• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Uit. Die boeken zijn zo verrekes dun.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Poeh, je bent een hoop werk maar wat maak jij me me gelukkig.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    De perfecte manier om je slechte bui een beetje te verlichten: Achievement Hunter merch bestellen. c;


    Caution first, always.

    Zon! ^^

    Maar moet die man nou echt de hele tijd hier over de vloer komen? Ik weet niet precies wat ik van hem moet vinden, tbh.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    ''Rot op'' is echt de enigste gedachten in mijn hoofd momenteel. Terwijl er totaal niets is dat moet oprotten. Ik ben alleen niet zo van het schelden.
    Lekker logisch ben ik maar weer. xd


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Moet ik in dit huis echt op alles een naamkaartje plakken? Nu is mijn lunch voor maandag opgegeten. (no_chears)


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Because I don't want to lose you.


    -

    Dus omdat hij een minder drukke baan heeft moet hij elke dag maar het huishouden doen? Wauw, wat een goede reden.

    Ik wil niet eens meer op mijn Whatsapp kijken omdat ik weet dat als ik kijk, jij weer gaat dreigen met dat je gaat snijden.


    wat was dit ookalweer

    Noooo, whyy is het Black Veil Brides/Steel Panther concert naar een andere locatie verplaatst? Nu kan ik niet heen :(

    Nu heb ik nóg meer zin om naar Zuid-Afrika te gaan.

    Dit is best wel belangrijk.

    Kaj schreef:
    Dit is best wel belangrijk.



    Cleopatra schijnt een ontzettende haakneus te hebben gehad (cat).


    i put the fun in funeral

    Ik heb me in weken niet zo goed gevoeld.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Repair schreef:
    Ik heb me in weken niet zo goed gevoeld.