• Hogwarts, 1 september 1900


    We gaan terug naar het jaar 1900. De tijd waarin studenten in alle rust naar school konden gaan om de magische kunsten onder de knie te krijgen. Het jaar 1900, de jaren voordat Tom Riddle opstond als Voldemort en zijn ideeën doordraafde in twee oorlogen. Het jaar 1900, tientallen jaren voordat Harry Potter vocht tegen Voldemort. Deze RPG speelt zich af op Hogwarts. Studenten krijgen de kans om zich te ontwikkelen tot talentvolle tovenaars en heksen. Er wordt niet gesproken van slechte tovenaars, want die lijken nog niet te bestaan. Wordt jouw personage de beste zwerkbalspeler of de grootste ellende met fabeldieren?
    Om onbewust buitensluiten te voorkomen, zit iedereen in het zesde leerjaar!


    PERSONAGES:
    STOP OP VROUWEN & GRYFFINDOR

    Vrouwen:

    • Gereserveerd door JudithSuzann
    • Gereserveerd door Ameliorate | Huffelpuf
    • Gereserveerd door Iniminicum | Gryffindor
    • Alegria Campbell | Cynefin | Huffelpuf | Pagina 1.3
    • Gereserveerd door Crowley | Slytherin
    • Allison Lauren | Heffron | Slytherin | Pagina 1.3
    • Gereserveerd door Eleutheromania | Gryffindor
    • Aemilia Waterstone Teater | Gryffindor
    • Alex Castellan | Daggers | Huffelpuf | Pagina 1.4



    Mannen:
    • Ezra Hunter Micheal Cooper | Dumbledore | Slytherin | Pagina 1.4
    • Gereserveerd door Ameliorate | Gryffindor
    • Gereserveerd door Iniminicum | Hufflepuf
    • Gereserveerd door Trohman | Gryffindor
    • Gereserveerd door Cave | Gryffindor
    • Ace Trevor Von Monroe | TrevorWentworth | Slytherin | Pagina 1.4
    • Gereserveerd door HemmingsMyHero | Gryffindor






    INVULLIJSTJE:
    Naam:
    Leeftijd:
    Bloedstatus:
    Afdeling:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis:
    Relaties:
    Extra: Denk aan: zwerkbal, huisdier, toverstok, boeman, patronus etc.)

    FACECLAIMS:
    Lily Collins
    Sophie Turner
    Erin Wagner
    Barbara Palvin
    Xavier Samuel
    Dakota Fanning


    QUIDDITCH:
    Gryffindor:
    Captain:
    Chaser:
    Chaser:
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper:
    Seeker: Aemilia Waterstone

    Ravenclaw:
    Captain:
    Chaser:
    Chaser:
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper:
    Seeker:

    Slytherin
    Captain:
    Chaser:
    Chaser:
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper:
    Seeker:

    Huffelpuf
    Captain: Ameliorate
    Chaser:
    Chaser:
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper:
    Seeker: Ameliorate


    PREFECTS:
    Gryffindor:
    • Aemilia Waterstone

    Ravenclaw:


    Huffelpuf:


    Slytherin:




    REGELS:
    • Een post is minimaal 200 woorden
    • Houd de jongens, meisjes en afdelingen gelijk
    • Zonder toestemming bestuur je géén personages van anderen
    • Geen perfecte personages, iedereen heeft minder goede kanten
    • 16 + is toegestaan, maar zet het in je post
    • Reserveringen van personages blijven 3 dagen staan
    • Ik maak de nieuwe topics aan
    • Ik heb in overleg met Debbaut dit topic geopend
    • Maximaal twee personages per persoon (1 jongen en 1 meisje)
    • Houd het gezellig
    • Voor vragen staat mijn PB of GB altijd open
    • Have fun!

    [ bericht aangepast op 21 feb 2015 - 11:33 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Teater schreef:
    Oh fuck, dat zijn lange lesuren. Vincent will be sleeping a lot. :Y)


    Haha love that!
    Anders hadden ze echt 100 lessen op een dag om alles te vullen, dus dan maar zo. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Haha love that!
    Anders hadden ze echt 100 lessen op een dag om alles te vullen, dus dan maar zo. :Y)


    Ik val al in slaap als ik vijftig minuten Frans heb. (krul) Ah, anyway, dan kun je ook beter uitslapen. :Y)


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Teater schreef:
    Oh fuck, dat zijn lange lesuren. Vincent will be sleeping a lot. :Y)


    Luke ook, haha.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Teater schreef:
    (...)

    Ik val al in slaap als ik vijftig minuten Frans heb. (krul) Ah, anyway, dan kun je ook beter uitslapen. :Y)


    Ik bij drie-kwartier NaSk en biologie.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Daggers schreef:
    (...)

    Ik bij drie-kwartier NaSk en biologie.


    Dat gevoel dat het bijna gedaan is en dan tot het besef komen dat je nog maar twintig minuten bezig bent. :Y) En wat is NaSk, trouwens? :x


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Late, laaate MT


    “A queen will always turn pain into power.”

    Teater schreef:
    (...)

    Dat gevoel dat het bijna gedaan is en dan tot het besef komen dat je nog maar twintig minuten bezig bent. :Y) En wat is NaSk, trouwens? :x


    Inderdaad! NaSk is Natuurkunde&Scheikunde in een. Echt uuugh, en je mag die docent ook niet eens.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Daggers schreef:
    (...)

    Inderdaad! NaSk is Natuurkunde&Scheikunde in een. Echt uuugh, en je mag die docent ook niet eens.


    Oh, zo, bij ons zijn dat namelijk twee aparte vakken, vandaar. En haha, inderdaad. Dat maakt het nog tien keer zo erg. :'D


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Teater schreef:
    (...)

    Oh, zo, bij ons zijn dat namelijk twee aparte vakken, vandaar. En haha, inderdaad. Dat maakt het nog tien keer zo erg. :'D


    Volgend jaar is het NaSk.1 en NaSk.2 dan heb je het appart. Nog erger, die docent iets tegen 4 uur in de week...
    Meer rot boeken! Al ik dan geen muziek en tekenen heb, daar gaan de ontspannende en leuke uurtjes in de week..


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Daggers schreef:
    (...)

    Volgend jaar is het NaSk.1 en NaSk.2 dan heb je het appart. Nog erger, die docent iets tegen 4 uur in de week...
    Meer rot boeken! Al ik dan geen muziek en tekenen heb, daar gaan de ontspannende en leuke uurtjes in de week..


    Wij hebben nu fysica en chemie, dus ik veronderstel dat dat hetzelfde is, haha. En we hebben nu ook enkel muziek en volgend jaar gewoon niets meer (eerstje jaar PO (plastische opvoeding) en MO (muzikale opvoeding), tweede jaar enkel MO, derde enkel PO en nu in het vierde enkel MO. Volgend jaar niets meer. Blugh.) Gezellig kun je het inderdaad niet noemen, nee. :'D


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Teater schreef:
    (...)

    Wij hebben nu fysica en chemie, dus ik veronderstel dat dat hetzelfde is, haha. En we hebben nu ook enkel muziek en volgend jaar gewoon niets meer (eerstje jaar PO (plastische opvoeding) en MO (muzikale opvoeding), tweede jaar enkel MO, derde enkel PO en nu in het vierde enkel MO. Volgend jaar niets meer. Blugh.) Gezellig kun je het inderdaad niet noemen, nee. :'D


    Ik denk dat jij het niet meer over de middelbare school hebt, haha. Want ik herken dat dus niet xd.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Daggers schreef:
    (...)

    Ik denk dat jij het niet meer over de middelbare school hebt, haha. Want ik herken dat dus niet xd.


    Jawel, maar hier in België. ^^ Dat zit hier helemaal anders in elkaar dan in Nederland. (:


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Teater schreef:
    (...)

    Jawel, maar hier in België. ^^ Dat zit hier helemaal anders in elkaar dan in Nederland. (:


    Ach zo, haha. Ik merk het ja.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Daggers schreef:
    (...)

    Ach zo, haha. Ik merk het ja.


    Haha, in het hoeveelste zit jij nu? Want wij hadden de eerste twee jaren ook gewoon natuurwetenschappen (natuurkunde, scheikunde en biologie) in plaats van alles apart. (:


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Teater schreef:
    (...)

    Haha, in het hoeveelste zit jij nu? Want wij hadden de eerste twee jaren ook gewoon natuurwetenschappen (natuurkunde, scheikunde en biologie) in plaats van alles apart. (:


    Het tweede, maar biologie is wel apart. Wanneer het kan laat ik ze waarschijnlijk vallen, haha.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded