• Hogwarts, 1 september 1900


    We gaan terug naar het jaar 1900. De tijd waarin studenten in alle rust naar school konden gaan om de magische kunsten onder de knie te krijgen. Het jaar 1900, de jaren voordat Tom Riddle opstond als Voldemort en zijn ideeën doordraafde in twee oorlogen. Het jaar 1900, tientallen jaren voordat Harry Potter vocht tegen Voldemort. Deze RPG speelt zich af op Hogwarts. Studenten krijgen de kans om zich te ontwikkelen tot talentvolle tovenaars en heksen. Er wordt niet gesproken van slechte tovenaars, want die lijken nog niet te bestaan. Wordt jouw personage de beste zwerkbalspeler of de grootste ellende met fabeldieren?
    Om onbewust buitensluiten te voorkomen, zit iedereen in het zesde leerjaar!


    PERSONAGES:
    STOP OP VROUWEN & GRYFFINDOR

    Vrouwen:

    • Gereserveerd door JudithSuzann
    • Gereserveerd door Ameliorate | Huffelpuf
    • Gereserveerd door Iniminicum | Gryffindor
    • Alegria Campbell | Cynefin | Huffelpuf | Pagina 1.3
    • Gereserveerd door Crowley | Slytherin
    • Allison Lauren | Heffron | Slytherin | Pagina 1.3
    • Gereserveerd door Eleutheromania | Gryffindor
    • Aemilia Waterstone Teater | Gryffindor
    • Alex Castellan | Daggers | Huffelpuf | Pagina 1.4



    Mannen:
    • Ezra Hunter Micheal Cooper | Dumbledore | Slytherin | Pagina 1.4
    • Gereserveerd door Ameliorate | Gryffindor
    • Gereserveerd door Iniminicum | Hufflepuf
    • Gereserveerd door Trohman | Gryffindor
    • Gereserveerd door Cave | Gryffindor
    • Ace Trevor Von Monroe | TrevorWentworth | Slytherin | Pagina 1.4
    • Gereserveerd door HemmingsMyHero | Gryffindor






    INVULLIJSTJE:
    Naam:
    Leeftijd:
    Bloedstatus:
    Afdeling:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis:
    Relaties:
    Extra: Denk aan: zwerkbal, huisdier, toverstok, boeman, patronus etc.)

    FACECLAIMS:
    Lily Collins
    Sophie Turner
    Erin Wagner
    Barbara Palvin
    Xavier Samuel
    Dakota Fanning


    QUIDDITCH:
    Gryffindor:
    Captain:
    Chaser:
    Chaser:
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper:
    Seeker: Aemilia Waterstone

    Ravenclaw:
    Captain:
    Chaser:
    Chaser:
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper:
    Seeker:

    Slytherin
    Captain:
    Chaser:
    Chaser:
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper:
    Seeker:

    Huffelpuf
    Captain: Ameliorate
    Chaser:
    Chaser:
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper:
    Seeker: Ameliorate


    PREFECTS:
    Gryffindor:
    • Aemilia Waterstone

    Ravenclaw:


    Huffelpuf:


    Slytherin:




    REGELS:
    • Een post is minimaal 200 woorden
    • Houd de jongens, meisjes en afdelingen gelijk
    • Zonder toestemming bestuur je géén personages van anderen
    • Geen perfecte personages, iedereen heeft minder goede kanten
    • 16 + is toegestaan, maar zet het in je post
    • Reserveringen van personages blijven 3 dagen staan
    • Ik maak de nieuwe topics aan
    • Ik heb in overleg met Debbaut dit topic geopend
    • Maximaal twee personages per persoon (1 jongen en 1 meisje)
    • Houd het gezellig
    • Voor vragen staat mijn PB of GB altijd open
    • Have fun!

    [ bericht aangepast op 21 feb 2015 - 11:33 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Misschien dat het juist nog niet zover is, dat ze hem nog niet helemaal vertrouwt, maar dat hij (door zijn vrouwenobsessie) per se wil dat ze hem vertrouwt. He's still working on it. :Y)


    Is good c:

    Algemeen: Iemand die alvast een relatie met Luke wilt? Hij wordt een beetje een klootzak die zich meer afzijdig houdt van anderen, maar goed.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ameliorate schreef:
    (...)

    Ik heb Lilian wel, maar ik weet niet precies wat. Ik denk niet dat ze hem zal haten of zo. Ze is niet echt iemand die mensen snel haat.


    Als je een idee hebt, hoor ik dat graag! Ik ben een beetje leeg qua ideeën haha. c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Als je een idee hebt, hoor ik dat graag! Ik ben een beetje leeg qua ideeën haha. c:


    Is goed. Haha.

    And @Daggers, ik weet het niet. Lilian is een beetje inspiratieloos qua Slytherin jongens.


    She was always looking for more..

    Ameliorate schreef:
    (...)

    Is goed. Haha.

    And @Daggers, ik weet het niet. Lilian is een beetje inspiratieloos qua Slytherin jongens.


    Als ze volbloed is zouden ze misschien neef en nicht kunnen zijn? Dan valt hij nog wel mee qua dat familie in een andere afdeling is. En als je wilt kan ik Luke ook nog wel halfbloed maken,


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Daggers schreef:
    (...)

    Als ze volbloed is zouden ze misschien neef en nicht kunnen zijn? Dan valt hij nog wel mee qua dat familie in een andere afdeling is. En als je wilt kan ik Luke ook nog wel halfbloed maken,


    Dat is wel een leuk idee! Lilian is halfbloed, maar dan kan die familieband misschien zijn tussen de moeder van Lilian en één van Luke's ouders? Volgens mij had ik er wel bij gezet dat Lilians moeder zelf ook halfbloed was, maar dat kan ik ook wel veranderen?


    She was always looking for more..

    Ameliorate schreef:
    (...)

    Dat is wel een leuk idee! Lilian is halfbloed, maar dan kan die familieband misschien zijn tussen de moeder van Lilian en één van Luke's ouders? Volgens mij had ik er wel bij gezet dat Lilians moeder zelf ook halfbloed was, maar dat kan ik ook wel veranderen?


    Wat jij het liefste wilt hoor, ik wil hem ook wel halfbloed maken. Ik denk dat de meesten wel volbloed zullen hebben omdat ze dat leuker en zo vinden. Haha.
    Zijn moeder en Lilians moeder zouden zussen kunnen zijn, of Lilians moeder en zijn vader broer en zus?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Daggers schreef:
    (...)

    Wat jij het liefste wilt hoor, ik wil hem ook wel halfbloed maken. Ik denk dat de meesten wel volbloed zullen hebben omdat ze dat leuker en zo vinden. Haha.
    Zijn moeder en Lilians moeder zouden zussen kunnen zijn, of Lilians moeder en zijn vader broer en zus?


    Oké, dan kan je hem miss wel halfbloed maken. Dan kan zijn andere ouder wel gewoon volbloed zijn en zo?
    En wat jij het leukst vindt I guess. Mij maakt het niet zoveel uit.


    She was always looking for more..

    Ameliorate schreef:
    (...)

    Oké, dan kan je hem miss wel halfbloed maken. Dan kan zijn andere ouder wel gewoon volbloed zijn en zo?
    En wat jij het leukst vindt I guess. Mij maakt het niet zoveel uit.


    Ik denk dat als de moeders zussen zijn het wat een betere relatie is, tbh. Zijn pa zie ik als een klootzak die niets met zijn familie zowat te maken wilt hebben xd


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    MT C;


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Daggers schreef:
    (...)

    Ik denk dat als de moeders zussen zijn het wat een betere relatie is, tbh. Zijn pa zie ik als een klootzak die niets met zijn familie zowat te maken wilt hebben xd


    Ja, dan is zijn moeder miss wel handiger. Haha.


    She was always looking for more..

    Guys, wat vinden jullie van het idee dat ik een aantal professors maken? (korte rollen die door iedereen bestuurt mogen worden)
    Waarom? Nou omdat het me sowieso leuk lijkt om met professors te kunnen spelen maar over die tijd op Hogwarts is er niet veel in details bekend. Daarom wil ik juist enkele professors zelf maken, zodat we ze toch kunnen gebruiken? Het schoolhoofd blijft natuurlijk wel Wafelaar/Dippet. c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    Guys, wat vinden jullie van het idee dat ik een aantal professors maken? (korte rollen die door iedereen bestuurt mogen worden)
    Waarom? Nou omdat het me sowieso leuk lijkt om met professors te kunnen spelen maar over die tijd op Hogwarts is er niet veel in details bekend. Daarom wil ik juist enkele professors zelf maken, zodat we ze toch kunnen gebruiken? Het schoolhoofd blijft natuurlijk wel Wafelaar/Dippet. c:


    Dat lijkt me echt een tof idee!
    Wil iemand trouwens nog een relatie met Lea?


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    MT, is er iemand nog opzoek naar een relatie met een iets te vrolijk meisje? Ze staat op pagina drie en heet Alegria ((: haar karakter heb ik net af ^^


    I just caught the wave in your eyes

    Cynefin schreef:
    MT, is er iemand nog opzoek naar een relatie met een iets te vrolijk meisje? Ze staat op pagina drie en heet Alegria ((: haar karakter heb ik net af ^^


    Ik denk dat Aemilia zich wel eens zou kunnen opjagen in de lompheid van Alegria (wordt het trouwens Alégria of Alegria uitgesproken), maar haar op zich best wel nog aangenaam kan vinden om eens een babbeltje mee te slaan over de alledaagse dingen.


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Cynefin schreef:
    MT, is er iemand nog opzoek naar een relatie met een iets te vrolijk meisje? Ze staat op pagina drie en heet Alegria ((: haar karakter heb ik net af ^^


    Well, ik heb Hunter nog! (pagina 1.4)


    Big girls cry when their hearts are breaking