topics aan
    • Ik heb in overleg met Debbaut dit topic geopend
    • Maximaal twee personages per persoon (1 jongen en 1 meisje)
    • Houd het gezellig
    • Voor vragen staat mijn PB of GB altijd open
    • Have fun!

    [ bericht aangepast op 21 feb 2015 - 11:33 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    JudithSuzann schreef:
    (...)

    Ja is goed!


    Alright! Dan zet ik het erbij. :]


    She was always looking for more..

    Cynefin schreef:
    Ik zoek graag (t liefst een meisje) die zich dood ergert aan Alégria. Maar dan ook écht. De enigste die Alégria totaal niet mag enzo. Dankuu ^^


    I just caught the wave in your eyes

    Iemand enige relatie met Amelia/Amy?


    ''I like the part when everythings become okay. It's just not the truth.''

    Ameliorate schreef:
    (...)

    Ik denk dat hij en Lilian het best heel goed met elkaar kunnen vinden.

    @Zamperini en Dumbledore, ik heb niet echt veel inspiratie wat Lilian wat betreft jongens uit Slytherin, maar als jullie iets weten sta ik ervoor open. :]


    Mhm... Misschien dat Lucas haar een keer heeft geholpen met een vak ofzo, of dat ze moesten samenwerken. Dat ze nu wel goede en leuke gesprekken met elkaar voeren hier en daar maar dat ze ook weer niet echt vrienden te noemen zijn. Okay, klinkt heel stom waarschijnlijk :'D


    El Diablo.

    @ Zamperini, ik denk dat Camille en Lucas het wel goed met elkaar kunnen vinden, ze zijn vrij verschillend maar dat is meestal juist wat aantrekt.. Ik denk dat het zowel kan als vriendschap als een relatie.


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    @JudithSuzann Een vriendschap tussen de twee lijkt me wel wat ja (: Heb jij een idee hoe ze elkaar ontmoet hebben en wanneer? Dan kan ik dat er even bij schrijven.


    El Diablo.

    Zamperini schreef:
    @JudithSuzann Een vriendschap tussen de twee lijkt me wel wat ja (: Heb jij een idee hoe ze elkaar ontmoet hebben en wanneer? Dan kan ik dat er even bij schrijven.


    Misschien een vriendschap die er al heel lang is? Alleen hoe ze elkaar ontmoet hebben weet ik niet echt..


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Zamperini schreef:
    (...)

    Mhm... Misschien dat Lucas haar een keer heeft geholpen met een vak ofzo, of dat ze moesten samenwerken. Dat ze nu wel goede en leuke gesprekken met elkaar voeren hier en daar maar dat ze ook weer niet echt vrienden te noemen zijn. Okay, klinkt heel stom waarschijnlijk :'D


    Haha. Nee hoor, klinkt niet stom.
    Is goed. Ik denk dat Lilian hem daarvoor nooit echt gesproken heeft, omdat ze Slytherins niet echt automatisch haat, maar wel toch een lichtelijk vooroordeel over ze heeft, maar dat ze zichzelf toch wel een beetje verbaasde toen ze erachter kwam dat ze hem toch wel aardig vond.


    @Cordis, ehm, miss dat Lilian en Amelia nooit echt veel met elkaar optrekken of vrienden te noemen zijn, omdat ik denk dat Lilian nooit erg veel in zal gaan op de verlegenheid van Amelia, maar dat als ze elkaar spreken ze het wel goed kunnen vinden en een soort van klik hebben?


    She was always looking for more..

    JudithSuzann schreef:
    (...)

    Misschien een vriendschap die er al heel lang is? Alleen hoe ze elkaar ontmoet hebben weet ik niet echt..


    Mhm, misschien dat hun ouders elkaar kennen en dat ze elkaar dus ook een aantal keer zijn tegen gekomen voor ze naar Hogwarts gingen?


    El Diablo.

    Cordis schreef:
    Iemand enige relatie met Amelia/Amy?


    Ik denk dat zij en Vincent gewoon afdelingsgenoten zouden zijn, niet veel meer. Langs de andere kant denk ik wel dat Aemilia/Lea haar graag zou mogen. Hun karakters lijken dan ook op elkaar. (Ze staan respectievelijk op pagina 16 & 5.)

    Ik zoek nog een rivaal en een zeer goede vriendin voor Aemilia en nog een paar (goede) vrienden voor Vincent. (:


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Zamperini schreef:
    (...)

    Mhm, misschien dat hun ouders elkaar kennen en dat ze elkaar dus ook een aantal keer zijn tegen gekomen voor ze naar Hogwarts gingen?


    Ja dat is een goed idee!


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Ik zoek ook nog een stude maatje voor Alégria ((:


    I just caught the wave in your eyes

    Teater schreef:
    (...)

    Ik denk dat zij en Vincent gewoon afdelingsgenoten zouden zijn, niet veel meer. Langs de andere kant denk ik wel dat Aemilia/Lea haar graag zou mogen. Hun karakters lijken dan ook op elkaar. (Ze staan respectievelijk op pagina 16 & 5.)

    Ik zoek nog een rivaal en een zeer goede vriendin voor Aemilia en nog een paar (goede) vrienden voor Vincent. (:


    Volgens mij kunnen Vincent en Lilian het zeer goed met elkaar vinden, misschien iets meer dan dat?


    She was always looking for more..

    Ameliorate schreef:
    (...)

    Volgens mij kunnen Vincent en Lilian het zeer goed met elkaar vinden, misschien iets meer dan dat?


    Op welke manier? Op de manier van echt een relatie of van echt super close vrienden? Beiden zijn goed voor me, but just to know. (:


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Teater schreef:
    (...)

    Op welke manier? Op de manier van echt een relatie of van echt super close vrienden? Beiden zijn goed voor me, but just to know. (:


    Misschien dat ze al jaren goede vrienden zijn geweest en dat ze echt iets voor elkaar beginnen te voelen? Dat ze in de eerste toevallig in dezelfde coupé terecht kwamen en sindsdien al wel close zijn en langzaam verliefd werden?


    She was always looking for more..